Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin? Oliko tuossa joku uutinen jollekin? Kts. Edellinen viesti nimimerkiltä Lännenhitain.
Sai Liminkakin sarjapaikan ilman sen saavuttamista ja Hawks. Sarjapaikka siis siirtynyt seuralta toiselle(espoo->esport), liittohallitus hyväksyy nämä pääsarjojen osalta, kirjaamismaksu tonni. Sehän tossa ois ollutkin fiksua lähteä kutoseen, mutta periaatteessa jos ei sarjapaikan siirtoa olisi hyväksytty niin näin se olisi mennytMyös sarjapaikka on espoon saavuttama, esportin olisi pitänyt lähteä kutosesta
Niin, ellei seuran hallituksessa istumista lasketa...Kurrellakaan ei valitettavasti taida enää olla kummoisempaa roolia, kuin maalibiisissä laulaminen.
Niin, ellei seuran hallituksessa istumista lasketa...
Kyllä Kurrella on edelleen sanansa sanottavana joukkueen kasaamiseen liittyvissä asioissa.Päättyikö Kurren rooli managerina fuusion myötä?
Tämä se luultavasti ollut! Puhunut vähän ohi suunsa tuossa haastattelussa. Ei varmasti ollut se helpoin tilanne tuossa vaiheessa. Harmittaa että näitä rahojen kavaltajia löytyy, olen muistakin seuroista lukenut samasta asiasta. Pahimmassa tapauksessa olisi monelta junnulta.lähtenyt seura alta, onneksi tältä vältyttiin ja Oilers porskuttaa nykyään hyvässä myötä tuulessa.Tuore toiminnanjohtaja joutui tiukkaan paikkaan tuolloin ja halusi toimittajien hiillostaessa ymmärrettävästi ottaa etäisyyttä tapahtuneisiin. Mutta ei se siltikään muuta tilannetta, kaikissa viestintäkanavissa seura on ollut olemassa vuodesta 1990, myös salibandyliitto tilastoissaan katsoo seuran samaksi.
Mä olen, näin vain miesten jengi kannattajana, antanut itselleni ymmärtää Kurren halunneen pienempää roolia. SSV:ssä mun käsittääkseni rooli oli Lötjösen monesti mainitsema "yhden miehen kioskin" pyörittäminenKyllä Kurrella on edelleen sanansa sanottavana joukkueen kasaamiseen liittyvissä asioissa.
Pelianalyysi saa odottaa spv-pelistä, kai tämä näytettiin ruudussa? Ei näy rajojen ulkopuolella. Tallenteen tsekkaan. Niinku sanoin, kaikki muut kuin clasu voitettavissa!
Mä katson pelin noin viikon päästä, eli kaikki jo unohtaneet sen siinnä vaiheessaOli Ruudussa. Tuomareilta meni kolmoserässä ohi mm. Mustosen päivänselvä punainen kortti.