Pääkallo.fi

Tommy Koponen on huolissaan salibandyn nykytilasta

Säbantteri

No ei siinä kauaa mennyt etteikö sua saa vähän provosoitua vaikka ei sulle edes kommentoida. Tack & adjökö taas. Kyllähän sitä yksi uhriutuminen pitää tähänkin viikkoon saada.

En kommentoinut sulle vaan Reijalle. Kai hänen kommenttinsa minulle oli, koska lainasi tekstiäni.

Ymmärrän, että ottaa koville, kun en poistunutkaan palstalta lopullisesti. Koeta kestää!
 
Viestejä
700
En kommentoinut sulle vaan Reijalle. Kai hänen kommenttinsa minulle oli, koska lainasi tekstiäni.

Ymmärrän, että ottaa koville, kun en poistunutkaan palstalta lopullisesti. Koeta kestää!
Aika äkkiä sä näköjään unohtelet mitä olet kommentoinut ja mitä muut on kommentoineet. Muistutus eiliseltä.


HuuHaa sanoi:


Peukku Säbantterille ettei se lähtenytkään. Toki dramaattisen esityksen jälkeen sai meidän kaikkien sympatiat.
Luulitteko oikeasti, että lähtisin. Urheilu ja salibandy on niin iso osa elämää, ettei täältä malta olla pois. Toki lupaan olla provosoitumatta näistä SPV läpistä, joita täällä heitellään. Kun itse tietää aika hyvin kuinka asiat taustalla ovat, niin antaa muiden heittää juttujaan.
 

Säbantteri

Aika äkkiä sä näköjään unohtelet mitä olet kommentoinut ja mitä muut on kommentoineet. Muistutus eiliseltä.



Luulitteko oikeasti, että lähtisin. Urheilu ja salibandy on niin iso osa elämää, ettei täältä malta olla pois. Toki lupaan olla provosoitumatta näistä SPV läpistä, joita täällä heitellään. Kun itse tietää aika hyvin kuinka asiat taustalla ovat, niin antaa muiden heittää juttujaan.

Pakko kommentoida vielä, koska en ymmärrä, mikä on pointtisi liittyen eiliseen kirjoitukseeni. En ole tässä viestiketjussa tänään provosoitunut mistään SPV:hen liittyvästä, eihän SPV:stä ole edes keskusteltu...
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Classic - Oilers
17.30
1.635.303.50
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös