Mun postiluukkuun ei oo vielä ilmestynytOtteluohjelmia odottelen, onko tulleet?
Mun postiluukkuun ei oo vielä ilmestynytOtteluohjelmia odottelen, onko tulleet?
Sama!Mun postiluukkuun ei oo vielä ilmestynyt
A-lohkon otteluohjelma tuli jo 17.6.Otteluohjelmia odottelen, onko tulleet?
No missä ne on, tulospalvelu ei näytä.A-lohkon otteluohjelma tuli jo 17.6.
Oli ilmeisesti helppo tehdä, kun lätkäistiin tuplaviikonloppuja kaikille.
Konnillakin 3 kotituplaa ja 3 vierastuplaa sekä yksi koti/vierastupla. Sitten loka- ja joulukuussa ei pelejä ollenkaan.
Eli 7 viikossa 14 peliä 18:sta.
ne Sheets-tiedostossa, johon joukkueen yhteyshenkilö tekee mahd. siirrot sekä klo ajat.No missä ne on, tulospalvelu ei näytä.
Sellaista se on, kiva varmaan kuitenkin että pelaavat 🤔A-lohkon otteluohjelma tuli jo 17.6.
Oli ilmeisesti helppo tehdä, kun lätkäistiin tuplaviikonloppuja kaikille.
Konnillakin 3 kotituplaa ja 3 vierastuplaa sekä yksi koti/vierastupla. Sitten loka- ja joulukuussa ei pelejä ollenkaan.
Eli 7 viikossa 14 peliä 18:sta.
Varma tieto, Eetu Kallela siirtyy Merikoski SBTJoko olisi Kallelan Eetusta korkeampiin sarjoihin tosin suomisarjaankin turhan kova nähty merikosken reeneissä.
pelataan, pelataan💪Sellaista se on, kiva varmaan kuitenkin että pelaavat 🤔
Kukkonen Tommi Kely -> Merikoskionko jotain isoja siirtohuhuja jo suomarin puolella?
Matias Vaajala Classicista Pirkkoihinonko jotain isoja siirtohuhuja jo suomarin puolella?
No koska nämä yhteyshenkilö ne pelit saa viety sinne mistä ne näkyy muille??ne Sheets-tiedostossa, johon joukkueen yhteyshenkilö tekee mahd. siirrot sekä klo ajat.
Eli ei vielä lopulliset
Sitten kun kaikkien joukkueiden yhteyshenkilöt on kuitanneet ne eli saaneet hallivaraukset varmistettua. Se voi olla vaikka huomenna tai sitten vaikka kuukauden päästä.No koska nämä yhteyshenkilö ne pelit saa viety sinne mistä ne näkyy muille??
Onhan ne siellä jo hetken pelaillu😂welhoilta kovat kiinnitykset vilen,rissanen! ollut varmasti muistaki joukkueista kiinnostuneita!
Olin ymmärtänyt että ensimmäisenä mainittu olisi lähdössä Karhuihin mutta hyvä näin Welhojen kannalta.welhoilta kovat kiinnitykset vilen,rissanen! ollut varmasti muistaki joukkueista kiinnostuneita!
Lax nähty edarin treeneissä, niin eiköhän lyöttäydy siihen kelkkaan mukaan.Mikael Lax PSS -> Loviisan Tor, tosin joukkueesta ei ole tietoa, että kyseessä siirto edariin vai alasarjoihin…
Lähde:
Hyväksytyt seurasiirrot | 2024-2025
palvelusivusto.salibandy.fi