Suuria toiveita on, että brändiuudistuksen avulla luodaan jotain uutta. Ymmärrän enemmän kuin hyvin, että nykyinen toiminta lehdistötilaisuuksineen on haastavaa kuvata/editoida ja saada siitä ammattimaista. Silti kannustaisin ajattelemaan vähän laajemmin tätä mahdollisuutta jos otetaan vaikka pelien jälkeinen kooste esimerkiksi. Se että hiomalla rytmitystä haastattelussa saadaan 5% lisää katsojia pressiin, tarkoittaa se ylläolevan tilaston mukaan 62 uutta katsomiskertaa, todennäköisesti tavoittaa ~47 uutta silmäparia (75%)
Eikö ennemmin kannattaisi rytmittää ottelukierrokset alkamaan samaan aikaan, jolloin mahdollistettaisiin esim. siipiään kokeilevien tubettajien niputtavan kierrosta yhteen, herkuttelevan maalikoosteilla, klipeillä haastatteluista jne... Kaikki haastattelut voisi edelleen ladata joukkueen tubeen, mutta sen sijaan että jokainen joukkue sokeasti puskee omaa uskomusta eteenpäin, saataisiin kierros yhteen paikkaan ja avoimesti nähdään mikä kiinnostaa ja mikä ei.
Jos idea kantaa, niin niille tiistai 17:00 alkaville Welhot - LASB peleille löytyisi ainakin koosteen katsovia muualtakin kuin hartaista uskovaisista, ellei niin sitten kannattaa miettiä montako joukkuetta sarjassa kuuluisi olla ja pitäisikö pelejä pelata viikolla vai viikonloppuisin?
Hampaat irvessä Katsojat edellä