Pääkallo.fi

C1-poikien SM-sarja - mikä joukkue juhlii keväällä?

Eittämättä Espoossa ollaan nyt todella surullisia kun anonyymi nettinimimerkki ei pidä tätä voittoa juuri minään. Varmaan muisti valmentajakin pelin jälkeen sanoa, että ihan surkeita ootte vaikka voititte kun niiltä puuttui pari peluria.
Voi se olla niinkin, mutta itse en millään tavalla "hengitä" espoolaisen salibandyn kautta vaan toivon omien poikien menestystä ja se tapahtui tällä kaudella muualla. Sen verran lajin parissa viettäneenä nautin näistä kevään peleistä, että yritän ne mahdollisimman tarkkaan seurata - varsinkin kun enää parhaat ovat jäljellä. Jos oma pelaajasi ei nyt yltänyt finaaleihin niin toki ymmärrän pahan mielesi, mutta muista myös se, että ensi kaudella pääsee yrittämään uudelleen! Tämän olen myös omille pelimiehilleni kertonut!

Eittämättä Espoossa ollaan nyt todella surullisia kun anonyymi nettinimimerkki ei pidä tätä voittoa juuri minään. Varmaan muisti valmentajakin pelin jälkeen sanoa, että ihan surkeita ootte vaikka voititte kun niiltä puuttui pari peluria.
Itseasiassa vähän oli harmittelua, kun ei ollut niin jännä peli kuin sunnuntaina. Käskin mennä haukkumaan joukkueen pystyyn, että miksi pitää mennä hakkaamaan tuollaiset lukemat taululle. :D

Onnittelut Oilersille finaalipaikasta - mikään vähempi olisi ollut runkosarjan pohjalta jymy-yllätys. SPV/Jymy loistava taistelu, tähän mennessä ainoa joka on voittanut Oilersin tällä kaudella. Nyt täysillä pronssipeliä kohti.
Täytyy nostaa hattua konsonanteille komeasta vastuksesta varsinkin kahdessa ensimmäisessä pelissä.

Täytyy nostaa hattua konsonanteille komeasta vastuksesta varsinkin kahdessa ensimmäisessä pelissä.
Joo, ja ylipäätänsä siitä miten pelasivat karsinnat sekä pudotuspelit! Oilers oli liian kova, mutta se ei himmennä loppukauden arvoa SPV/NJ:ltä. Ja saman sanon vielä kerran myös ÅIF/PSS:stä!

Joo, ja ylipäätänsä siitä miten pelasivat karsinnat sekä pudotuspelit! Oilers oli liian kova, mutta se ei himmennä loppukauden arvoa SPV/NJ:ltä. Ja saman sanon vielä kerran myös ÅIF/PSS:stä!
Tässä oli siis, mitä, kahteen viikkoon neljä peliä seinäjokisia vastaan ja näistä neljästä kolme oli todella tiukkoja, oliko jopa maalin pelejä? Oilers toki oli parempi, mutta ero ei ollut lähellekään niin suuri kuin esim. sarjataulukko väittää.

edit. Muistaakseni myös runkosarjan peli Nurmossa oli tiukka.

Viimeksi muokattu:
Paikalla olleena voin sanoa, että oli todella epäkypsää käytöstä katsomossa. Hämmästyin suuresti, kun pitää yksittäisille pelaajille ruveta huutelemaan tämän ikäisissä pelureissa törkeyksiä, niin erätauolla kuin kesken pelinkin.

SPV/NJ loistava kevät ja taistelu. Saappaat jalassa, mutta Oilers oli tässäkin sarjassa parempi. Yhdyn Playmaker#13 sanoihin myös ÅIF/PSS sarjasta.
Sitä siis meinasin, että tälle kaudelle saatiin huikeat pelit 03-ikäluokan osalta keväälle. Myös Happee oli pelipäällä. Ero sm-joukkueiden tai divarin kärjen osalta ei ollut mahdoton ja pelit olivat laadukkaita.
Ennakkoon (siis jo kauden alusta alkaen) oli selvää, että Oilers tulee olemaan erittäin vaikea voittaa. Itse odotin myös ErVin olevan siinä vanavedessä kun puhutaan pk-seudun joukkueista, mutta kausi oli aika vaiherikas ja päättyi pienimuotoiseen pettymykseen.

Paikalla olleena voin sanoa, että oli todella epäkypsää käytöstä katsomossa. Hämmästyin suuresti, kun pitää yksittäisille pelaajille ruveta huutelemaan tämän ikäisissä pelureissa törkeyksiä, niin erätauolla kuin kesken pelinkin.
Itse en tätä kuullut, mutta sen sijaan joku vihellys siellä katsomossa kuului. Luulin ensin, että se oli minun maksa, mutta se oli joku pilli tai vastaava.

On hienoa että porukka fanittaa junnupeleissäkin, mutta pidetään homma fiksuna. ME voimme itse vaikuttaa siihen, että ylilyöntejä ei tule - ja etenkään yksittäisiin pelaajiin kohdistuvia kommentteja ei päästetä suusta.

Näitä huutoja tulee valitettavan paljon sarjasta/ikäluokasta riippumatta ja ovat tosiaan asiattomia. Mutta vaikea näihin on puuttua, mikäli seurat eivät sitä itse tee ja pyri ohjeistamaan vanhempia "parempaan katsomokulttuuriin".

Näitä huutoja tulee valitettavan paljon sarjasta/ikäluokasta riippumatta ja ovat tosiaan asiattomia. Mutta vaikea näihin on puuttua, mikäli seurat eivät sitä itse tee ja pyri ohjeistamaan vanhempia "parempaan katsomokulttuuriin".
Siihen on erittäin vaikea yleensä vaikuttaa, mutta ymmärrän täysin.

Siihen on erittäin vaikea yleensä vaikuttaa, mutta ymmärrän täysin.
Itse taas väitän, että siihen ei edes pyritä sen kummemmin vaikuttamaan. Ainakaan näissä seuroissa, joissa omat poikani pelaavat. Itse pidän kuitenkin omalta osaltani huolen siitä, että en huutele asiattomuuksia tai leiki "pleikkavalmentajaa" kentän laidalla :)

Ruudun välityksellä sekä kuullun perusteella voin sanoa että epäkypsyyttä puolin jos toisin, mutta täytynee myöntää että SPV/NJ pelaajat ovat kyllä aina pitäneet henkisen puolen kasassa ilman turhaa öyhötystä... Jokainen voi itse miettiä onko näin ollut omalla kohdalla?

Viimeksi muokattu:
Nyt on sitten enää kaksi parasta jäljellä ratkaisemaan kirkkaimpien mitalien kohtalon. Tasaisia vääntöjä odotellessa.

Ja SPV pääsee vielä kerran etelänmatkalle taistelemaan himmeämmästä mitalista.

Onnittelut Oilersille finaalipaikasta - mikään vähempi olisi ollut runkosarjan pohjalta jymy-yllätys. SPV/Jymy loistava taistelu, tähän mennessä ainoa joka on voittanut Oilersin tällä kaudella. Nyt täysillä pronssipeliä kohti.
Tosiaan puhtaalla pelillä karsinnat ja runkosarja. Pre seasonilla Mestareiden cupissa Team Taitavat (ml. SPV-pelaajia) voitti välierässä ja USB pronssiottelussa.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.