Sieppi on ollut hukassa, ja ei ole toteuttanut pelisuunnitelmaakaan. Varmasti on turhautunut, kun ei ole paikoistakaan mennyt sisään kovin monessa pelissä ja sitten se menee sellaiseksi itseyrittämiseksi, vaikkei tahtoisikaan. Mitenkäs tuo Aution -10? Miten tuollainen lukema onkaan mahdollinen, kun esim. Hakala ja Sieppi ovat plussalla...
Minun mielipiteeni mainitsemistasi nuorista pelaajista on seuraava:
Hakanen: Erittäin taitava, ja osaksi peliä voisi toimia hänen tulonsa peliin, mutta kokonaisuudessaan fyysisesti on vielä paljon tehtävää. Nimenomaan fysiikan näen hänellä olevan puutteellista. Kulmissa ainoa keino on nopea suunnanmuutos, ja erittäin vaarallinen keino onkin, mutta luettavissa, kun ei ole tällä hetkellä muita aseita.
Keskinen: Mielestäni ollut hyökkäyspäässä loistava ja tuonut maalintekouhkaa joukkueeseen. Puolustuksessa taas vuotanut tasaisesti koko muun kakkoskentän kanssa.
Haukkala: Ei ole saanut juurikaan vastuuta jostain syystä. Viime kaudella oli erittäin pirteä, tästä kaudesta ei ole jäänyt käteen mitään. Kokoonpanossa paikka tietysti pitää ansaita, joskus jopa nopeastikin, joten siinä mielessä voi sanoa, ettei ole käyttänyt niitä tilaisuuksia, kun on saanut.
Lokasaaren otteista olen erittäin iloinen, rohkeaa suorittamista kaverilta ja hienoa, että on palkittu vakituisella kokoonpanopaikalla.
Minä itse asiassa antaisin Keskiselle paikan näyttää kyntensä YV:lläkin. Pakko saada joku muukin laukaisija sinne kuin Hankkio. Tai sitten Koski voisi hieman useammin alkaa viritellä rannelaukaustaan ylänurkkiin, niin syöttöpaikkoja löytyy entistäkin paremmin. Miksi Jukkis ei pelaa enempää YV:tä? Ei toki ole säväyttänyt, kun on mahdollisuuden saanut, mutta onko roolitus ollut kunnossa?