Pääkallo.fi

Salibandyn livelähetykset, maalikoosteet ja muu videotuotanto

Persoonia tarvitaan. Tsempit ja kumarrus kaikille lähetysten parissä työskenteville.

Mennään posin kautta, tuskin kukaan jää menemättä paikan päälle Elenia areenalle koska pelkää menettävänsä selostuksen :)

En ole seurannut viimeisimpiä Steelersin kotipelejä, mutta aikaisemmista otteluista jäi pahiten mieleen kohtuutoman kova huuto maalin jälkeen verrattuna syvyyteen pelaamiseen. En tiedä onko kyseessä joku tekninen juttu, mutta TV kautta katsottaessa maalin jälkeen koirat haukkuu, lapset itkee ja vaimo uhkaa katkaista Ruudun tilauksen.

Itse olin tuossa varmaan turhankin negatiivinen. Hienoa että joillain intoa riittää ja varmasti tässä on kyse myös siitä että tuotantopuolelta ei tule minkäänlaista sparrausta tai perehdytystä. Selostajat tulevat pitkälti ns. pystymetsästä.

Itse olin tuossa varmaan turhankin negatiivinen. Hienoa että joillain intoa riittää ja varmasti tässä on kyse myös siitä että tuotantopuolelta ei tule minkäänlaista sparrausta tai perehdytystä. Selostajat tulevat pitkälti ns. pystymetsästä.
Tää samainen kaveri oli selostamassa Raholasta Ruudun lähetyksen KrP–Steelers. Oli oikeestaan melko hauskaa tehdä kotipelistä KOOSTETTA, jossa selostaja on vierasjoukkueen puolella.

Kylläpä "häntii" pallo Veikkaus-TVn lähetyksessä (TPS - SPV), kun vauhtia on yhtään enemmän. Eilisessä pelissä huomasin saman, mutta jostain syystä aikaisemmin ei ole niin vaivannut. Tehdäänköhän lähetykset aina samalla tekniikalla vai riippuuko paikkakunnasta ja pelistä..?

Kylläpä "häntii" pallo Veikkaus-TVn lähetyksessä (TPS - SPV), kun vauhtia on yhtään enemmän. Eilisessä pelissä huomasin saman, mutta jostain syystä aikaisemmin ei ole niin vaivannut. Tehdäänköhän lähetykset aina samalla tekniikalla vai riippuuko paikkakunnasta ja pelistä..?
Mulla toimii tabletilla ilman ongelmia

Mulla toimii tabletilla ilman ongelmia
OK! Katsoin itse TV:stä (chromecastilla PC:stä telkkariin). Aiemmin ollut ihan tyytyväinen Veikkaus-TV:n lähetyksiin, mutta tänään häiritsi aika rankasti, varsinkin kun pystyi lähes reaaliaikaisesti vertaamaan Ruudun selvästi sulavampaan kuvaan.

OK! Katsoin itse TV:stä (chromecastilla PC:stä telkkariin). Aiemmin ollut ihan tyytyväinen Veikkaus-TV:n lähetyksiin, mutta tänään häiritsi aika rankasti, varsinkin kun pystyi lähes reaaliaikaisesti vertaamaan Ruudun selvästi sulavampaan kuvaan.
Katsoin tosin vain ekan erän ja ervi pelin tauoilla

Eilen tästä surullisenkuuluisasta jäähallipelistä Ylijohtavamme Lötjönen kommentoi, että oli VHS-laatua. Kukaan muu ei. Tallenne laatua 5/5. Se vika siis voi olla välillä siellä toisessakin päässä. Vaikkakin verkon kanssa eilen Nokialla oli ongelmia.

Sen mitä itse katsoin Speve-Tepsiä niin toimi virheettömästi.

Eilen tästä surullisenkuuluisasta jäähallipelistä Ylijohtavamme Lötjönen kommentoi, että oli VHS-laatua. Kukaan muu ei. Tallenne laatua 5/5. Se vika siis voi olla välillä siellä toisessakin päässä. Vaikkakin verkon kanssa eilen Nokialla oli ongelmia.

Sen mitä itse katsoin Speve-Tepsiä niin toimi virheettömästi.
Jep, tämä ihan mahdollista! Muistan joskus ihmetelleeni kun jengi valittaa Veikkauksen striimien laadusta, ja itsellä toiminut hyvin. Pitää ensi kerralla vähintäänkin yrittää käynnistää lähetys uudestaan, jos vaikka auttaisi. 👍

YouTuben NäätäTV:n tilastoista hyvää päivää.

Tsekkailin kanavan listauksia, kanavan TOP10-katsotuimmat videot kautta aikain ovat kaikki tältä kaudelta. Kaikki (Liigan) tämän kauden maalikoosteet ovat keränneet yli 5000 katselukertaa, poislukien nämä kolme, jotka ovat sitten todella reilusti alle tuon kanavan keskiarvon.

Presseistämme 9/15 (mukaan lukien playoffit) ovat keränneet yli tuhat katselukertaa, joten hieno luku tuokin.

Tämän kauden aikana NäätäTV:n tilaajamäärä on lähes tuplaantunut, joten kiitos kaikille, jotain teemme oikein!!!

Näyttökuva 2020-3-13 kello 15.17.21.png

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.