Ruotsissa paras sarja ja parhaat tuomarit. Ehkä peterin pitäisi mennä sinne pelaamaan... Ei kun sorry unohdin jo sen asian.
KRP voittoon ja hyvä niin!
KRP voittoon ja hyvä niin!
En tiedä, veikkaan taas ulospuhallusta. Henkisesti tavoite täynnä, hyvä suoritus takana kun nousi harvinaisesti 3-1 tappioiden takaa jatkoon. 4-0 Classicille.Parempi meni jatkoon. Uskon, että näädillä on aidosti saumat kaataa Classic. Vaatii hyvää sarjan alkua!
Kritisoivat enemmän sitä, että jos tuomarit tekevät peleissä useita virheitä miksi he saavat jatkaa, mutta läpi sarjan? Lajia noin 10 vuoden seuranneena olen nähnyt ainoastaan yhden tuomaripari hyllytyksen ja se oli Fordell Vuola.
Itse ymmärsin Kotilaisen sekä Laasosen purkautumisen toiselta kannalta. Hyväksyivät pelikiellon, koska tekivät virheen. Kritisoivat enemmän sitä, että jos tuomarit tekevät peleissä useita virheitä miksi he saavat jatkaa, mutta läpi sarjan? Lajia noin 10 vuoden seuranneena olen nähnyt ainoastaan yhden tuomaripari hyllytyksen ja se oli Fordell Vuola.Ja Laasosen päähän osuneesta kontaktista olisi tullut pelikieltoa kaikissa olosuhteissa. Siitä on asiankäsittelyn ja loppullisten tuomioiden jälkeen aivan turha enää erikseen uhriutua twitterissä tai muuallakaan.
Pahoittelut verbi valinnasta...Aa okei. Eli otti osaa ja kantaa vallalla olevaan keskusteluun. Vai aloittiko sen? Kommentoinneissa mukana oleva ei oikein mene avautumiseen mutta jos sillä selitellään tappioita tai häviön hetkellä tullaan heti pelin jälkeen selityksenomaisesti asialla ulos, niin silloin voidaan puhua avautumisesta. Varsinkin jos aihe on subjektiivinen, eikä ole muissa sanottavammin aiheuttanut tunteenpurkauksia. On avautumisia ja "avautumisia". Väärässä kohdassa sanaa käytettäessä antaa vaan väärän mielikuvan. En mene kuitenkaan twitteristä niitä nyt enää lukemaan,