juhasiltanen
Eikä edes oleVissiin Wirmolla ja Tepsillä on molemmilla joukkueilla pelaajien ylläpitämät instagramtilit
Eikä edes oleVissiin Wirmolla ja Tepsillä on molemmilla joukkueilla pelaajien ylläpitämät instagramtilit
On kummallakin viralliset ja pelaajien. Voit käydä itse kattomassaEikä edes ole
otatko asioista selvää, ennen näitä sinun päätelmiäsi?Eikä edes ole
Olisin itse veikannu samaa, mutta nokia ja ols pääs yllättämää.Lauantai:
Indians>Karhut
Sunnuntai:
Ols<Classic
Ervi>Karhut
Krp<Indians
Voittaa>Häviää
Tuomari näytti että olkapäät vastakkain eli hyvä kontakti ja peli käy. Mailan heittoa ei tainnut tuomari nähdä niin siksi ei mitään. Sääntö teknisesti 2+10 ilmanmuuta jos heität vastustajan mailan pois tilanteesta.Mitä mieltä ovat tarkemmin sääntöjä tuntevat? Happee-Ilves-ottelun ajassa 59.18 Ilves-pelaaja takkaa Happee-pelaajan maalivahdin (Ulaska) päälle, minkä jälkeen maalivahti heittää Happee-pelaajan mailan kauemmas. Säännöissä sanotaan, että mailan heittäminen johtaa 10min käytösrangaistukseen.
Pelisäännöt - Suomen Salibandyliitto: 610-1) ”Mailan tai muiden varusteiden heittäminen myös pelikatkon aikana tai vaihtoalueella.”
https://salibandy.fi/uploads/2021/10/f32acb8a-rangaistusten-syykoodit.pdf 97: Mailan tai varusteen heittäminen.
Vai viitataanko tällä vain itse heitettyyn mailaan?
Yhtä vahinko tais olla jatkoajan pallon palautus Happee pelaajalle.Maila taisi jäädä ns maalivahdin käteen, joten mielestäni hän vain laittoi sen kauemmas alueeltaan. Tilanne mitenkään provosoitunut.
Kyllä, 2+10 min, epäurheilijamainen käytös.Mitä mieltä ovat tarkemmin sääntöjä tuntevat? Happee-Ilves-ottelun ajassa 59.18 Ilves-pelaaja takkaa Happee-pelaajan maalivahdin (Ulaska) päälle, minkä jälkeen maalivahti heittää Happee-pelaajan mailan kauemmas. Säännöissä sanotaan, että mailan heittäminen johtaa 10min käytösrangaistukseen.
Pelisäännöt - Suomen Salibandyliitto: 610-1) ”Mailan tai muiden varusteiden heittäminen myös pelikatkon aikana tai vaihtoalueella.”
https://salibandy.fi/uploads/2021/10/f32acb8a-rangaistusten-syykoodit.pdf 97: Mailan tai varusteen heittäminen.
Vai viitataanko tällä vain itse heitettyyn mailaan?