Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten Salibandyliigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2019-20

Viestejä
7,838
Sitä ei toki tiedetä koska nuo sopimukset on purettu.

Ainakin Sipilän sopimus "Oilers-maalivahti Nemo Sipilän sopimus on purettu lauantaina aamupäivällä yhteisymmärryksessä. " ja tämä tarkoittaa siis kuulemma sitä, että sopimus on purettu kesäkuun lopussa.
 
Viestejä
1,585
Jos välillä jotain muutakin kuin Oilersia, niin ilmeisesti OLS jää nuolemaan näppejään Merikosken tehokaksikon Heiskanen-Heikkinen suhteen, kun Heiskanen jo teki LNM:n kanssa sopparin ja Heikkinenkin pyörii huhujen mukaan Niittareiden treeneissä.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,617
Itse asiassa sulle puhuttiin pelaajasiirrosta, eikä pelaajasopimuksesta, mutta jos et ymmärrä näiden kahden eroa, niin ymmärrän hämmennyksesi. Tuskin siinä Tiikereiden pelaajasopimuksessa lukee, että olet Tiikereiden pelaaja sillä sekunnilla, kun sopimus Oilersin kanssa on purettu, vaan se on tehty ensi kaudeksi.

"Oilers-maalivahti Nemo Sipilän sopimus on purettu lauantaina aamupäivällä yhteisymmärryksessä. Kuten tänään aiemmin julkaistussa sopimusuutisessa oli luettavissa, Sipilällä olisi ollut vielä kauden 2019-2020 kattava sopimus Oilersin kanssa. "

Kysyn sulta vilpittömästi: onko nyt jo meneillään kausi 2019-2020, sillä kauden 2018-19 sopimuksen purusta ei taida olla kysymys?

Tässä sinulle infoa suoraan Salibandyliiton sivuilta:
  • Kauden 2019-20 pelaajasiirrot astuvat aikaisintaan voimaan: 10.07.2019 (päivämäärä heittää siitä minkä alunperin tarjosin)
Aika perusteellisesti olen asian sulle avannut. Onko vielä jotain kysyttävää?

Ainakin Sipilän sopimus "Oilers-maalivahti Nemo Sipilän sopimus on purettu lauantaina aamupäivällä yhteisymmärryksessä. " ja tämä tarkoittaa siis kuulemma sitä, että sopimus on purettu kesäkuun lopussa.
 
Viestejä
7,838
Itse asiassa sulle puhuttiin pelaajasiirrosta, eikä pelaajasopimuksesta, mutta jos et ymmärrä näiden kahden eroa, niin ymmärrän hämmennyksesi. Tuskin siinä Tiikereiden pelaajasopimuksessa lukee, että olet Tiikereiden pelaaja sillä sekunnilla, kun sopimus Oilersin kanssa on purettu, vaan se on tehty ensi kaudeksi.

"Oilers-maalivahti Nemo Sipilän sopimus on purettu lauantaina aamupäivällä yhteisymmärryksessä. Kuten tänään aiemmin julkaistussa sopimusuutisessa oli luettavissa, Sipilällä olisi ollut vielä kauden 2019-2020 kattava sopimus Oilersin kanssa. "

Kysyn sulta vilpittömästi: onko nyt jo meneillään kausi 2019-2020, sillä kauden 2018-19 sopimuksen purusta ei taida olla kysymys?

Tässä sinulle infoa suoraan Salibandyliiton sivuilta:
  • Kauden 2019-20 pelaajasiirrot astuvat aikaisintaan voimaan: 10.07.2019 (päivämäärä heittää siitä minkä alunperin tarjosin)
Aika perusteellisesti olen asian sulle avannut. Onko vielä jotain kysyttävää?

Niin siis itse yritän hahmottaa tätä niinpäin, että jätetään tästä yhtälöstä ihan kylmästi Tiikerit kokonaan pois, eli puhutaan nimenomaan nykyisestä seurasta - täysin huolimatta siitä, mikä se tulee joskus tulevaisuudessa (esim. 30.6.2019, 10.7.2019 tai joskus ensi kaudella) olemaan.

Yritän siis hahmottaa Sipilän nykyistä seuraa. Tiikerit se varmastikaan ei ole, mutta minä ymmärsin, että se ei ole myöskään Oilers, vaan Sipilä on tällä hetkellä (muutaman kuukauden tjsp. ajan) sopimukseton pelaaja.
 
Viestejä
302
Voidaanko v**** lopettaa muotoseikoista jauhaminen? Sopimus on eri asia kuin se mihin seuraan on kirjoilla, ja Sipilä edustaa edelleen Oilersia. Ihan turhaa tyhjää lätinää, ihan sama.

Siirrytään vaikka Oulu-keskusteluun. Millaiset välimatkat on Liminka/Oulu/Merikoski -akselilla? Usein mietin, että eikö sinne saisi yhden kovan edustusjengin miehiin joka kilpailisi mestaruudesta? Onko fuusiomahdollisuuksia?

Edit: typon korjaus.
 
Viestejä
7,838
Sopimus on eri asia kuin se mihin seuraan on kirjoilla, ja Sipilä edustaa edelleen Oilersia.

Tämä on hyvä pointti. On kolme eri asiaa: Pelaajasopimus voi olla seuraan X, pelaaja voi olla kirjoilla seuraan Y ja pelaaja voi edustaa seuraa Z.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,617
Arto sulle on asia selvitetty jo moneen otteeseen. Mulle on ihan sama ja kaikille muillekin tässä keskustelussa, mutta Sipilä edustaa vielä Oilersia virallisesti. Tuskin häntä voi sopimuksettomaksikaan luennehtia, kun Oilersin tuleva sopimus peruttiin ja Tiikereiden tuleva sopimus julkaistiin.

Tätä keskustelua voit jatkaa privaatisti jos haluat, mutta tähän sitä ei enää jatketa. Lasken sen tahalliseksi häiriköinniksi tästä eteenpäin ja seuraamukset tulevat sen mukaan.

Niin siis itse yritän hahmottaa tätä niinpäin, että jätetään tästä yhtälöstä ihan kylmästi Tiikerit kokonaan pois, eli puhutaan nimenomaan nykyisestä seurasta - täysin huolimatta siitä, mikä se tulee joskus tulevaisuudessa (esim. 30.6.2019, 10.7.2019 tai joskus ensi kaudella) olemaan.

Yritän siis hahmottaa Sipilän nykyistä seuraa. Tiikerit se varmastikaan ei ole, mutta minä ymmärsin, että se ei ole myöskään Oilers, vaan Sipilä on tällä hetkellä (muutaman kuukauden tjsp. ajan) sopimukseton pelaaja.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
3
Viestejä
712
Kyllä noilla etäisyyksillä vielä onnistuu. Vaikka joukkoliikenteellä ja jos ne ei aina kulje sitten toivottavasti joku auttaa.
 
Viestejä
1,585
Voidaanko v**** lopettaa muotoseikoista jauhaminen? Sopimus on eri asia kuin se mihin seuraan on kirjoilla, ja Sipilä edustaa edelleen Oilersia. Ihan turhaa tyhjää lätinää, ihan sama.

Siirrytään vaikka Oulu-keskusteluun. Millaiset välimatkat on Liminka/Oulu/Merikoski -akselilla? Usein mietin, että eikö sinne saisi yhden kovan edustusjengin miehiin joka kilpailisi mestaruudesta? Onko fuusiomahdollisuuksia?

Edit: typon korjaus.
Fuusiolla nyt ei saataisi juuri kovempaa jengiä kasaan.

Ja etäisyyksillä ei mitään väliä, kun LNM:n pelaajista suurin osa asuu Oulussa. Ainakin aikuispelaajista.

Ja Arto voi lopettaa jankutuksensa. Sipilä ei pelaa Lerssissä ensi kaudella ja sillä siisti.
 
Viestejä
712
Ei helppo huhuilla, jos olet pelaaja välillä menet hki ja välillä maaseutu tai et molempiin jos huono suhdanne. Jos paljon seuroja alueella päivän kunto ratkaisee.
 

Pipsapossu

Kasper Tähkän tilanne kyllä kiinnostaa. Onko Tiikerit sielläkin apajilla vai pantataanko vain ÅIF:n puolesta?
 
Viestejä
112
Kasper Tähkän tilanne kyllä kiinnostaa. Onko Tiikerit sielläkin apajilla vai pantataanko vain ÅIF:n puolesta?
Pienellä etsimisellä Tähkän nimi löytyi HIFK:n A-junioreiden pelaajaluettelosta joka tietenkin kielisi jatkoa ÅIF:ssä (jos HIFK:n ja ÅIF:n tämän kauden yhteistyö jatkuu)
 
Viimeksi muokattu:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös