Pääkallo.fi

Miesten F-liigan finaalisarja Nokian KrP-TPS

Viestejä
8,110
Tätä kevättä on hypetetty ”kaikkien aikojen sählykevääksi”, mutta sunnuntain jälkeen tilanne voi olla se, että ottelusarjojen hävinneet joukkueet keräsivät yhteensä kolme voittoa.
Ensimmäistäkään kutospeliä ei ole nähty.
 

Näätärokkaaja

Ensin valitetaan vuosia siitä kun Classic voittaa aina varmasti mestaruuden.

Sitten valitetaan siitä, että ottelusarjat päättyy 4-0 kun Classic kairataan noilla luvuilla myös ulos.

Sitten valitetaan siitä, että välierät menee 4-0.

Sitten valitetaan jo valmiiksi siitä, että finaalitkin menee 4-1 vaikka ne ei ole vielä loppunetkaan.

Onneksi on kuitenkin jo valitettu valmiiksi siitä, että KrP on ostojoukkue ja voittaa väärin mestaruuden.

Harmi kun Classicin omat pojat tänä vuonna ei vienyt. Onneks on taas uusi kausi ja MM-kisat Classicille odottamassa 👌

Onko niinkun ikinä hyvin?

Vuosia venataan, että mestari vaihtuu, jos se vaihtuu, niin se vaihtuu MAHDOLLISESTI liian lyhyessä ottelusarjassa OSTOJOUKKUEEKSI.

Eli onko näin, että TPS olisi yleisesti hyväksytty joukkue voittamaan Suomen Mestaruuden ottelusarjan seitsemännessä pelissä?

Toi kelpais? Ettei nyt mene mitenkään väärin mestaruuden voittaminen?

Vai pitäskö vaan lyödä hanskat tiskiin ja viedä kannu Lempäälään?

Kokeillaan sit ensi vuonna jos joku hyväksytympi jengi pystyis syrjäyttään Classicin tiukoissa ottelusarjoissa.

Olis kaikki tyytyväisiä?

Myös ne, joiden kristallipallo sanoo että tästä ei tule seitsemän pelin finaalisarjaa.

Ei tää finaalisarja vielä loppu ole.

Lähellekkään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viestejä
8,110
Ois varmaan Öljyn kannattanu voittaa pari välieräpeliä, niin oltais saatu? Mä en mitenkään näkis sun valittavan tälläsestä asiasta jos Öljy marssis kohti mestaruutta.
Sitten näet väärin. Kyllä minä olen yrittänyt jatkuvasti tuoda ilmi, että minulle on todella tärkeätä, että jännitys niin peleissä kuin sarjoissa säilyy.

Osa ihmisistä on ihan selvästi sitä mieltä, että halutaan ilman muuta mahdollisimman vähän ja mahdollisimman selviä pelejä, mutta minä olen todella jyrkästi päinvastaista mieltä.

Ja kysehän ei tietenkään ole siitä, että nimenomaan Oilersin olisi pitänyt voittaa tai hävitä joitain pelejä. Ihan yhtä hyvin minulle kelpaisi SPV:lle pari voittoa lisää Happeesta tai Indiansille pari voittoa lisää TPS:stä. Tai ihan mitä vain vastaavaa.
 
Viestejä
164
Ois varmaan Öljyn kannattanu voittaa pari välieräpeliä, niin oltais saatu? Mä en mitenkään näkis sun valittavan tälläsestä asiasta jos Öljy marssis kohti mestaruutta.

Huvittavia kommenteija kyllä. Eihän tässä minä tai Arto ei olla edes valitettu mistään. Ollaan ainoastaan todettu asioita… Vai montako kutospeliä sinä olet nähnyt tänä keväänä? Täysin käsittämätöntä uhriutumista sulta nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
8,110
Huvittavia kommenteija sulta! Eihän tässä minä tai Arto ei olla edes valitettu mistään. Ollaan ainoastaan todettu asioita… Vai montako kutospeliä sinä olet nähnyt tänä keväänä? Täysin käsittämätöntä uhriutumista sulta nyt.
Kyllä minä silti voin ihan suoraankin valittaa siitä, että salibandyssä asiat ovat liian usein liian selviä. Joku LNM oli helvetin piristävä poikkeus ja vaikkei sinällään ErVi tai LNM minua juuri kiinnostakaan, niin kyllä minä tämän kevään tulen muistamaan nimenomaan siitä sarjasta. Harvoin käyn jonkun muun kuin Oilersin peleissä, mutta siinä oli täysin selvää, että olin sekä 3. että 5. pelissä paikalla ja 4. peliä odotin malttamattomana, enkä turhaan.

Tällä hetkellä menossa on mm. NHL:n playoffit, jossa on loistavasti jännitystä JOKA AINOASSA sarjassa ja vastaavasti SM-Liigan playoffeissa on joku sarjajumboksi veikattu Pelicans finaaleissa. Eipä paljoa ole FBC:n Fliigafinaaleihin selviämisen puolesta tarvinnut jännätä.

Lisätään nyt vielä, että jos tämä KrP - TPS finaalisarja menee 7. peliin, tulen hyvin todennäköisesti olemaan paikan päällä katsomassa.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
504
Tuomarit veti eilen muuten paremmin mielestäni kuin kahdessa ekassa pelissä👍🏻
Hyvin pysyi linja koko matsin mun mielestä ja ammattimainen esitys kaksikolta myös. Toki rytinäkään ei ihan samaa luokkaa kun parissa aiemmassa matsissa.

Mitä sunnuntaihin tulee, niin saas nähdä millanen matsi on tulossa. Paineita luonnollisesti molemmilla joukkueilla, hieman eri näkökulmasta. TPS:lla tietty pakkovoitto selkä seinää vasten, kun Näädillä taas paine nostaa kannua kotona, eikä päästää enää TPS:aa mukaan sarjaan.

TPS:n suhteen Fäldenin pitäis olla vielä parempi, ja nousta Tuomalan tasolle, joka on paikoin seissyt päällään. Lisäksi se, mitä Stenari sanoi, että TPS:n täytyy lopettaa pallon siirtely ja saada vetoja ohi peittojen on iso juttu, sillä paljon jäi tontteja peittoihin ja loput hoisi tuomala (ja tolpat). Pieni tarkkuus omissa ei myöskään pahitteeksi.

Näädillä ei kovin merkittävää parannettavaa mun mielestä ole. Täytyy vaan pitää edelleen ykkönen kurissa Tepsilta kuten tähänkin saakka. Hautaniemeä vastaan maalilla jotain pitäis keksiä, mutta on aikamonen monsteri maalilla, kun 2metriä ihmislihaa hyvällä silmä-käsi koordinaatiolla sinne boksiin parkkeerataan. Lisäksi pää täytyy muistaa pitää kylmänä ja saada kliininen suoritus sunnuntaille.

Summa summarum, ei nää 7-3 pelit oo ihan taulun mukasia pelejä ollut muussa kuin KrP:n tehokkuudessa. Toki Näätä ollut niskan päällä etenkin 2 viimepeliä, kun ovat saaneet pallollisen pelin ihan suht hyvin uomiinsa. Sarjan kovin peli varmasti tulossa sunnuntaina, joka ratkeaa maalilla-kahdella suuntaan tai toiseen.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös