Säbantteri
Perinteinen SPV:n joulun- ja uudenvuoden lamakausi pelillisesti menossa. Onneksi kevääseen on aikaa.
Olen täysin samaa mieltä tästä. Onpa kyllä todella mielenkiintoinen tilanne ylipäätään liigan sijoilla 2-8. SPV voi helposti olla vaikka sarjakakkonenkin vielä, mutta toisaalta 8. (ja varsinkin 7.) sijakin on ihan realistinen vaihtoehto.
Mielenkiintoista nähdä mitä Oilersia vastaan tapahtuu. Siellä voi tulla tulokseksi aivan mitä tahansa kumpaan suuntaan tahansa.
Yleisöstä sitäkin enemmän. Aika reilusti tyhjeni katsomot kun Indians teki maalin tyhjiin. Ei sinällään voi syyttää mutta kyllä ne pelit kuuluu katsoa loppusummeriin asti vaikka tilanne olisi 50-0
Mielestäni tuo on suorastaan pelin rais.. eiku tuohoamista kun ruvetaan ottamaan maalivahtia pois 1-9 tilanteessa 5min ennen pelin päättymistä? Mitä tällä saavutetaan? Haistattelua kannattajille. Mikäli oma seura (TPS) tekisi yhtä kännisiä ratkaisuja pelissä, lähtisin paikalta. Asia olisi eri jos vaikka oltaisiin ihan rehdisti 10-0 häviöllä, mutta se että tahallaan halutaan antaa vastustajalle kaksinumeroiset.. sitä 6vs5 peliä voi reenata reeneissä, tiedän ettei ehkä täysin sama-asia kun pelissä, mutta ei tuollaisessa maalivahtiruletissa ole päätä eikä häntää.
Missä lehdessä?Lehdestä.Spv kriisissä.Valmennuksenkin pitää katsoa peiliin.
Lehdistö pitää katsoa. Selostamo kun lupaili tiukkoja kysymyksiä
Ilkan netissä oli.Missä lehdessä?
Lehdestä.Spv kriisissä.Valmennuksenkin pitää katsoa peiliin.
Oli näköjään maksumuurin takana. Otsikko oli kyllä raflaava, muuta ei pystynyt lukemaan...Ilkan netissä oli.
Jep. Tämän takia en paljoa muuta johtopäätöstä vetänyt kuin raflaava otsikko. Itse juttu ois ollut kiva lukea. Otsikko nyt taattua nykytoimittajien laatuaTaitaa olla taas toimittajat itse jotka kriiseistä puhuvat. Ei Koponen pressissä ainakaan vaikuttanut siltä että joukkue on hajoamassa käsiin. Tällainen tilanne joukkueella oli näihin aikoihin myös viime kaudella ja ihan hyvin siitä selvisivät.
Jep. Tämän takia en paljoa muuta johtopäätöstä vetänyt kuin raflaava otsikko. Itse juttu ois ollut kiva lukea. Otsikko nyt taattua nykytoimittajien laatua
Sitä ei pääse pakoon, että eräänlainen kriisi on päällä SPV:llä. Se, minkätasoinen kriisi, on toinen asia. Jos 1-10-kotitappio (edellinen 9 maalin tappio on käsittääkseni helmikuulta 2018 ja 9 maalin kotitappio maaliskuulta 2016) ei ole häpeällinen asia, niin ei mikään. Ja valmennuksen pitää katsoa peiliin; jos näin ei ole nyt, niin ei koskaan. Ja kyseinen sitaatti otsikossa oli Koposen itsensä suusta. Ja ei, toimittaja Ranta ei mielestäni ollut heittämässä Koposta pellolle (vaikka peltoa Seinäjoki tietenkin onkin ).
Kriisi ei tarkoita automaattisesti huonoa ilmapiiriä joukkueessa eikä mitään muutakaan yksiselitteistä, mutta ei tällaista saa tapahtua ketään vastaan tämänhetkisellä joukkueella. Ja valmennus on katsomassa peiliinsä kuten pelaajatkin, joten mistä kukaan on eri mieltä kuin toimittaja? Kenties juurikin siitä, mitä kriisi kenenkin mielestä tarkoittaa. Siitä ei ehkä kannata vääntää, kun SPV:n pelissä on isompiakin kehitettäviä asioita. Tai ihan miten vain.