Pääkallo.fi

Puolivälieräsarja Happee-SPV

Viestejä
1,626
Jos Laasosen olisi osunut pelin lopussa tyhjään maaliin, niin olisi jakanut pudotuspelin yhden pelin maaliennätyksen yhdessä Sami Johanssonin kanssa. Nopeimmat viisi maalia pudotuspeleissä nuo kuitenkin olivat.

Nopeimmat 5 maalia (ensimmäisestä viimeiseen):27.30Mikko Kohonen, SPV2017-04-12 00:00:00SPV – EräViikingit (8-6)

Ja Laasosella kesti eilen 23:05.
 
Viestejä
343
Valtava sääli, mikäli Happee voittaa 4-0 tai edes 4-1. Ei minun mielestäni kuvasta SPV:n kautta kokonaisuudessaan. Nyt ei ole käännetty tiukkoja pelejä voitoiksi, vaikka eilen noustiinkin välillä ohi. Sitä se kuitenkin sitten kuvastaisi, että paras vire ei ollut silloin, kun olisi pitänyt olla. Onko pelin kehittyminen jämähtänyt tämän vuoden puolella, kun muilla on jatkunut?

Mietin, onko torstain peliin menemisessä hirveästi järkeä. Onhan siinä, pakko vielä kerran nähdä SPV tällä kaudella ja antaa tuki - niin rahallisesti kuin myös yleisönä olemisen muodossa.

Sitä edelleen ihmettelen, miksi SPV kerää edelleen kommenttien ja tykkäysten muodossa vastalauseita. Kai se pitää kunnianosoituksena ottaa.
 
Viestejä
299
Ite oon tykännyt speven ilmeestä tällä kaudella. Onhan peli ihan hurlumheitä eikä sillä mestaruuksia voiteta, mutta katsojalle kyllä mukavaa.
 
Viestejä
1,626
Itse mietin eilistä peliä katsoessa, että mikä on Isomäen rooli Jussilan uudessa valmennusryhmässä? Hän on kuitenkin Kallocastin haastattelun perusteella Jussilan ykkösvalinta tiimiin.

Itse ainakin toivon, että maajoukkueen pelityyliä ei olla muuttamassa tuohon, että pakki vetäisee aina pitkän kukkupallon piikkiin, jonka jälkeen yleensä kyykitään taas pitkään omissa.
 
Viestejä
299
Itse mietin eilistä peliä katsoessa, että mikä on Isomäen rooli Jussilan uudessa valmennusryhmässä? Hän on kuitenkin Kallocastin haastattelun perusteella Jussilan ykkösvalinta tiimiin.

Itse ainakin toivon, että maajoukkueen pelityyliä ei olla muuttamassa tuohon, että pakki vetäisee aina pitkän kukkupallon piikkiin, jonka jälkeen yleensä kyykitään taas pitkään omissa.
Jos nyt yhden asian tuosta SPV:n pelaamisesta toisi, niin tuo peittopeli on kyllä ollut tosi hyvää koko sarjan ajan. Aivan järkyttävää pommitusta osastolta Manninen - Salmi - Minkkinen koko ajan, mutta harvat löytävät maalille saakka :)
 
Viestejä
1,103
Itse mietin eilistä peliä katsoessa, että mikä on Isomäen rooli Jussilan uudessa valmennusryhmässä? Hän on kuitenkin Kallocastin haastattelun perusteella Jussilan ykkösvalinta tiimiin.

Itse ainakin toivon, että maajoukkueen pelityyliä ei olla muuttamassa tuohon, että pakki vetäisee aina pitkän kukkupallon piikkiin, jonka jälkeen yleensä kyykitään taas pitkään omissa.
Materiaalin tavalla pelataan. Samaahan oilers on tehnyt nyt kohtuu menestyksekkäästi Classicia vastaan. Ei se tarkoita, että maajoukkue tulee tekemään samaa. Tuskin Isomäki jatkossa mitään maajoukkueenkaan pelitapaa tuo SPV:hen.
 
Viestejä
343
Jaahas, Haukkala pois syystä tai toisesta. Tapahtuiko viime pelissä jotain (en nähnyt kuin 1. erän)? Mielestäni aivan valtava menetys, heti Kotilaisen ja Hasun jälkeen pahin mahdollinen. Ja Karjanlahti, onko pelannut niin huonosti, että ansaitsee aina olla rajoilla joutua nelosketjuun, kuten nyt? Esim. Jukkis voisi olla toisinaan hyvä vaihtoehto sinne vilvoittelemaan. Puolivälieräsarjasta useita eriä tietysti mennyt itseltäni ohi, joten siksi tämä on enemmän kysymys kuin vahvasti naulattu mielipide.
 
Viestejä
369
Jaahas, Haukkala pois syystä tai toisesta. Tapahtuiko viime pelissä jotain (en nähnyt kuin 1. erän)? Mielestäni aivan valtava menetys, heti Kotilaisen ja Hasun jälkeen pahin mahdollinen. Ja Karjanlahti, onko pelannut niin huonosti, että ansaitsee aina olla rajoilla joutua nelosketjuun, kuten nyt? Esim. Jukkis voisi olla toisinaan hyvä vaihtoehto sinne vilvoittelemaan. Puolivälieräsarjasta useita eriä tietysti mennyt itseltäni ohi, joten siksi tämä on enemmän kysymys kuin vahvasti naulattu mielipide.
Jotain osumaa Haukkala otti edellisessä pelissä ja lähti kiireesti pukuhuoneeseen. Pelasi kuitenkin pelin loppuun.
 
Viestejä
343
Hankala voittaa, kun ei pallon kanssa pääse keskiviivan yli.

Paljon puhutaan ottelusarjan katkaisun hankaluudesta. Minusta tuntuu, että ottelusarjat katkeavat useammin ensimmäisellä mahdollisella kerralla kuin pitkittyisivät, mutta tilastoa ei ole.
 
Viestejä
8,081
Saako maalivahti torjua palloa maalin laahuksella?
 
Viestejä
8,081
Nyt oli Santanenkin jo paljon parempi kuin edellisessä pelissä.

Ja Petri Hakosta oli kyllä miellyttävä kuunnella, todella rauhallinen asiantuntija eikä yhtään liian aktiivinen roolissaan.
 
Viestejä
8,081
Mielenkiintoinen tilanne, kun välierissä saattaa kohdata KrP ja Oilers. Tämä tietysti on ylivoimaisesti todennäköisin vaihtoehto, ja sekä KrP että Oilers ovat siis jatkossa ja periaatteessa voivat keskittyä nyt toisiinsa, mutta varmuutta tuohon pariin ei nyt kuitenkaan saada ainakaan ennen lauantaita.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös