Pääkallo.fi

Sinivalkoisten MM-kisojen toinen kamppailu Suomi-Tanska 3.12.

Viestejä
712
Ihan hyvä varmasti tiivistää kokoonpanoja ja vaihdossa oleviakin voi testailla eri rooleihin tarvittaessa pelin aikana tai jos joku pelaa huonommin avauksessa. Tietenkin jos vastustaja nyt helpompi virheisiinkin voi olla varaa itse pelissä, mutta tietenkin jatkopelejä ajatellen niihinkin hyvä reagoida jo nyt jos niitä tulee.
 
Viestejä
712
Kyllä omaa pelaajataustaa ja joskus amatööri pelaajilla sarjapelaajia haastettiin isolla kentällä 60 min. Minä olin ainut parempi pelaaja ja kun pystyin tuomaan pallon ylös ym. tulos oli 7-3 sarjapelaajille. Eli aika samanlainen peli tämäkin ehkä tähtipelaaja puuttui Tanskalta.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Kyllä puolustajien pisteet vielä heikot kallotodistuksessa. Sillä tuossa omassa pelissä muistan, kun toin pallon ylös kulmaväännössä menetin sen pakille eli kovuutta hänellä oli ja puhtaasti pelasi. En minä niissä yleensä huono ollut, mutta tuo jäänyt mieleen. Tuota odotan myös Suomen puolustajilta.
 
Viestejä
218
Suomi tulee kyllä olemaan pitkälle Classic-kentän varassa välierissä ja finaalissa, sen verran heikolta näyttää muiden kenttien pitkä hyökkäyspeli jopa näitä heikompia maita vastaan. Sinällään toki mahdottoman hieno juttu, että on edes mahdollista poimia maajoukkueeseen suoraan seurajoukkueesta kentällinen, vieläpä pelaajia jotka heittämällä olisi mukana vaikka pelaisivat eri seuroissa.

Jännä nähdä käyttääkö Nykky ErVI-kortin ja lopulta nostaa Kapasen Kukkolan vierelle yhdessä Kailialan kanssa. Kotilainen pelasi tänään aikalailla samalla tavalla kuin mitä Happeessa normaalisti, yhteispeli Kukkolan ja Pylsyn kanssa vaan ei luonnollisestikaan käy yhtä hyvin kuin Mannisen ja Paulin kanssa, jolloin tuloksena on harhasyöttöjä ja pakottamista.

Oma perstuntuma on, että Nykky tulee ainakin finaalin pelaamaan vahvasti kahta kenttää painottaen ja on jännä nähdä miten ketjut lopulta muotoutuu ratkaisupeleihin. Lastikka oli erinomainen Ruotsia vastaan ja tänään ja toivoa sopii että hänkin saisi oman näytönpaikkansa ns. tuloskentissä.
 
Viestejä
65
Kahden erän jälkeen Tanskaa vastaan laitettiin vilttiin parhaat ja huonoimmat, eli Classicin viisikko ja Kotilainen-Pylsy. Keskinkertaisimmat pääsivät sitten kisaamaan loppupelien pelipaikoista. Kapanen ja Kailiala olivat hyviä. Puolustuspäässä sen sijaan enemmän ongelmia kovia maita vastaan, toivottavasti Stenfors palautuu flunssasta, että päästään peluuttamaan vaikka vain neljää hyvää pakkia.
 
Viestejä
2
Mun mielestä tämä oli todella huono peli Suomelta monellakin osa-alueella. Toki ei ollut peli missä tarvitsee esittää oikeastaan yhtään mitään ja lisäksi ratkesi jo niin alussa, mutta ei absoluuttisella huipulla kuuluu esityksen näyttää tuolta edes aiemmin mainittujen syiden takia. Hyökkäyspeli oli todella aneemista pl. Lastikan hyvät suoritukset hyökkäyspäässä. Classic-kenttä nyt hoiti oman ruutunsa sinne päin. Puolustaa nyt ei hirveesti tarvinnut, mutta siitä huolimatta todella suuri määrä virheitä tässä kuuluisassa pallon kanssa puolustamisessa. Onhan tämä ollut trendi vähän joka kisoissa, että näitä pikkumaita vastaan on pelaaminen tälläistä puuroa, mutta ei ollut kyllä MM-kisojen tasoinen matsi. Onhan tuo nihkeätä tuollaista bussia vastaan pelata, mutta kyllä materiaalieron pitäisi olla niin suurii, että tuotakin vastaan saataisiin edes laadukasta pelaamista aikaiseksi. Maalimäärät nyt sinällään on ihan se ja sama. No negatiivisesti on aina helppo kirjoittaa niin korostetaan nyt kuitenkin tuota nuoren Lastikan pelaamista positiivisessa mielessä. Hyviä juonikkaita syöttöjä ja oli pelin sisällä hienosti koko ottelun. Tätä Suomella tulee onneksi olemaan tulevaisuudessa runsaasti käytössä. Eikä tässä nyt mitkään kultahaaveet vieläkään murene, itse vain olen enemmän laadukkaan pelin kuin tuloksen ystävä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös