Omasta kokemuksesta fat pipe on kaikissa muissa osa alueilla paras paitsi hanskoissa ja kypärissä.
Omasta kokemuksesta fat pipe on kaikissa muissa osa alueilla paras paitsi hanskoissa ja kypärissä.
Hyvät lämmittelyt käsille auttavat ainakin itseä. Käytä pihalla kokoajan hanskoja, vaikka kädet hikoaisivatkin. Ota aluksi helppoja vetoja vaikka hieman kauempaa.millä vois suojata käsiä?itellä on nää fättärin hanskat: https://d3d4to3qraukqq.cloudfront.n...IPE_Fat_mv-hanskat_56524164.jpg?c=system_640x
mut tuntuu,että pallojen osumat tuntuu tosi kovaa,nää hanskat kädessä.
oon alottanu naalissa noin vuosi sitten, ja oon 35v nainen. käteen tulee helposti mustelmia, ja sormet kipeinä kauan,joten onko mitään kikkoja tai vinkkejä,miten sais pallon iskuja lievennettyä,ennen harkkoja? tällöin en myös pelkää niin kovasti palloja,jos iskut tuntuis lievemmiltä käsissä. kiitos😒
millä vois suojata käsiä?itellä on nää fättärin hanskat: https://d3d4to3qraukqq.cloudfront.n...IPE_Fat_mv-hanskat_56524164.jpg?c=system_640x
oon alottanu naalissa noin vuosi sitten, ja oon 35v nainen. käteen tulee helposti mustelmia, ja sormet kipeinä kauan,joten onko mitään kikkoja tai vinkkejä,miten sais pallon iskuja lievennettyä,ennen harkkoja? tällöin en myös pelkää niin kovasti palloja,jos iskut tuntuis lievemmiltä käsissä. kiitos😒
millä vois suojata käsiä?itellä on nää fättärin hanskat: https://d3d4to3qraukqq.cloudfront.n...IPE_Fat_mv-hanskat_56524164.jpg?c=system_640x
En usko että toisista hanskoista apua löytyy, ainakaan sellaisista joilla voi vielä pelata. Koitettu on. Kädet vaan pitää "totuttaa" iskuihin. Ehkä hieman karu tapa mutta keholla on keinonsa puolustautua jatkuvaa ulkopuolista rasitusta kohtaan.millä vois suojata käsiä?
Joulusiivouksessa osui käsiini kolmet maalivahdinhousut. Jääneet pieniksi juniorin kasvaessa. Kaikissa on polven kohdalta kulunut päälikangas ohueksi tai rikki. Muutoin olisivat kunnossa. Voisin niitä lahjoitella eteenpäin vaikka pihapeleihin. Onko kevlarkangasta saatavilla vaikka liimataustaisena korjauspaikoiksi ja miten reunat pitäisi ommella?
Oxdogin pitkät polvarit, toimineet viisi vuotta ja vieläkin loistavat melkein jokapäiväisellä treenillä! Maskeista blindsave ehdoton ykkönen! Ulkonäöllisesti parhaimman näköinen, pysyy päässä vaikka mikä tulisi, helppo huoltaa ja paljon kevyempi kuin esim. W3f!
Ota molemmat maskit käteen ja vertaa.Boldattu kohta jotenkin pisti silmään lukiessa ja piti aivan tarkistaa asia. En tiedä miten tämänkin olet määrittänyt, mutta Wallin mukaan W3F painaa 950 grammaa ja Blindsaven maskin esitttelytekstissä lukee, että heidän maskinsa painaa tismalleen samat 950 grammaa.
oon alottanu maalissa noin vuosi sitten, ja oon 35v nainen. käteen tulee helposti mustelmia, ja sormet kipeinä kauan,joten onko mitään kikkoja tai vinkkejä,miten sais pallon iskuja lievennettyä,ennen harkkoja? tällöin en myös pelkää niin kovasti palloja,jos iskut tuntuis lievemmiltä käsissä. kiitos😒
Näin se vaan eroaa kun itse voin Fättäriltä harkita lähinnä vain hanskoja. Muista löydän kyllä muilta valmistajilta parempia vaihtoehtoja helposti.
Fättäri tuntuu ainoana ymmärtävän, että hanskoissa pitoa tarvitsee myös sormien "kylkiin", eikä pelkästään kämmenosalle. Myös kestävyys on korkeaa luokkaa. Silikoni vaan vähän peltimäinen.
Oletko katsonut ruotsin puolelta? Voi myös olla, että ei ole ja on tulossa uusi malli kauppoihin piakoin.Miten löytyykö netistä mistään noita salmingin veskan kenkiä? Tuntuu että jokapuolella loppu tai koko ei ole sopiva