Veikkolan oma Instagram.
OLS voisi olla hyvä paikka sitten.
Veikkolan oma Instagram.
Se olisi vaan harppaus taaksepäin.OLS voisi olla hyvä paikka sitten.
Se olisi vaan harppaus taaksepäin.
Olisihan Veikkola OLS:lle vahvistus mutta hänelle itselleen siinä ei ole järkeä joten kannattaa siellä Espoossa valmistautua pettymykseen ja ottaa Veikkola Oilersiin.Kyllä minä uskon, että voisi mennä Oulussa ihan vahvistuksesta.
Olisihan Veikkola OLS:lle vahvistus mutta hänelle itselleen siinä ei ole järkeä joten kannattaa siellä Espoossa valmistautua pettymykseen ja ottaa Veikkola Oilersiin.
Oiskohan Indiansissa tilaa?
Lankinen pystyy kyllä ottamaan yv:llä paikan kuvion pohjalta. Mutta kyllä Mihun lämäri on vaarallinen, ja tekee tuhojaan juuri tuossa ylivoimalla. Eipä Mihun pisteet juuri muusta koostuneet kuin ylivoima- ja rankkaripisteistä.Happeen pitää miettiä se ylivoima kuka ottaisi Mikan paikan. Jos siihen ei löydy ketään hänet pitää ottaa siihen. Viisikko pelaaminen sitten eri, siksi urheilulehtikin muut otti pakkeihin parhaaseen kenttään kun kauden parhaita mietittiin. Kohta Mikan synttärit.
Minusta puolustajien pistepörssin voittaminen on ihan hyvä saavutus, oli kyseessä kuka tahansa pelaaja.
Samu kirjosen isä on kyllä naisten mm-kisoissakin viheltänyt tuomari tomiMinulla ei käytännössä ole mitään käsitystä Espoon Oilersin ajoista. Olen heiltä nähnyt muistaakseni neljä peliä, eli 2013 playoffit (sieltäkin jäi 1. peli näkemättä). Näytti kummalliselta kun pari vuotta sitten tajusin, että heillä oli paidoissa punaista ja mustaa eikä näitä tuttuja sinistä ja oranssia.
Aloin tätä vähän pohtimaan, eikä minulla ole mitään käsitystä siitä, ketä ovat olleet Espoon Oilersin esim. mestaruusjoukkueiden päävalmentajat, ykkösmaalivahdit tai kapteenit. Vastaavasti kun luin noita Oilersin tilastoja (nhlfinns.net - salibandytilastot - liiga - oilers - runkosarja - ottelut ), niin semmoisista henkilöistä kuin Teemu Lehikoinen, Tarmo Kirjonen, Jussi Järvinen, Sami Kuronen, Jani Väänänen ja Vilhelm Sandström minulla ei ole mitään käsitystä. Joku Juho Seppäläkin pelannut 75 playoff-ottelua, täysin tuntematon pelaaja minulle.
Jaa hetkinen, taitaa tuo Kirjonen olla sukua Oilersin Samu Kirjoselle, oliko peräti isä? En osaa kyllä sanoa olenko tavannut koskaan, voi ollakin.
Eikä tätä nyt pidä lukea minään vähättelynä. En vain ole ennen 2013 playoffeja ollut missään tekemisissä joukkueen kanssa, aika suurella todennäköisyydellä voin väittää, etten edes TV:stä ole nähnyt yhtään peliä.
Kyllä tuo oululaispakkipari Suomela-Veikkola kuulostaisi aika jäätävältä.
Itsellä on vahva veikkaus että Tähkä löytyy ensi vuonna Tiikereistä. Varmaa tietoa ei kuitenkaan ole.Kasper Tähkä ei ainakaan vielä ollut Sipoossa eli kävisikö tämä Classicille?
Veikkolahan on heittämällä Lerssin ykköspakki mikäli sinne siirtyy.Vai antaisitko Veikkolan paikan mielummin Manniselle, Arto
Ihan hyvä joo, mutta niin on monta muutakin juttua jotka ovat kuitenkin aika triviaaleja asiayhteydessä eli paikassa MM-joukkueessa. Käytännössä MM-joukkueessa tarvitaan 10-15 täysveristä urheilijaa jotka kaatavat Ruotsin ja Sveitsin tärkeissä peleissä, siinä mielessä Mihun 30 pistettä oman maalin edustatalta tehtynä ovat melko turhia.Minusta puolustajien pistepörssin voittaminen on ihan hyvä saavutus, oli kyseessä kuka tahansa pelaaja.