Juuri tämä! Missään nimessä ei ainakaan oma tarkoitukseni ole pelaajia moittia ne on tehneet kentällä upeaa työtä ja jokaiseen otteluun lähteneet 100% työtä tehden!! Heille kaikki kunnia, PELAAJILLE! He ovat työllänsä kairanneet läpi kauden vieden joukkueen tähän pisteeseen, eli kysymys kuuluukin miksei valmennus arvosta tätä?No jo on typerää ja ennenkaikkea outoa tämä o2 peluutus. Jos joukkueen pelaajat lukevat tätä, varsinkin jos vahvistukset lukevat näitä keskustelupalstan tekstejä; voivat pojat saada luotua tekstien perusteella, että heitä ”mustamaalattaisiin” tai torutaan ja kyseenalaistetaan päätöksestä kaapata neljän oikean joukkueen pelurin paikka kevään peleistä. Minun mielestäni tämä ei ole pelaajien vika, vaan näiden ”taustahahmojen” kuten seuran päättäjien ja itse joukkueen valmennuksen. Todella ikävää, että valmennus ei arvosta pelaajien tekemää kovaa duunia pitkin kautta, ja nyt kun alkaa tosipelit nämä pelaajat seuraavat vierestä (tosin kolme peliähän pelataan, joten luulisi kaikkien pääsevän pelaamaan). Oma kantani on, että jos joitain tästä peluutuksesta pitää syyttää on valmennus tai seura, riippuen kuka tämän päätöksen takana oli, että kaapatan ”tähtiä” meille pelaamaan… Hieman saman asian toistoa, mutta en voinut olla hiljaa asiasta.
Kaikesta huolimatta yrittäköömme nauttia laadukkaasta juniorisalibandystä!
Oletteko varmoja poikien oikeasti pelaavan tänään? Olisiko voinut olla O2:n P18:n pieni jäynä kyseessä? Mikäs päivä eilen olikaan…
Instagramissa kerrottu että ovat mukana. Vitsailaanko siellä aprillipilan kustannuksella? En ymmärrä. Ehkä olen tosikko. 😂
ihan mahollista, o2 kuitenkin vähintään yksi kenttä reistaa. Nyt on kutenkin tilanne, että O2 saa rakennettua varmasti yhden suomen kovimmista 06 kentistä, tätä kenttää vastaan jokainen joukkue tulee olemaan ongelmissa. Saa nähä paljonko pojat pelaa. Edelleen kiinnostaa kuka heitetään viidenneksi kenttään, vai voiko olla mahdollista, että pojat ei pelaisi samassa kentässä ja kaikista kentistä tehtäisiin tasaiset. Noh sen näkee kohta. Jos esikaudella ollaan siinä tilanteessa että O2 on smmän viimeinen ja maaliero miiinus 300 on valmentajilla niin suuri kasvamisen paikka, että huhhuh. Toisaalta kuka täältä tietää mitä enskiaudella tapahtuu. Mitä jos kyseiset pojat siirtyisivätkin p16? Kyllä valmentajien on pakko tämä asia ymmärtää.No eipä sillä väliä ottaa muutenkin turpaan.
No eipä sillä väliä ottaa muutenkin turpaan.
Tulospalvelusta kaikki näkevät miten O2 päätti toimia. Kivalle kaudelle häpeällinen leima. Itse jättäisin Karhujen valmentajana kättelyt väliin, enkä koronasyistä.
No meneeköhän nyt ruoskinta hieman liian pitkälle. Ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta että seurat näin toimii. Tottahan se toki on että vääriin sarjoihin sitten päädytään.
Ja eivät tule pelaamaan tuo nelikko P17-sarjaa ensi vuonna, varma tieto tämäkin.