NJ - SPV 3 - 7 Revanssi tulossa Classicia vastaan. Osaako joku paikan päällä ollut kertoa tarkemmin itse pelistä? Ja ennen kaikkea siitä loukkantuiko Kosonen uudestaan kun vaihdettiin pois kaksi minuuttia ennen loppua?
On nämä kyllä hienoja videoita. Just parasta ettei oteta itseämme liian vakavasti!Krp:n mainospuolelle nyt hattua päästä mainosvideon musiikkivalinnalle. Pummilla Tallinnaan. Mahtava idea.
Krp:n mainospuolelle nyt hattua päästä mainosvideon musiikkivalinnalle. Pummilla Tallinnaan. Mahtava idea.
On nämä kyllä hienoja videoita. Just parasta ettei oteta itseämme liian vakavasti!
Hyvin veivataan edes-takas. Olisiko joku oikeasti lähtenyt Tallinnaan asti katsomaan jotain 45min peliä?
Todennäköisesti. En kuitenkaan ihan täysin julista BeeCeetä häviäjäksi vielä tässä vaiheessa. Mun nähdäkseni FBC on tällä hetkellä kovempi kuin liigan bottom 4. Sitten vielä 3x15min peliaika joka antaa altavastaajalle pienen edun, tuohon pirteä startti ja johtoa puolustamaan.Loppuuko tänään Jyväskylässä alasarjajoukkueiden osuus Suomen Cupista (ja kyllä, minä lasken Divarin alasarjaksi)?
Kappas! Kuitunen ja Classicin tähdet aikovat kunnioittaa Suomen Cupia, olemalla paikalla Seinäjoella tänään.
Onhan se todella hyvä harjoituspeli, siis ihan minimissään.