Näätärokkaaja
KrP-SPV -sarjan eilisessä JOPEN KORNERISSA muuten sivuttiin lyhyesti tätä aihetta, josta keskustelette. Alkaen ajasta 2:45.
No se, että pitäisi kestää mitä vaan paitsi rajaa menee siinä jos valittaa ja kuitenkin ylilyöntejä tuleekin. Rikkeistä saa valittaa saako muusta? Jos on turha puhua kuin omasta puolesta niin en nyt ihan ymmärrä miksi tästä puhutaan? Ja sinua huvittaa "paskanjauhanta" koska joka toista väittää ei ole itse pelannut?Mikä mun sanomisesta ollut ristiriidassa? Sinä puolustat ja teet omat johtopäätökset youtube sanomisien perusteella. Jos noilta kysytään haastattelussa mitä vaan niin niitä kaunistellaan ja haluat kiillottaa omaa kilpeäsi. Jos et vieläkään ymmärtänyt mitä yritän sanoa niin vaikea sun kanssa on keskustella. Tällaisesta suunsoittamisesta urheilussa on aivan turha kenenkään puhua kuin omasta puolesta. Se kuka toista väittää ei ole itse pelannut peliäkään kilpaurheilussa. Siksi minua lähinnä huvittaa tuon tasoisten jätkien paskanjauhanta julkisesti. Lähinnä huulet käy ja tosiasia on se että tolla lässyttmisellä ei ole mitään arvoa. Ainut asia tossa on se että tule pois sieltä kentältä jos et kestä henkistä. On olemassa kavereita jotka osaa hymyillä takas ja vinkata silmää. Sitten on ne itkupotku säbäkipinäpelurit.
Eli sun pelaamisesta Salo olis tehnyt valituksen? Itse olet ristiriidassa nyt sanomisies kanssa. Lähinnä silmänisku siitä että turha koittaa. Et sää pääse jutuillas ihon alle. Anna koirien räksyttää. Eikä siellä kukaan voi niin pahasti päästä ihon alle että sää edes mietit jotain helvetin valituskirjelmää. Tämä lähinnä se pointti. Nyt kun itse tohon ylös kirjoitit niin sain sellaisen kuvan että olet aivan erimieltä kuin Salo. Tässä on mun mielestä ero sille kuka on pelimies ja kuka kitisee jostain verbaliikasta. Se oli siinä. Vihdoin ymmärsit mitä hain ja itse samaa mieltä. Voit mun puolesta mennä salon tilalle kentälle. Et ainakaan parkuis jonkun sanomisesta.No se, että pitäisi kestää mitä vaan paitsi rajaa menee siinä jos valittaa ja kuitenkin ylilyöntejä tuleekin. Rikkeistä saa valittaa saako muusta? Jos on turha puhua kuin omasta puolesta niin en nyt ihan ymmärrä miksi tästä puhutaan? Ja sinua huvittaa "paskanjauhanta" koska joka toista väittää ei ole itse pelannut?
Mä allekirjoitan jokseenkin herrojen mainitsemat rajat, kerro omasi? Itse en välttämättä kentällä vain hymyilisi ja vinkkaisi silmää jos saisit kuittia vaan saisin jopa sanoa jotain takaisin ja olen niin tehnytkin!! Kyllä mä sanon, että pelkkä happy happy smile smile ja silmäniskut on aika nössöhommia!! Jos et muuhun pysty kentän kuumuudessa niin pysy pois keittiöstä
Tässäkin haastattelussa ihan pisin vittua. Kysyt toiselta Oliko hyvän maun rajoissa? Siis mitä vittua oikeasti. Rantalako sen nyt päättää. Mitä jätkiä nää on.KrP-SPV -sarjan eilisessä JOPEN KORNERISSA muuten sivuttiin lyhyesti tätä aihetta, josta keskustelette. Alkaen ajasta 2:45.
Kukas muu sen päättää omasta puolestaan kuin itse? Toki tuossa Rantala vain kuittasi, että "Salo on pahempi" kaivatusti hymyillen ja vähän pilkettä silmäkulmassa No mutta, tämä aihe riittää tältä erää mulle ainakin sun kanssa, hyvä kun on tunnetta pelissä!Tässäkin haastattelussa ihan pisin vittua. Kysyt toiselta Oliko hyvän maun rajoissa? Siis mitä vittua oikeasti. Rantalako sen nyt päättää. Mitä jätkiä nää on.
Tää jäiki vielä välistä, otan tämän vielä. Miksi Salo olisi tehnyt mun pelaamisesta valituksen ? Sä keksit taas/edelleen ihan omia olkiukkoja, etteikö Salon(kin) ja mun mielestä saisi suuta soittaa puolin ja toisin.Eli sun pelaamisesta Salo olis tehnyt valituksen? Itse olet ristiriidassa nyt sanomisies kanssa. Lähinnä silmänisku siitä että turha koittaa. Et sää pääse jutuillas ihon alle. Anna koirien räksyttää. Eikä siellä kukaan voi niin pahasti päästä ihon alle että sää edes mietit jotain helvetin valituskirjelmää. Tämä lähinnä se pointti. Nyt kun itse tohon ylös kirjoitit niin sain sellaisen kuvan että olet aivan erimieltä kuin Salo. Tässä on mun mielestä ero sille kuka on pelimies ja kuka kitisee jostain verbaliikasta. Se oli siinä. Vihdoin ymmärsit mitä hain ja itse samaa mieltä. Voit mun puolesta mennä salon tilalle kentälle. Et ainakaan parkuis jonkun sanomisesta.
En halua aiheeseen ottaa enempää kantaa, koska en Classic-Happee ottelusarjaa ole seurannut kun pieniä pätkiä, mutta eihän Rantala tuossa pressissä mitään päätäkkään. Hakanen sanoo, että ollut hyvän maun rajoissa puolin ja toisin. Kuten @Palloreikä jo sanoikin, Rantala toteaa vaan Salon olevan pahempi. Ja molemmat naureskelevat aiheelle. Hyvänhenkinen jutustelu.Tässäkin haastattelussa ihan pisin vittua. Kysyt toiselta Oliko hyvän maun rajoissa? Siis mitä vittua oikeasti. Rantalako sen nyt päättää. Mitä jätkiä nää on.
Veikkaanpa, että Rantalalla ajatuksena tuossa antaa pientä kettuilua Podcast-kollegalleen myös. Mutta tämä minun osaltani aiheesta, ainoa ajatukseni oli vaan linkittää tuo lyhyt jutustelu eiliseltä kun sellainen tilanteeseen mielestäni sopi. Ei alkaa vääntämään kenenkään kanssa yhtään mistään.Niin missä on se raja huutelussa? Kuka sen määrää ja määrittelee? Salo Nico vai?
Siksi nostan Nico Salon joka vuosi toisensa jälkeen jauhaa ja nostaa esille tätä. Ei vaan taida kaverilla kestää kasetti kun aletaan huutelee puolin sun toisin. Jos sinä lähdet puolustamaan asiaa sillä että junnuja katsomossa olis Salo lähtenyt monta kertaa isoista ovista itse. Kitisijä mikä kitisijä ja piste. Nyt veti jo rantalankin tuohon hänen huutelu paskanjauhantaan. Kummasti kaveri herää huuteluissa kun pleijarit alkaa. En arvosta. Onneks lähtee ulkomaille. Ei tartte kattella kun 40v. Äijä parkuu haastatteluissa kun pleijarit alkaa.
Asiattomasta käytöksestä varoitus @Los GigulinosFyysinen laji tämä jo on. Niin miksi edes joku vaivautuu tekemään valitusta jostain suun soitosta. Olet henkisesti heikko. Mene pelaamaan golfia mun mielestä jos pitää olla hiljaa. Mikä on hyvän maun rajoissa? Kerro lisää sinä? Vinkujia on Classicin aikuiset äijät jos ei kestä. Hamekangas. Ettei Salolla taas tuu tippalinssiin kun joku kiusaa. Kaveri on pelimies ja jaksoi parkua tollasesta. Mun silmissä tuollainen jätkä kuuluis itse pitää päänsä kiinni kentällä täysin jos tekee valituksia suun soitosta. Tästä johtuen mulla laski clasun pisteet silmissä niin että ropisi. Ihme että lajista loppuu mielenkiinto kun herrat haluaa tappaa tunteen. Pitäis varmaan olla stringit ja öljytyt perseet jotta Salo sais ihanasti läpsiä pikkurilli pystyssä öljyttyjäperseitä.
Ei siellä Classic-Happee sarjassa käsittääkseni ole ollut mitään ihmeempiä huuteluita. Kunhan Sentteri showssa oli yleisesti aihe esillä (eikä siellä puhuttu mitään tietyistä seuroista ja/tai pelaajista) ja Los Gigulinokselle on jäänyt Tepsin vuosien takaisten touhujen kritisoinnista pahasti hampaankoloon. Saloa tai ketään muutakaan ei tarvitse ketään arvostaa, mutta aika tunteella Los Gigulinos ainaki vetää . Nyt aukesi tuo 40v juttukin, aika tyly kuitti kutsua 30-vuotiasta Saloa 30-vuotiaaksi 💪En halua aiheeseen ottaa enempää kantaa, koska en Classic-Happee ottelusarjaa ole seurannut kun pieniä pätkiä, mutta eihän Rantala tuossa pressissä mitään päätäkkään. Hakanen sanoo, että ollut hyvän maun rajoissa puolin ja toisin. Kuten @Palloreikä jo sanoikin, Rantala toteaa vaan Salon olevan pahempi. Ja molemmat naureskelevat aiheelle. Hyvänhenkinen jutustelu.
Kyllähän classic ollut koko sarjan paperilla parempi. Mutulla sanoen happeen 3 kentästä 4 pelaajaa pelannut enemmän divaria kuin liigaa tällä kaudella ja nyt pitäis nollata muuan alpo laitilaa (joka ollut kyllä heikko tässä sarjassa). Vaikka paperilla jengit onkin "vähän" eri tasoa on happee kyllä vakuuttanut sellaisessa tietyssä tappamisen meininki pelaamisessa paremmin. Myös täälläkin keskusteltu mind game happeelle 100-0 tässä sarjassaSaas nähdä. Classic on kyllä lyönyt aika laajan materiaalinsa tiskiin. Laitilan ympärille rakennettu kolmonen on paperilla selvästi kovempi kuin Happeen divarista koottu vastine. Happee taisteli viime pelissä enemmän ja ansaitsi siten voittonsa. Missä vaiheessa kolmoset putoavat pois?... luultavasti Happee pudottaa aiemmin. Miten jalka jaksaa tämän jälkeen liikkua, kun sarja on ollut pitkä ja raaastava? Tuleeko merkkausvirheitä sitten enemmän kun pääkin on jo väsynyt
Samaa ite katsoin Laitilaa ja sitä kenttää. Haluaisin kyllä että tää nuori sälli sais onnistumisia. Mun mielestä silloin kun kaverilla kulkee niin ilo katsoa sen tekemistä. En tahdo uskoa että Classicilla tässä sarjassa nyt mitään hätää ole. Ihmeellisesti se Happee vaan pystyy roikkumaan perässä.Laitila on ollut tasoonsa nähden heikko ja sama koskee kyllä pitkälti koko viisikkoa, nythän sieltä on esim Tykkyläinen pudotettu kolmoseen. Kaiken järken mukaan Classicin pitäisi tänään voittaa, mutta niin piti viime pelissäkin. Sikkinen uhka vai mahdollisuus, riippuu usein päivästä, mutta tärkeä ukko lähtökohtaisesti taas mukana.
Jos C pelaa joukkueena tasollaan niin on lähellä voittaa, muuten tarvitaan taas rutkasti apuja ykköseltä. Vahva jengi Happeella edelleen on, etenkin kaksi ekaa kenttää
En nyt ihan hahmota mitä mind gameseja tarkoitetaan ja miten 100-0?