Mielestäni tulostaulu kertoo hieman erilailla. Eilenkin todella vakuuttava suoritus. Kertakaikkiaan todella kovan luokan jengi.Tuosta olen erimieltä. Ei riitä että 3 vahvistusta ja pari omaa pelaajaa pelaa hyvin.
Mielestäni tulostaulu kertoo hieman erilailla. Eilenkin todella vakuuttava suoritus. Kertakaikkiaan todella kovan luokan jengi.Tuosta olen erimieltä. Ei riitä että 3 vahvistusta ja pari omaa pelaajaa pelaa hyvin.
Ei sitä varmaan kukaan kiistäkään. Ihmettely onkin koskenut lähinnä sitä, ketkä ensi kaudella sitten pelaa.Samaa mieltä o2 lähellä suomen kärkeä vahvistuksilla.
Vaikea uskoa että kaikki olisi käytettävissä koska heillä on divarisopimukset melkein kaikillaEi sitä varmaan kukaan kiistäkään. Ihmettely onkin koskenut lähinnä sitä, ketkä ensi kaudella sitten pelaa.
Itse toivon, että nuo vahvistukset nyt sitten myös pelaisivat pääasiallisesti P17 sm-sarjaa ensi kaudella. Jotenkin en vaan usko siihen.
On hieno että 02 salibandyOn hienoa kun pojat pelaa o2
Kyllähän Krp kaikesta huolimatta on kauden tason nostaja.Happee🔥🔥 Täysin oikea tulos, ei neljällä pelaajalla +mv ansaita paikkaa mitalipeleihin.
hävisi kuitenkin vahvistuksien kanssa karsinnoissa ofbc:lle?Samaa mieltä o2 lähellä suomen kärkeä vahvistuksilla.
hävisi kuitenkin vahvistuksien kanssa karsinnoissa ofbc:lle?
Ovatko OFBC ja Karhutkin sitten lähellä Suomen kärkeä, vai oliko sittenkin liioittelua.Rankuilla hävisivät, ehkä ei pohjoisen pojan kannata leijua sillä. Te hävisitte Karhuille samoin rankuilla, jonka O2 taas voitti, joten ristiin pelasitte.
Ovatko OFBC ja Karhutkin sitten lähellä Suomen kärkeä, vai oliko sittenkin liioittelua.
Samaa mieltä, KrP:n kausi oli positiivinen yllätys ja lopullinen sijoitus ei saa olla pettymys. Bensa nähtävästi loppui vähän kesken, tietyillä pelaajilla kuorma oli merkittävä ja varmaan paine sitä kautta onnistua. Mutta iso ja ansaittu temppu lunastaa SM-paikka, siitä on hyvä jatkaa.Kyllähän Krp kaikesta huolimatta on kauden tason nostaja.
Totta kai on paikkansa ansainnut, kun sinne pelaamalla itsensä hommasi.Höpsis. Kyllä O2 on paikkansa ansainnut.