Nico Salo näki brändiuudistuksen erittäin positiivisena
Mitenköhän Salo olisi edes voinut muuten suhtautua, kun Passo Peltola näköjään istui tuon tekeleen tehneessä brändiryhmässä...?
Ei voi markkinoinnin ammattilaisena kuin kateellisena katsoa, miten helppo on huttua myydä tälle liigalle. Ihan jo lähtien siitä, että ikinä, ei siis ikinä pidä luoda sellaista nimeä, jota ei voi omin sanoin kertoa yksiselitteisesti kuulijalle. Tuosta ei edes tiedä, onko sen tarkoitus olla lyhenne? Ja miten kirjoitan sen selaimeen? Vertaus isoihin ulkomaisiin sarjoihin on huono, koska siellä voi kirjoittaa selaimeen vaan nhl.com tai nfl.com tai nba.com. F.com ei valitettavasti ole edes saatavilla...
Logosta en viitsi edes räyhätä kaikkea mitä tulee mieleen, se on niin geneerinen, ettei siinä kiinnitä huomiota kuin siihen et kotka kattelee ihan eri suuntaan kun iso F. Ei edes logossa kyetä katsomaan samaan suuntaan... Ja miksi tuo f on tolla tavalla alistettu littanaksi? Aivan käsittämätön, ainoastaan Oilersin pöllitty logo on ollut enemmän amatöörisuoritus.
Brändiuudistusten pitäis herättää ihailua ja kateutta, että miksi meillä ei oo tollasta? Kuka tällaista kadehtii? Kuka ajattelee, et piru vie, just tollanen liigan pitäis olla?