Vähä sellanen fiilis tulee, että kaipaisit viel enemmän todisteluja ennenkö päästäisit Nibbarit divariin. Voin olla toki väärässä, mut kenet haluut et he käy pöllyttämässä viel?
Ei heidän tarvitse ketään muuta voittaa enää. Divarinousuun vaadittiin nämä ja sillä hyvä.
Tavallaan eri asia, koska joukkuekin muuttuu, mutta kyllä minä sinällään tietysti haluaisin nähdä, että edes etäisesti pärjäävät Divarissa. Ei tarvitse nousta liigaan, ei tarvitse voittaa Divaria, ei tarvitse päästä playoffeihin eikä edes tarvitse säilyä, mutta pitää onnistua edes taistelemaan uskottavasti jumbosijaa vastaan. Silloin he nyt ainakin osoittaisivat olevansa "ansainneet" pelata Divarissa. Tämä on siis kahdessakin mielessä eri asia
1) Tuota ei voitu mitenkään mitata tällä kaudella
2) 2025-26 Nibacos ei ole 2024-25 Nibacos. On mahdollista, että sieltä häviää kaikki pelaajat ja pelaavat konkurssikypsällä joukkueella henkitoreissaan läpi ensi kauden. Ei se silti 2024-25 kauden tuloksia tahraa mitenkään.
Ja nämä "putoaa" ja "konkurssissa" ovat _tietysti_ ihan vain teoreettisia skenaarioita. Minä ihan oikeasti toivon, että menestyvät hienosti Divarissa, heillä on niin monta asiaa hoidettu suorastaan loistavasti, että juuri tämmöisiä seuroja minä haluan nähdä suomalaisen salibandyn huipulla. Ja olen kyllä linjannut tämän ennenkin.