Ruddin tilanteesta on aika tyylitöntä sanoa "onneksi"
En minä ole tuonne isoja muutoksia vaatimassa. Esimerkiksi omasta mielestä Joona Rantala monikäyttöisenä menisi Kukkolan edelle, ihan samalla tavalla voi tulosketjuista pelaaja loukkaantua kuin jarruketjusta. Toisaalta nyt kun kolmonen näyttäisi olevan muodossa Kainulainen-Kainulainen-Hautaniemi niin ei sitä voi edes jarruketjuna pitää.
Sitten kun on puhuttu Kapasen "monipuolisuudesta" niin kyseessä on F-liigan about 20 paras pakki ja toisaalta 20 paras laituri. Pitääkö seuraavaksi kaivaa ukkoja vaikka divarista, jos kriteerinä on, että molemmat paikat luonnistuu, eikä se kuinka hyvin.
Nyt viimeisimmässä tapahtumassa olisi sinne laidalle voitu ottaa kokeilemaan Va.Kainulainen (heikko startti toki liigakauteen) Lund tai Salmi. Iiskolahan oli testaamassa, mutta näytöt taisi jäädä treenikentille.
Minulla on suuri arvostus Heikkilää ja Sikkistä kohtaan pelaajina, mutta näkemyseroni tulee siitä kuuluvatko he maajoukkueen kärkikentällisiin.
Niin, voihan se tyylittömältä kuulostaa esim. Ruotsin fanien keskuudessa, mutta kun keskustelu käydään suomeksi ja nivoutuu lähinnä Suomen maajoukkueen ympärille, niin näen sen pelkästään positiivisena, että meidän pahimman vastuksen yksi parhaista pelaajista on tod.näk. pihalla kisoista. Olisihan se aina mukavaa, että kaikki parhaat olisivat mukana, mutta niin paljoa en empatioita Ruotsia kohtaan tunne, että lähtisin suruliputtamaan Ruddin poissaoloa. Olen kuitenkin Suomen joukkueen kannattaja.
Vaikka olen Classicin kannattaja, niin se ei todellakaan tarkoita, että haluaisin maajoukkueen täyteen Classicin pelaajia. Osaan katsoa asoita objektiivisesti, mitä suosittelen kaikille muillekin. Viime vkl:n perusteella valitsisin esim. Astalan ennen Sikkistä joukkueeseen... Mielestäni Aaro esiintyi paremmin EFT:n peleissä ja pidän häntä muutenkin terveenä ollessaan vielä tällä hetkellä Sikkistä parempana pelaajana. Heikkilä on taas kokonaisuudesssaan mielestäni tämän hetken kunnossa jonkin verran Va Kainulaista edellä ja vielä enemmän edellä mm. Salmea ja Lundia. Yksi steppi Heikkilän eteenpäin menossa on omaan silmään se, että fyysinen peli on "puhdistunut" ja jäähyt jääneet vähemmälle. Eli jonkinlaista malttia on tullut mieheen lisää...
Classicin pelaajista vielä sen verran, että omasta mielestäni ykköskentän peli on tällä kaudella ollut vielä kaukana parhaasta ja siihen on varmasti vaikuttanut se, että useampi pelaaja on kärsinyt loukkaantumisista koko alkukauden...