Uskallan lyödä isoista summista vetoa, ettei tuota tule tapahtumaan.Jos Classic, OLS ja KrP menevät välieriin
Uskallan lyödä isoista summista vetoa, ettei tuota tule tapahtumaan.Jos Classic, OLS ja KrP menevät välieriin
Sen enempää kyseiseen aiheeseen kantaa ottamatta, mutta hiukan huvittaisi tietää mikäköhän mielipide on mennyt kenenkin ihon alle. Mutta, jatkakaa.Sen enempää kyseiseen aiheeseen kantaa ottamatta, mutta hiukan huvittaa miten toisen palstalaisen OMAT mielipiteet voi näin paljon mennä ihon alle. Mutta, jatkakaa.
Näin on. Mut olis ollu aika erilainen peli jos speve olis iskeny kolmannen erän alussa omista paikoistaan tai edes yhdestä niistä. Sen jälkeen täysin tyhmä ja turha jäähy, 2-1 ja aika nopeasti 3-1 ja game over. Loppupelihän oli sitten pelkkää läpsyttelyä.Itse pelistä. Hyvää playoff-vääntöä, jossa KrP vaan yksinkertaisesti oli vahvempi. Tuomala oli hemmetin hyvä maalilla. Edelleen väitän että tämä sarja vaatii sen vähintään kuusi peliä, ennenkuin Näätä jatkaa. Mielelläni otan vastaan vähemmänkin pelejä kyllä.
Tyylikästä v*******a. Arvostan. Jatkakaa.Sen enempää kyseiseen aiheeseen kantaa ottamatta, mutta hiukan huvittaisi tietää mikäköhän mielipide on mennyt kenenkin ihon alle. Mutta, jatkakaa.
Olisi toki ollut kovin erilainen peli jos kumpi tahansa olisi niistä parin ekan erän paikoistaan osuneet. Mutta tänään näin, kelpaa minulle. Hyvä matsi kaikinpuolin näin ensimmäiseksi kohtaamiseksi. Tulee hyvä sarja vielä tästä!Näin on. Mut olis ollu aika erilainen peli jos speve olis iskeny kolmannen erän alussa omista paikoistaan tai edes yhdestä niistä. Sen jälkeen täysin tyhmä ja turha jäähy, 2-1 ja aika nopeasti 3-1 ja game over. Loppupelihän oli sitten pelkkää läpsyttelyä.
Ei välttämättä nykypäivänä enää…Jos tädillä olis munat niin se olis setä.
Oli kyllä hyvä peli. Kävin ihan paikan päällä haistelemassa tunnelmaa. (En lähteny tokan erän jälkeen kotiin niinku keskiviikon Lerssi-Lasb pelistä)Tyylikästä v*******a. Arvostan. Jatkakaa.
Olisi toki ollut kovin erilainen peli jos kumpi tahansa olisi niistä parin ekan erän paikoistaan osuneet. Mutta tänään näin, kelpaa minulle. Hyvä matsi kaikinpuolin näin ensimmäiseksi kohtaamiseksi. Tulee hyvä sarja vielä tästä!
Mulla jäi itellä vähän odottava fiilis, ja ekat 2 erää oli vähän semmosta esileikin fiilistä, eikä omasta mielestä kumpikaan siinä kauheasti vielä näyttänyt mitään. Näätien pelihuumori löyty ylivoiman jälkeen, ja Tuomalan parista huippuseivistä (Etenkin Karjanlahden pari paikkaa), jonka jälkeen SPV aseeton.Oli kyllä hyvä peli. Kävin ihan paikan päällä haistelemassa tunnelmaa. (En lähteny tokan erän jälkeen kotiin niinku keskiviikon Lerssi-Lasb pelistä)
Vaikka (tai koska) oli speveltäkin melko hyvä peli niin jännittää vähän sarjan puolesta että laittoko speve tähän ekaan peliin kaiken mitä löyty? Että onko loput pelit pelkkää kosmetiikkaa... Toivottavasti ei ja saadaan hyvä sarja tästä vielä. Sunnuntainahan se nähdään sitten.
Tästä en tiedä mitä haetaan mutta naurattaa kyllä jos jollain menee keskustelupalstajutut ihon alle 🤣Sen enempää kyseiseen aiheeseen kantaa ottamatta, mutta hiukan huvittaisi tietää mikäköhän mielipide on mennyt kenenkin ihon alle. Mutta, jatkakaa.
Tämä on ihan vain väärässä ketjussa. Piti laittaa P22 puolelle.Tässä lainaamassani viestissä on joko sellaista huumoria jota en ymmärrä, tai sitten tässä ei muuten vaan ole mitään järkeä
Vaikka (tai koska) oli speveltäkin melko hyvä peli niin jännittää vähän sarjan puolesta että laittoko speve tähän ekaan peliin kaiken mitä löyty? Että onko loput pelit pelkkää kosmetiikkaa... Toivottavasti ei ja saadaan hyvä sarja tästä vielä. Sunnuntainahan se nähdään sitten.
Mun mielestä taas aika odotetutkin kaksi ekaa erää ja SPV näytti mitä pitää tehdä jos haluavat tästä jatkoon. SPV pelasi juuri kuten heidän KrP:tä vastaan pitääkin, eli pyrki pitämään KrP:n ykkösen poissa pallosta ja silloin ku se ei onnistu ni tiukka puolustus ilman höntyilyä. Yksi tehty maali 5vs5 pelissä ei kuitenkaan riitä voittoon ja maalinteko jättikin peliveljien osalta toivomisen varaa, koska paikkoja kuitenkin oli.Mulla jäi itellä vähän odottava fiilis, ja ekat 2 erää oli vähän semmosta esileikin fiilistä, eikä omasta mielestä kumpikaan siinä kauheasti vielä näyttänyt mitään. Näätien pelihuumori löyty ylivoiman jälkeen, ja Tuomalan parista huippuseivistä (Etenkin Karjanlahden pari paikkaa), jonka jälkeen SPV aseeton.