Pääkallo.fi

Salibandyn livelähetykset, maalikoosteet ja muu videotuotanto

Viestejä
982
Pari kertaa myös langennut siihen ansaan, että matsin jo aikaa sitten päätyttyä, avaan Ruudun ja klikkaa haluttua peliä. Se avaakin alkuperäisen lähetyksen ja lopputulos rävähtää silmille. Se sitten siitä tallenteen katsomisesta. Eli pitää aina muistaa mennä sinne tallenteisiin. Ei ihan paras käyttäjäkokemus tuokaan.
 
Viestejä
191
Tähän toivoisi tosiaan sellaista, että kun klikkaat jotain ottelua kun se on kesken tai juuri päättynyt, että palvelu kysyisi haluatko aloittaa katselun alusta vai siitä kohtaa missä se klikkaamishetkellä on menossa.
 
Viestejä
125
Kiitos tiedosta! Tää mun suunnitelma ei siis taida toimia, hyvä tietää. Täytyy miettiä jotain muuta.

Jos muistan oikein, ensimmäisen kierroksen Happee - Indians ilmestyi näkyville yllättävän nopeasti (tyyliin tunnissa tai parissa päättymisen jälkeen), eli saattaa hyvällä onnella toimia sittenkin.
 
Viestejä
7,836
Ainakin Oilers - Indians on jo nyt Ruudussa, ottelu loppui siinä 20:20 tjsp.
 
Viestejä
780
Että suurelle ja mahtavalle Classicille ei löydy riittävän tasokasta tuotantotiimiä, no huh huh. Se on kummallista, sillä esim. Nokialla homma toimii upeasti. Jos tahtoa olisi, tekijät löytyisi myös. Ehkä seuran hankkimaan pientä korvausta vastaan. Esim. nuoret osaisi ja tekisi, tästä on kokemusta. Peltolan selitys ei kestä merivettä. Toiseksi syyksi annettu muiden pelien paljous paljastaa sen, että tahtotilaa striimata pelit ei yksinkertaisesti ole. Sarjan ehdoton tähti kiinnostaisi eniten, ja sekö lienee nostanut kullankeltaisuuden ihan silmimuniin asti.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
140
Maalikoosteiden tuottaminen oli jo pitkissä kantimissa niin tietäähän sen, että koko peliä livenä ei tulla näyttämään Passon seurassa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
1,015
Kai Tampereella on media-alan kouluja? Sieltä vaan yhteistyössä joku hyvä opiskelija(/-ryhmä) opintopisteillä tai kohtuullisella korvauksella tekemään. Ei tarvitse huolehtia, onko seuralla omia osaajia.
 
Viestejä
482
...ja nythän on kyse vain streemauksesta....kuvattava pelit on jo nyt, jos en aivan väärin muista liiton linjausta...
 

Jussi Koivunen

...ja nythän on kyse vain streemauksesta....kuvattava pelit on jo nyt, jos en aivan väärin muista liiton linjausta...

Juu. Kuvauspakko ja tallenne toimitettava SBET-sivustolle: Miesten ja naisten Liigat, Miesten Divari ja A-poikien SM-sarja.
 
Viestejä
447
Tietääkö joku, voiko Ruotsin SSL otteluita katsella mistään?
Lukemani mukaan ssl.se maksulliset striimit toimivat ainoastaan Ruotsin rajojen sisällä.
 
Viestejä
38
Tietääkö joku, voiko Ruotsin SSL otteluita katsella mistään?
Lukemani mukaan ssl.se maksulliset striimit toimivat ainoastaan Ruotsin rajojen sisällä.

Itse olen katsonut VPN-softaa käyttämällä, paikaksi Tukholma ja homma toimii. Toki sitten täytyy maksaa vielä itse peleistä (99 SEK ensimmäinen kk, 299 SEK seuraavat, sekä miesten että naisten pelit näkyy samalla tilauksella).
 
Viestejä
482
Kannattaa etenkin junioripeleissä katsomossa ollessaan vilkaista onko live-kamera lähistöllä. Äsken tuli sellainenkin myötähäpeä yhden isän kommenteista. Kannustaa saa ja pitääkin, mutta nykyään ylilyönnit katsomossa eivät jää siihen halliin vaan parhaimmillaan ne kantavat ympäri Suomen.
 
Viestejä
125
Itse olen katsonut VPN-softaa käyttämällä, paikaksi Tukholma ja homma toimii. Toki sitten täytyy maksaa vielä itse peleistä (99 SEK ensimmäinen kk, 299 SEK seuraavat, sekä miesten että naisten pelit näkyy samalla tilauksella).

Mulla toiminut aikaisemilla kausilla SSLPlay ilman VPN:ää, mutta ehkä homma on täksi kaudeksi muuttunut, kun lähetysosoitekin on näemmä jotain ihan muuta.
 
Viestejä
982
Ilmeisesti Cupin pelejä ei televisioida (striimata Ruudun palvelun kautta)? Tai siis itseäni kiinnostaisi lähinnä tuo Nokia - Oilers ottelu torstai 5.11.
 

Jussi Koivunen

Ilmeisesti Cupin pelejä ei televisioida (striimata Ruudun palvelun kautta)? Tai siis itseäni kiinnostaisi lähinnä tuo Nokia - Oilers ottelu torstai 5.11.

Joo ei. Oltaisiin oltu halukkaita Solidsportiin tekemään (juurikin kyseisestä pelistä) lähetys (jotta seuran kassaankin olisi jotain kilahtanut), mutta ilmeisesti Liigan ja Ruudun sopparit estävät tämän, joten ei sitten. Joka sinänsä hauska, että Liigallahan ei periaatteessa ole mitään tekemistä Cupin kanssa.Vaan se on liiton alainen turnaus. Eli saisiko "ei-Liigajoukkueet" lähettää kotipeliään Liigajoukkuetta vastaan livenä vai ei?

EDIT: F-Liigan sivuilla viimeisin Suomen Cupiin liittyvä ilmoitus on viime talven Tallinnan finaali.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös