Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kausi on paketissa ja kohta katseet kohti ensi kautta. Sopimusuutisia on ilmeisesti kohtapuoliin luvassa, mutta kenen sopimukset on jo tiedossa ensi kaudelle?
Noniin, sieltähän niitä pelaajauutisia tuli! Lupaavan oloinen runko jo tässä vaiheessa. Toki Sorri, Välitalo, Saarnio ja Hirsikorpi puuttuvat niistä, joiden toivoisi jatkavan.
Varmasti joukkue tarvitsisi ulkopuolelta reilusti myös hyviä vahvistuksia, jos OLS meinaa jatkossa pelata muustakin kuin suorasta säilymisestä.
Ei tänne ulkopuolelta saada vahvistuksia, joten pelaajat on itse kehitettävä. Tämä vaatii pitkäjänteisyyttä, mutta se on onnistunut ennenkin.Varmasti joukkue tarvitsisi ulkopuolelta reilusti myös hyviä vahvistuksia, jos OLS meinaa jatkossa pelata muustakin kuin suorasta säilymisestä.
Sorrin palasi täksi kaudeksi OLS:iin koronan "ansiosta". Opiskelee Turussa, mutta nyt korkeakoulut ovat etäopetuksessa, niin koulun käyminen onnistui myös Oulusta käsin. Jos koulu vaatii syksyllä Turussa asumista, niin ei varmastikaan jatka OLS:ssa.Sorri tarvittaisiin ehdottomasti ensi kaudeksi..
Tarkoittaako jopa Pohjois-Suomen ulkopuolelta?Ja kuulemma ulkopuolelta on pari peluria tulossa.
Tarkoittaako jopa Pohjois-Suomen ulkopuolelta?![]()
Itse vähän mietin kauden aikana, että olisiko Aki Karjalainen lähtenyt kokeilemaan liigavauhtia OLS:ssa, kun omasta mielestäni hän on jo Divarin pelannut läpi. Jatkosopimus LNM:n kanssa kuitenkin julkaistiin tällä viikolla.
Isoveli päävalmentajana Limingassa varmaan suurin syyNäiltä leveyspiireiltä on vaikea ymmärtää miksi U19-maajoukkuemaalivahti Karjalainen ei pelaa liigaa?
Itse olen eri mieltäAki on Limingassa selkeä ykkösveska, Oulussa ei välttämättä ole kun Vinskikin on todella hyvä. Peliaikaa nuori mies tarvitsee, mielummin kaikki pelit kun puolet peleistä. Divarikin yhtä hyvä kehityspaikka kun moni liigapeli.
Eli 4 pelaajahankintaa olisi tulossa, jos kampanja onnistuu. Pistetäämpäs kausarit hankintaan![]()