En osaa sanoa, mikä Nokian pelissä mättää vai mättääkö, mutta olen tässä vuosien saatossa yrittänyt ymmärtää, että pelissä on kaksi joukkuetta. Minäkin olen harmitellut monesti, että SPV:n peli ei toimi ja kiistatontahan se on, että joskus on parempi peli ja joskus huonompi, mutta monesti myös vastustaja tekee kaikkensa, ettei peli toimisi. Yksittäinen peli vielä voi mennä oman epäonnistumisen piikkiin, mutta jos koko sarjan jälkeen jää sellainen maku, että joukkueen peli ei toiminut, silloin ensiksi pohtisin, että syy on vastustajassa ja ettei se varmaan seuraavan 7 pelinkään aikana kummoisemmin toimisi ainakaan samaa vastustajaa vastaan.
Kommenttini on siis sinänsä yleismaallinen, että ei ollut tarkoitus kehua maasta taivaisiin SPV:n kykyä estää Nokiaa onnistumasta, vaan muistuttaa tuosta em. seikasta. Mitä taas Nokiaan tulee, niin voi olla, ettei sen peli ole kehittynyt kauden mittaan, vaan pikemminkin sitä on opittu puolustamaan paremmin (, mutta en pysty tekemään analyysejä, sillä olen nähnyt lähinnä pelejä SPV:tä vastaan siltä tällä kaudella). Selittäisi loppukaudenkin hankaluudet. En minä vieläkään usko tästä SPV:n menevän jatkoon (kai kannattajan pitäisi uskoa?), mutta ei ainakaan mennyt poikki 4 ottelussa, kuten minua salibandyssa viisaammat veikkasivat.