Pääkallo.fi

Miesten F-liigan ottelut viikolla 50 (7.-13.12.)

Viestejä
10
Ei taida muuten olla vieläkään... kenelläkään ei ole miinusta....
Myös KrP-Indians pelissä oli isoja ongelmia plussien ja miinusten merkkaamisten kanssa koska niitä ei pystynyt merkitsemään. Olikohan tulospalveluvastaavalla jäänyt sarja-asetuksista täppä pois kun yhteydenoton jälkeen asia korjaantui. Eli olikohan eilen sama ongelma?
 

Säbantteri

SPV-Oilers huomenna. Pitkästä aikaa salibandyä Seinäjoella. Valitettavasti ilman katsojia, mutta eipä tuo peli hurmosta varmaan kotijoukkueen kannattajissa herättäisikään.

Riku Hakasen olkapää meni hajalle jatkoerässä cupin pelissä ja kausi on ohi. Poissa edelleen loukkien takia myös Myllymäki ja Hasu. Lisäksi Hakonen sivussa toistaiseksi henkilökohtaisista syistä. Pari junnua nostettu rosteriin. Taas yritetään selviytyä...
 
Viestejä
1,394
SPV-Oilers huomenna. Pitkästä aikaa salibandyä Seinäjoella. Valitettavasti ilman katsojia, mutta eipä tuo peli hurmosta varmaan kotijoukkueen kannattajissa herättäisikään.

Riku Hakasen olkapää meni hajalle jatkoerässä cupin pelissä ja kausi on ohi. Poissa edelleen loukkien takia myös Myllymäki ja Hasu. Lisäksi Hakonen sivussa toistaiseksi henkilökohtaisista syistä. Pari junnua nostettu rosteriin. Taas yritetään selviytyä...

SPV vienee pelin aika selvästi. Veikkaan 7-3.
 
Viestejä
8,057
SPV-Oilers huomenna. Pitkästä aikaa salibandyä Seinäjoella. Valitettavasti ilman katsojia.

Kyllä tämä tunti tunnilta alkaa enemmän vaikuttaa siltä, että tähän päättyi minun putkeni. Turha selitelläkään mitään, kun en ole paikalla katsomassa, niin en ole paikalla katsomassa. Kestihän se sen 26.2.2015 - 12.12.2020.
 
Viestejä
1,149
Onko kenelläkään tietoa, mitä päättyi Krp - Indians? Viimeiset 15 minuuttia olen yrittänyt etsiä tähän asiaan vastausta. Fliiga.com väittää sitkeästi 0 - 0, tilastopalvelu ei halua kertoa. #puuhastelu
 
Viestejä
1,149
Vissiin 8-4 Nokian hyväksi, kertoo vanha välilehti. Helppoa ei ollut löytää tätä informaatiota.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.00
3.004.751.84
Näytä kaikki
>
Viestejä
8,057
Siellähän se vastauskin oli. Pääkallon foorumi on kenties vuoden 2020 luotettavin tulospalvelu :)

Ei minulla ole ollut kovin kummoisia ongelmia tuon tilastopalvelu.fi/fb kanssa. En ole edes vilkaissut muita tulospalveluita kauden alun jälkeen.
 
Viestejä
1,149
Ei minulla ole ollut kovin kummoisia ongelmia tuon tilastopalvelu.fi/fb kanssa. En ole edes vilkaissut muita tulospalveluita kauden alun jälkeen.
Joo, siinä taitaa olla varmin vaihtoehto. Olen halunnut antaa fliiga.fi:lle mahdollisuuksia, sitä sivustoa haluaisin käyttää, kun kaipaan infoa nimenomaan F-liigasta. Annan sivustolle mahdollisuuksia jatkossakin, vaikka tämä ei mennytkään maaliin.
 
Viestejä
8,057
Joo, siinä taitaa olla varmin vaihtoehto. Olen halunnut antaa fliiga.fi:lle mahdollisuuksia, sitä sivustoa haluaisin käyttää, kun kaipaan infoa nimenomaan F-liigasta. Annan sivustolle mahdollisuuksia jatkossakin, vaikka tämä ei mennytkään maaliin.

Ilman muuta suosittelen ainakin silloin tällöin tarkistamaan sen liigan oman sivun tilanteen. Omaa laiskuuttani olen jäänyt tuohon tilastopalveluun kiinni.
 

Jussi Koivunen

Onko kenelläkään tietoa, mitä päättyi Krp - Indians? Viimeiset 15 minuuttia olen yrittänyt etsiä tähän asiaan vastausta. Fliiga.com väittää sitkeästi 0 - 0, tilastopalvelu ei halua kertoa. #puuhastelu

Mielenkiintoista. Pelin jälkeen kuitenkin juuri F-liigan sivuilta poimin maalintekijä-infot koosteeseen. Nyt näköjään tosiaan sanoo ettei olisi alkanutkaan.
 

Mahoney

Mielenkiintoista. Pelin jälkeen kuitenkin juuri F-liigan sivuilta poimin maalintekijä-infot koosteeseen. Nyt näköjään tosiaan sanoo ettei olisi alkanutkaan.
Sama oli mulla toimi pelin aikana, kun oma nettiyhteys pätki.

Itse pelissä ei ollut alkuun kuin yksi jengi kaukalossa. Inkkarit ilman Astalaa ja Lehkosuota aika kesy porukka. KrP nyt tuntuu aina ottavan kaasua polkimelta johtoasemassa(osalla pelaajista taitaa börsät kiiltää liikaa silmissä näissä tilanteissa?) ja kaveria päästetään usein turhaa mukaan peliin. Tänään nyt ei kyllä inkkarit lähellekään päässeet. Voi helposti sanoa ettei inkkarit ole top4 runkosarjassa.
 
Viestejä
703
Sama oli mulla toimi pelin aikana, kun oma nettiyhteys pätki.

Itse pelissä ei ollut alkuun kuin yksi jengi kaukalossa. Inkkarit ilman Astalaa ja Lehkosuota aika kesy porukka. KrP nyt tuntuu aina ottavan kaasua polkimelta johtoasemassa(osalla pelaajista taitaa börsät kiiltää liikaa silmissä näissä tilanteissa?) ja kaveria päästetään usein turhaa mukaan peliin. Tänään nyt ei kyllä inkkarit lähellekään päässeet. Voi helposti sanoa ettei inkkarit ole top4 runkosarjassa.
Indians on ollut pettymys tällä kaudella. Paljon enemmän on odotettu. Pelistä puuttuu juonikkuus ja raikkaus ja sitä leimaa epävarmuus ja helpot virheet ja huonot ratkaisut pallon kanssa. Pelaajista Perttu Puska on ollut floppi. Maajoukkueessakin esiintynyt kaveri ei todellisuudessa ansaitse pelipaikkaa edes kolmosketjussa. Mihin on kadonnut se Josban liideri joka oli aikoinaan ihan liigatason pelaaja. Onko Kuulan joukkueelle jättämät eväät syöty ja nyt nälkä ja energian puute vaivaa?
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
1,000
Indians on ollut pettymys tällä kaudella. Paljon enemmän on odotettu. Pelistä puuttuu juonikkuus ja raikkaus ja sitä leimaa epävarmuus ja helpot virheet. Pelaajista Perttu Puska on ollut floppi. Maajoukkueessakin esiintynyt kaveri ei todellisuudessa ansaitse pelipaikkaa edes kolmosketjussa. Mihin on kadonnut se Josban liideri joka oli aikoinaan ihan liigatason pelaaja. Onko Kuulan jättämät eväät syöty ja nyt nälkä ja energian puute vaivaa?

Perttu Puskasta. Kolmekymppinen kaveri, jonka parhaista vuosista jo 6-7 vuotta. En oikein tiedä mihin rooliin Indians on miehen naarannut, mutta ei kai odotusarvot kovin isot voi ollakaan.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Classic
18.00
3.004.751.84
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös