Pääkallo.fi

P16 1. Divisioona 2021-2022

Viestejä
40
Onko loppu peleissä mitään merkitystä millä statuksella pelaat jos se vastaa oikeasti joukkueen realistista kykyä pelata. Onko tärkeämpi pelata sm statuksen alla ja ottaa pataan kaikilta ja saada tosiaan sitä "kylmää kyytiä" vai onko joukkueelle kehittävämpää pelata divarissa ja saada sen kautta mahdollisesti onnistumisia, kokemusta ja voittoja.
Itse uskoisin että kauden turpaan ottaneena väärän statuksen alla pelaamisessa ei hirveästi pelaajan motivaatio lajia kohtaan synny, kun taas oikean statuksen alla pelaajan yksilöllisen sekä joukkueen kehittymisen kannalta on palkitsevinta että joukkue ja pelaaja hankkii sen taidon oikealla tasolla ja välillä häviten mutta myöskin voittaen. Näin minun mielestä saada jengi pysymään lajin parissa ja motivoitua pelaajia eteenpäin. Kun mennään taitotason kanssa yhdessä joukkueena seuraavan pisteeseen niin sillon se tiedetään että joukkue on kauden aikana kehittynyt, mutta kun otetaan ratkaiseviin peleihin vahvistuksia niin no...
Ymmärrän sairastumiset ynnä muuta mutta jos tämä o2 joukkueen julkaisu ei ole tosiaan aprillipila nii yhdyn ylläolevan kommenttiin.. tämmönen toiminta ei palvele ketään eikä varsinkaan joukkuetta joka ei omalla kokoonpanolla pysty karsintaa hoitamaan ja ensi kaudella pelaavat ilman niitä vahvistuksia niin kylmää kyytiä tulee.. Herätys valmennus!!
 
Viestejä
7
No jo on typerää ja ennenkaikkea outoa tämä o2 peluutus. Jos joukkueen pelaajat lukevat tätä, varsinkin jos vahvistukset lukevat näitä keskustelupalstan tekstejä; voivat pojat saada luotua tekstien perusteella, että heitä ”mustamaalattaisiin” tai torutaan ja kyseenalaistetaan päätöksestä kaapata neljän oikean joukkueen pelurin paikka kevään peleistä. Minun mielestäni tämä ei ole pelaajien vika, vaan näiden ”taustahahmojen” kuten seuran päättäjien ja itse joukkueen valmennuksen. Todella ikävää, että valmennus ei arvosta pelaajien tekemää kovaa duunia pitkin kautta, ja nyt kun alkaa tosipelit nämä pelaajat seuraavat vierestä (tosin kolme peliähän pelataan, joten luulisi kaikkien pääsevän pelaamaan). Oma kantani on, että jos joitain tästä peluutuksesta pitää syyttää on valmennus tai seura, riippuen kuka tämän päätöksen takana oli, että kaapatan ”tähtiä” meille pelaamaan… Hieman saman asian toistoa, mutta en voinut olla hiljaa asiasta.
Kaikesta huolimatta yrittäköömme nauttia laadukkaasta juniorisalibandystä!
 
Viestejä
40
No jo on typerää ja ennenkaikkea outoa tämä o2 peluutus. Jos joukkueen pelaajat lukevat tätä, varsinkin jos vahvistukset lukevat näitä keskustelupalstan tekstejä; voivat pojat saada luotua tekstien perusteella, että heitä ”mustamaalattaisiin” tai torutaan ja kyseenalaistetaan päätöksestä kaapata neljän oikean joukkueen pelurin paikka kevään peleistä. Minun mielestäni tämä ei ole pelaajien vika, vaan näiden ”taustahahmojen” kuten seuran päättäjien ja itse joukkueen valmennuksen. Todella ikävää, että valmennus ei arvosta pelaajien tekemää kovaa duunia pitkin kautta, ja nyt kun alkaa tosipelit nämä pelaajat seuraavat vierestä (tosin kolme peliähän pelataan, joten luulisi kaikkien pääsevän pelaamaan). Oma kantani on, että jos joitain tästä peluutuksesta pitää syyttää on valmennus tai seura, riippuen kuka tämän päätöksen takana oli, että kaapatan ”tähtiä” meille pelaamaan… Hieman saman asian toistoa, mutta en voinut olla hiljaa asiasta.
Kaikesta huolimatta yrittäköömme nauttia laadukkaasta juniorisalibandystä!
Juuri tämä! Missään nimessä ei ainakaan oma tarkoitukseni ole pelaajia moittia ne on tehneet kentällä upeaa työtä ja jokaiseen otteluun lähteneet 100% työtä tehden!! Heille kaikki kunnia, PELAAJILLE! He ovat työllänsä kairanneet läpi kauden vieden joukkueen tähän pisteeseen, eli kysymys kuuluukin miksei valmennus arvosta tätä?
Huomenna katsotaan miten käy ja ketkä tiensä kummastakin lohkosta selvittävät etiäpäin.
 
Viestejä
179
Oletteko varmoja poikien oikeasti pelaavan tänään? Olisiko voinut olla O2:n P18:n pieni jäynä kyseessä? Mikäs päivä eilen olikaan…
 
Viestejä
179
Instagramissa kerrottu että ovat mukana. Vitsailaanko siellä aprillipilan kustannuksella? En ymmärrä. Ehkä olen tosikko. 😂

Arvaus vain, ei tieto. Ei silti tuo P16 joukkue ole ainakaan vielä mitään tuollaista ilmoittanut instassa, mutta ehkä sitten pelaavat. Taisi olla kyseessä P18 insta.
 
Viestejä
33
Itsekin olen sillä kannalla että aprilliahan tuon on oltava. Eihän nyt kukaan mopoikäisten peleihin tuo kentällistä ulkopuolisia, saati tule asialla vielä ylpeänä somessa ulos.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
33
Hiljaiseksi vetää. Verrattavissa siihen, että tällainen yhdistelmäjoukkue vaihtaisi yhteistyökumppania pudotuspeleihin.

Runebergia siteeratakseni, "on lajimme puuhastelua, siksi jää, jos kultaa kaivannet".
 
Viestejä
161
No eipä sillä väliä ottaa muutenkin turpaan.
ihan mahollista, o2 kuitenkin vähintään yksi kenttä reistaa. Nyt on kutenkin tilanne, että O2 saa rakennettua varmasti yhden suomen kovimmista 06 kentistä, tätä kenttää vastaan jokainen joukkue tulee olemaan ongelmissa. Saa nähä paljonko pojat pelaa. Edelleen kiinnostaa kuka heitetään viidenneksi kenttään, vai voiko olla mahdollista, että pojat ei pelaisi samassa kentässä ja kaikista kentistä tehtäisiin tasaiset. Noh sen näkee kohta. Jos esikaudella ollaan siinä tilanteessa että O2 on smmän viimeinen ja maaliero miiinus 300 on valmentajilla niin suuri kasvamisen paikka, että huhhuh. Toisaalta kuka täältä tietää mitä enskiaudella tapahtuu. Mitä jos kyseiset pojat siirtyisivätkin p16? Kyllä valmentajien on pakko tämä asia ymmärtää.
 
Viestejä
33
Tulospalvelusta kaikki näkevät miten O2 päätti toimia. Kivalle kaudelle häpeällinen leima. Itse jättäisin Karhujen valmentajana kättelyt väliin, enkä koronasyistä.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
570
Tulospalvelusta kaikki näkevät miten O2 päätti toimia. Kivalle kaudelle häpeällinen leima. Itse jättäisin Karhujen valmentajana kättelyt väliin, enkä koronasyistä.

No meneeköhän nyt ruoskinta hieman liian pitkälle. Ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta että seurat näin toimii. Tottahan se toki on että vääriin sarjoihin sitten päädytään.

Ja eivät tule pelaamaan tuo nelikko P17-sarjaa ensi vuonna, varma tieto tämäkin.
 
Viestejä
33
No meneeköhän nyt ruoskinta hieman liian pitkälle. Ei ole varmasti ensimmäinen eikä viimeinen kerta että seurat näin toimii. Tottahan se toki on että vääriin sarjoihin sitten päädytään.

Ja eivät tule pelaamaan tuo nelikko P17-sarjaa ensi vuonna, varma tieto tämäkin.

Kaikki tyylillään. Itse en tuossa näe mitään ruoskintaa vaan sanon asian kuten se on. Häpeähän se on, vaikka sitä olisi tehty ennenkin.
 
Viestejä
161
Että sellasta. Toivottavasti kyseiset kaverit tai tämä kyseinen kenttä pelaa myös tässä joukkueessa ensivuonna, vähän epäilen asiaa. Striimiltä seurasin erittäin tarkasti kyseisiä kavereita. O2 kaikki maalit teki yksi kenttä, jos haluaisi vähän kaunistella tulospalvelua tuolta nelikolta, striimiltä näytti että #18 olisi syöttänyt ainakin kaksi, mutta pointti se, että kaikki O2 maalit teki yksi kenttä/nämä vahvistukset.

Nyt täytyy kuitenkin muistaa että tämä tilanne ei ole missään nimessä kyseisten pelaajien vika, eikä heitä saa missään nimessä syyttää tästä! Asioilla on tapana järjestyä, O2 valmemnnus tiedostaa varmasti asian, ehkä heillä on jotain tietoa tulevan kauden pelaajista, jonka takia päättävät toimia näin.
 
Viestejä
33
Iloisempiin ja urheilullisempiin aiheisiin: kakkoslohko ilahduttavan tiukkaa ja kevään pelien hengen mukaista vääntöä. Kakkoslohko pääsi tekemään yllätyksiä, olisiko Blackbirdsillä jopa iskun paikka ja mennä jatkoon?
 
Viimeksi muokattu:

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös