Nyt hyssyttelystä asiaan:
Eli tapahtui kuten pelkäsinkin, että tämä oli sisäpiirin höhöttelyä jossa lähtökohtana on nämä lapselliset breikattiin ja pääasia, että puhutaan aspektit. Varsinkin kun perusteluna puhuttiin, että "emme hakeneet tietoisesti tiettyä vastaanottoa" - mitä tuokin voisi muuta tarkoittaa käytännössä? Ei haettu edes positiivista tai raikasta vastaanottoa? Pidetään sormet ristissä ja toivottiin parasta?
Totuus tuli ensimmäisen lauseen osalta, ja muu on selittelyä. Piste. Jossain on menty pieleen, ettei tätä tulevaisuuden visiota olla saatu kaupattua kellekään.
No siinä mielessä voidaan puhua valtavasta summasta, jos sijoitettu summa on viisinumeroinen firman liikevaihdon pyörivän kuusinumeroisen luvun varassa, josta sitten vielä poistuu merkittävät tulonlähteet kuten maaottelutapahtumat ja maajoukkueen sopimusten osuus.
Ei sen puoleen, minun mielestä tästä pitäisi puhua nimenomaan merkittävänä investointina kaikkien osa-alueiden osalta.
Toki näinkin, mutta brändin kannalta tärkeintä olisi, että ylhäältä annettaisi tietyt raamit minkä sisällä seurojen tulisi toimia, jotta brändin näkyvyys olisi johdonmukaista ja ennen kaikkea yhtenäistä. Näin ei olla tehty edes perustasolla - ei edes pelaajat itsekään tiedä miten promotoida brändiä oikealla tavalla.
Edelleen korostan edellistä kommenttiani, niin tiettyjen asioiden pitäisi olla "pakollisina vaatimuksina", jotta brändillä olisi selkeä ja yhtenäinen ilme.
Tästä posia. Oikein toteutettuna tämä erottaisi salibandyn muista valtalajeista.
Tässä jo ensimmäinen ristiriita kommunikoinnissa... ! Toinen puhuu toista ja toinen toista. Tai sitten pitäisi vapaasti tulkita asiat kuten "ensi kaudella" ja "kaikki joukkueet".
Tässäkö ne mittarit on?!?