Pääkallo.fi

Classic - Happee puolivälierä 2023-2024

Viestejä
789
Kuten todettua, laatu riippuu aika paljon laitteesta. Jos iso ruutu on ainoa mistä haluaa katsoa pelejä niin sitten on, itsellä ei valittamista kun yleensä en telkkarin kautta katso. Muuten paha sanoa kestoaiheeseen mitään.
 
Viestejä
789
Et ni. Sen takia mä sinne selostamoon sopisinki, koska mun kommentit on samalla tasolla sen nykyisen äijän kanssa ja saan samanlaisia viestejä "mielensäpahoittajilta" täällä foorumilla. Mun ja sen juontajan ero on vaan se että mä oon täällä foorumilla enkä Ruudussa kertomassa näitä juttuja.
Koita nyt edes päättää mihin rooliin haluat. Ja jos susta on ok laukoa täällä mitä vaan niin en lähtisi pahoittamaan mieltä siitä jos joku puhuu haastatteluissa kirurgeista. Mun mielestä tyylikkyys on ihan jees missä ja millon vaan.

Foorumin mielenpahoittajat keksit ihan itse, hyvää viihdettähän sä tuotat.
 
Viestejä
286
Foorumin mielenpahoittajat keksit ihan itse, hyvää viihdettähän sä tuotat.
Spoiler alert: Mä keksin kaikki itse mitä kirjoitan tänne. 😲😀

Pakko muuten vielä lisätä että lueppa uudestaan kaikki viestit mitä tässä on tänä päivänä käyty tästä asiasta, myös omasi. Ehkä nää munki viestit avautuu sulle eri tavalla sitten, ja jos ei avaudu ni ei siinä mitään. Kysyäkin saa jos joku jäi epäselväksi.
Kaikesta huolimatta, hyvää pleijarikevään jatkoa myös sinne! ✌️
 
Viestejä
339
En ole katsonut näitä kolmea peliä, mutta ilmeisesti molempien joukkueiden Ruutu-lähetykset herättävät tunteita. Minua kiinnostaa tietää, montako kertaa "Meidän Matti!" mainittiin kakkospelissä. Yleensä Happeen lähetykset herättävät enemmän tunteita kuin Classicin, nyt ainakin eilisen jälkeen toisin päin :)

En ole vielä pystynyt katsomaan Sirkan haastattelua.
 
Viestejä
789
Enpä olisi tapahtumarikkaasta pelistä ilman juttua muistanut, että Happee sai varsinaisella peliajalla aikaan tasan yhden maalin 5-5 pelissä.
 
Viestejä
8,081
Paljon puhutaan tätä "aina saa hävetä", mutta minusta sekä Asplund että Sirkka tekevät aivan helvetin hienoa työtä tässä lajin eteen. Ongelma on se, että salibandy ei kiinnosta ihmisiä ja tällä tavalla sitä kiinnostavuutta saadaan lisää.

Toivottavasti sarja menee seitsemään peliin ja nähdään tämmöistä "sekoilua" mahdollisimman paljon jatkossakin!
 
Viestejä
706
Hakekaa nyt jo vihdoin joku tuo Sirkka tuolta pois heilumasta. Jälleen lähtee lapasesta huonona häviäjänä haastattelut. Nyt joutuu jo pelaajatkin huomauttelemaan herran käytöksestä... Siproselle iso hatunnosto!
Just noin. Ainoa minkä olisi ihan huoletta voinut muuttaa oli Siprosen käyttämä termi kettuilla olisi voinut ihan rehellisesti voinut alkaa vit...... Todella noloa toi Sirkan touhu.Ollut jo aikaisempina vuosinakin mutta ei nyt näin surkeaa tekemistä. Aikuinen mies käyttäytyy kuin mielensä pahoittanut pikku kakara. Sitten vielä "hämmästelee" että enhän minä nyt toki tarkoittanut vitt.... kettuilla. Kyllä kaikki sen tarkoituksenmukaisuuden huomasi. joku tuossa kommentissa laittoikin oivallisesta että kun tilaat pellen niin saat sirkuksen. No ainakin saadaan puhetta. joukkueiden terveydestä vastaavien henkilöiden ammattitaidottomuudesta ja toisaalta haastattelijoiden ammattitaidottomuudesta. Tosin jälkimmäisestä on vasta yksi esimerkki mutta sekin todella jätesäkin pohjalta kaivettu.
 
Viestejä
789
Mitä koomista siinä on? Aivan turha tahallinen kontakti tilanteen ulkopuolella.
Jos kaikista turhista tahallisista kontakteista tolla kriteerillä tehtäis pyyntöjä ei ehdittäs käsitellä pelien välillä ja pyyntöjä tulis kaudessa noin 1346. Jos tykkää siitä, että yritetään saada tuollaisista pelikieltoja eikä keskitytä pelaamiseen niin se on oma valinta.

Kaikenlaista huuhata huuhaalla (terveydestä vastaavien ammattitaidottomuus jne?), mutta jos et löydä Sirkan asettamalla rimalla Happeen selostaja/haastattelijan touhusta mitään huomioitavaa niin 😁

Jos tuollainen sirkkailu vieläkin aiheuttaa tuollaisia purkauksia niin ei voi ainakaan paksunahkaisuudesta syyttää, kaksilla rattailla ajamisesta kylläkin 😊
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
101
Jos kaikista turhista tahallisista kontakteista tolla kriteerillä tehtäis pyyntöjä ei ehdittäs käsitellä pelien välillä ja pyyntöjä tulis kaudessa noin 1346. Jos tykkää siitä, että yritetään saada tuollaisista pelikieltoja eikä keskitytä pelaamiseen niin se on oma valinta.
Tollasessa voi käydä todella huonosti kyllähän tommoset aivan turhat kontaktit joissa pahimmassa tapauksessa voi vaikka risti side mennä ja olla kausi paketissa pitää kitkeä pois. tätä ei tapahdu jos näihin ei puututa.
 
Viestejä
789
Tollasessa voi käydä todella huonosti kyllähän tommoset aivan turhat kontaktit joissa pahimmassa tapauksessa voi vaikka risti side mennä ja olla kausi paketissa pitää kitkeä pois. tätä ei tapahdu jos näihin ei puututa.
Huoh, tuli vähän kylkeen/selkään. Tapahtuu pallolla/pallotta lukemattomia kertoja pelissä, varsinkin pleijareissa. Kyllä, osui vähän myös jalkaan mikä ei varmasti ollut tarkoitus ja mitään ei käynyt.

Saahan sitä pyydellä tutkintaa vaikka mistä, mutta niissä tapauksissa, joissa on edes aihioita aitoon pohdintaan otteluvalvoja hoitaa kyllä homman.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
101
Huoh, tuli vähän kylkeen/selkään. Tapahtuu pallolla/pallotta lukemattomia kertoja pelissä, varsinkin pleijareissa. Kyllä, osui vähän myös jalkaan mikä ei varmasti ollut tarkoitus ja mitään ei käynyt.
Kyllä oli ihan tarkoituksellinen leikkaus juoksu linjalle. Ja vielä kun ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen pelaaja tekee tämän tyyppisiä tenppuja. Pitääkö sun mielestä loukkaantua ennen kuin voi puuttua vai onko sittenkin "nää on näitä"?
 
Viestejä
789
Kyllä oli ihan tarkoituksellinen leikkaus juoksu linjalle. Ja vielä kun ei ole ensimmäinen kerta kun kyseinen pelaaja tekee tämän tyyppisiä tenppuja. Pitääkö sun mielestä loukkaantua ennen kuin voi puuttua vai onko sittenkin "nää on näitä"?
Väitinkö ettei tullut tahallaan kevyesti kylkeen/selkään? Näytä mulle pelaaja joka ei olisi niin tehnyt. Ja kyllä, edelleen osui myös jalkaan, mutta en hetkeäkään usko, että ei olisi niin yrittänyt. Kyllä, Sikkinen (ja moni muu pelaaja) hämmentää ja joskus menee yli, mutta edelleen tuon tyyppisiä tilanteita, joissa koetellaan jäähyn rajoja on joka pelissä lukuisia.

Tuomarit on pelissä puuttumassa tilanteisiin. Myös muut voivat jälkikäteen puuttua, mutta en hetkeäkään usko, että tuosta tulee mitään. Joku olisi viheltänyt jäähyn, toinen ei, mutta siinä se.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
141
Väitinkö ettei tullut tahallaan kevyesti kylkeen/selkään? Näytä mulle pelaaja joka ei olisi niin tehnyt. Ja kyllä, edelleen osui myös jalkaan, mutta en hetkeäkään usko, että ei olisi niin yrittänyt. Kyllä, Sikkinen (ja moni muu pelaaja) hämmentää ja joskus menee yli, mutta edelleen tuon tyyppisiä tilanteita, joissa koetellaan jäähyn rajoja on joka pelissä lukuisia.

Tuomarit on pelissä puuttumassa tilanteisiin. Myös muut voivat jälkikäteen puuttua, mutta en hetkeäkään usko, että tuosta tulee mitään. Joku olisi viheltänyt jäähyn, toinen ei, mutta siinä se.
Joos annetaan punainen kortti, niin menee aina jatkokäsittelyyn.
 
Viestejä
789
Välillä tuntuu siltä, että tästä lajista puuttuu korkeat, joustavat laidat ja pelaajilta suojukset - ei mutta sehän onkin jääkiekkoa! Tuosta Sikkisen tempusta olisi saattanut hyvinkin avautua isot ovet jääkiekkokaukalossa. Hyvä ettei tällä kertaa sattunut mitään vakavampaa. Innolla odottelen kurinpidon tuomioita.
Joku roti nyt näihin suurenteluihin 😁. Jääkiekossa saa taklata, sählyssä ei. Toki kv.peleissä käytännössä saa jopa vähän taklata.

Kahvata saa toki ihan liikaa lätkätyyliin ja useammin saisi antaa pikkukakkosen kulmissa selkään ajamisesta. Lätkässä tuosta ei olisi tullut mitään, sählyssä ehkä kakkonem, ehkä ei. Eilen el.
 
Viestejä
101
Joku roti nyt näihin suurenteluihin 😁. Jääkiekossa saa taklata, sählyssä ei. Toki kv.peleissä käytännössä saa jopa vähän taklata.

Kahvata saa toki ihan liikaa lätkätyyliin ja useammin saisi antaa pikkukakkosen kulmissa selkään ajamisesta. Lätkässä tuosta ei olisi tullut mitään, sählyssä ehkä kakkonem, ehkä ei. Eilen el.
No ei se tainnut ihan vaan "ehkä kakkosen" arvoinen ollut jos siitä 2 peliä tuli.
 
Viestejä
789
No kyllä se mun mielestä edelleen oli vai onko mun oltava kurinpidon kanssa kaikesta samaa mieltä? Sielläkin on ihmisiä tulkitsemassa tilanteita ja nyt Happee sai mitä halusi.

Jaa siellä oli päätetty, että jalanojennuksesta (juostessa jalat yleensä liikkuu/pysätyessä vauhdista noin tarvitaan tukijalka) oli ennen kaikkea kyse. Erikoista ettei puhettakaan kontaktista ylävartaloon, mutta näillä mennään. Sehän on kiistatonta, että Sikkinen haki turhan kontaktin.
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös