En ottaisi kovin vakavasti viikon poseja ja negoja, ei vaikuta siltä että Kallocastin porukkakaan ottaa.Hauska tuo tuottaja Tiiaisen viikon nega SPV:lle Kososen tuomisesta valintatilaisuuteen. Mikä järki olisi roudata joukkueen pelaajia Helsinkiin muutaman minuutin takia, kun joukkueen nimekkäin jäsen asuu Helsingissä? Kyllä Koponen sen verran Kososelle maksaa, että kai hänellä nyt jotain velvollisuuksia seuraa kohtaan on, vaikkei maalinsuulle pääsekään.
Juu! En minäkään ota. Lähinnä huvittaa, että taitaa olla jutuista pulaa.En ottaisi kovin vakavasti viikon poseja ja negoja, ei vaikuta siltä että Kallocastin porukkakaan ottaa.![]()
Juuri tämä. Noilla nyt jää ne tietyt asiat päälle, Lötjönen nyt muistaa aina mainita Seinäjoen. Toki onko toi aina tarpeellista? Täällä foorumilla nyt näkyy, että ei Seinäjoki ole vaan yksi henkilö joka aina samaa mieltä. Vaan asiallisesti mielipiteitään perustelevia henkilöitä löytyy sieltä, niin kuin muiltakin paikkakunnilta.En ottaisi kovin vakavasti viikon poseja ja negoja, ei vaikuta siltä että Kallocastin porukkakaan ottaa.![]()
Mun oli ajatus tehdä tänne joku kysely, että minkä verran täältä löytyy eri seurojen kannattajia, jos sellaista ei ole jo tehty? Ihan vaan omasta mielenkiinnosta.Ja eipä täällä foorumillakaan näytä kovin montaa Ervi fania näkyä.
Yritin sellaista tehdä, mutta en pysty syöttämään riittävästi vastausvaihtoehtoja, että saisin edes miesten liigajoukkueet listattua.Mun oli ajatus tehdä tänne joku kysely, että minkä verran täältä löytyy eri seurojen kannattajia, jos sellaista ei ole jo tehty? Ihan vaan omasta mielenkiinnosta.
Toisilla seuroilla on kovaäänisempiä kannattajia, mutta kiinnostais nähdä löytyykö edustusta myös niistä seuroista, joista ei niin paljoa täällä kirjoiteta.
Mielestäni ihan suht asiallista ja oikeansuuntaista analyysiä KalloCastilta Oilers-Indians sarjasta. Toisaalta runkosarjasijoituksella, top-8 joukkueita vastaan pärjäämisellä tai edes keskinäisten pelien lopputuloksilla ei tunnu olevan mitään merkitystä herrojen mielestä. Itse pidän noita just oleellisimpina tekijöinä miksi Oilers ainakin lähtökohtaisesti on ennakkosuosikki sarjassa. Toki ei se Inkkareiden jatkoonmenokaan mikään jättiyllätys todellakaan olisi.Oho, en tiennytkään että Oilers on noin p****,
Indians menee näköjään leikitellen jatkoon joka osa-alueella. Jännä etteivät olleet kuitenkaan ihan kärjessä, mutta mitäpä minä mistään tiedän.
Mun oli ajatus tehdä tänne joku kysely, että minkä verran täältä löytyy eri seurojen kannattajia, jos sellaista ei ole jo tehty? Ihan vaan omasta mielenkiinnosta.
Toisilla seuroilla on kovaäänisempiä kannattajia, mutta kiinnostais nähdä löytyykö edustusta myös niistä seuroista, joista ei niin paljoa täällä kirjoiteta.
Jos tähän löytyy joku kikka, olen kiinnostunut luomaan kyselyn. Jos sitten ylläpidon on helpompi luoda se kysely suoraa itse, en pane pahakseni.@Ylläpito voisi ehkä auttaa asiassa. Onnistuuko tällaisen luominen?
Olisi kiistatta mielenkiintoinen kysely.
@Ylläpito voisi ehkä auttaa asiassa. Onnistuuko tällaisen luominen?
Olisi kiistatta mielenkiintoinen kysely.
Lisäsin tilapäisesti äänestyksien vastausvaihtoehtojen maksimimäärän 14:een. Äänestys onnistuu siis niin, että avaat uuden ketjun ja teet sen otsikon & tekstin ihan normaalisti. Alareunassa on vaihtoehtona lisätä äänestys mukaan ketjuun ja siihen voit siis nakutella vastausvaihtoehdoiksi kaikki miesten liigajoukkueet.Jos tähän löytyy joku kikka, olen kiinnostunut luomaan kyselyn. Jos sitten ylläpidon on helpompi luoda se kysely suoraa itse, en pane pahakseni.
Pitäisikö sen sitten olla 15? Liigajoukkueet ja "muu"?Lisäsin tilapäisesti äänestyksien vastausvaihtoehtojen maksimimäärän 14:een. Äänestys onnistuu siis niin, että avaat uuden ketjun ja teet sen otsikon & tekstin ihan normaalisti. Alareunassa on vaihtoehtona lisätä äänestys mukaan ketjuun ja siihen voit siis nakutella vastausvaihtoehdoiksi kaikki miesten liigajoukkueet.
Varmaan kaikkien Suomen salibandyseurojen lisääminen suosikkikyselyssä ei ole oikein mahdollista, ainakaan näillä palstan työkaluilla.
Suuret kiitokset! Luon kyselyn.Lisäsin tilapäisesti äänestyksien vastausvaihtoehtojen maksimimäärän 14:een. Äänestys onnistuu siis niin, että avaat uuden ketjun ja teet sen otsikon & tekstin ihan normaalisti. Alareunassa on vaihtoehtona lisätä äänestys mukaan ketjuun ja siihen voit siis nakutella vastausvaihtoehdoiksi kaikki miesten liigajoukkueet.
Varmaan kaikkien Suomen salibandyseurojen lisääminen suosikkikyselyssä ei ole oikein mahdollista, ainakaan näillä palstan työkaluilla.