No morjes pojat
Älkää antako minulle mitään sakkoja/bännejä, mutta mielestäni maahockey ja salibandy kummatkin ovat mielestäni vähän mitään sanomattomia urheilulajeja. Salibandy kuitenkin sykähdytti melkein minua, kun katsoin Philipsin LCD-TV 42PFL7403H/10 televisiosta
Äänekoskella olevasta entisestä 3A asunnostani vuoden 2008 MM-kilpailuiden loppuottelua Suomi-Ruotsi, jonka Tero Tiitu ratkaisi jatko-ajalla maalillaan, joka valittiin myös Suomen urheilugaalan vuoden sykähdyttävimmäksi urheiluhetkeksi. Tämän henkeäsalpaavan hetken lisäksi salibandyssä ei ole samankaltaisia tempauksia mielestäni ollut, ja maahockey on minulle suurta mysteeriä, kun en lajista tiedä mitään muuta kuin lajin suuret legendat Harri Sinisalo ja Tuomas Mäkinen.
Tästä voin kuitenkin päästä minun viestini agendaan, jossa aion korostaa esteratsastuksen jaloutta ja potentiaalia kasvaa Suomen kuolevassa urheilu tilanteessa, jota kuvaa hyvin pääkysymys "Maahockey vai Salibandy".
Kiitos ja Kumarrus jatketaan viestittelyä vielä! Loin tämän käyttäjän, koska halusin päästä antamaan mielipiteeni tähän radikaaliin keskusteluun, jossa mielestäni yritetään Toisen maailmansodan Neuvostoliiton käyttämällä propagandalla nostamaan maahockeyn suosiota, jossa tämän absurdin puolueen johtajina on itse suuri ja paha Ville Virolainen ja Säbäukko55. He ovat kuin Che Guevara ja Fibel Castro, jotka yrittävät aivopestä koko maailman tällä maahockey huupahaapalla ja luo itselleen kätyreitä (toisia käyttäjiä), joilla nämä ei töissä käyvät ihmiset keskustelee itsensä kanssa.
Huom! Vielä en halua ketään kiusata vaan olen vain ihminen, joka haluaa ilmaista mielipidettään samalla tavalla, kuin Benito Mussolini omissa mahtavissa karismaattisissa puheissaan. Olen kuitenkin puolueeton perussuomalaisten kannattava herras mies, joka asustelee nykyään Uudessa kaupungissa. Olen keski-iän kriisissä oleva leskimies. Minua sanotaan usein Juha Tapion kaksoseksi, ei ulkonäön vaan tyynen luonteen takia.