Mitä someja meidän pitäis kattoa? 🤔Kun kerta someja ei kukaan täällä oleva katso, niin ei ole meistä kiinni, vaan Elisan verkko kaatunut.
Mitä someja meidän pitäis kattoa?
Ei mulla eikä varmaan monella muullakaan oo mitään Storyja mahdollista nähdä, ehkä oon liian vanhanaikainen😁KrP:n somessa ollu ennen matsia Storyn puolella jo mainintaa. (Ainakin pitäisi olla somevastaavan mukaan, itse kun en tarkastamaan pääse9.
Toki jos osaa kuunnella teidän puhetta niin silläkin asia selviäisi. Yksi vaihtoehto sekin, että on kuultu ja ymmärretty, mutta valittaa pitää valittamisen ilosta.Kun kerta someja ei kukaan täällä oleva katso, niin ei ole meistä kiinni, vaan Elisan verkko kaatunut.
Nyt ilmeisemmin ainakin jollain tasolla on saatu tuolla puhelimen netillä lähetystä läpi täältä?Toki jos osaa kuunnella teidän puhetta niin silläkin asia selviäisi. Yksi vaihtoehto sekin, että on kuultu ja ymmärretty, mutta valittaa pitää valittamisen ilosta.
On joo💪Nyt ilmeisemmin ainakin jollain tasolla on saatu tuolla puhelimen netillä lähetystä läpi täältä?
Joo en olettanutkaan että kaikilla mutta oletuksena että joku näkisi, ja voisi tänne salibandyraadille infota tilannetta . Toivotaan että kolmas erä saataisiin vielä yhtenäisenä pihalle ja että huomisen aikana Elisan verkko korjattaisiin..Ei mulla eikä varmaan monella muullakaan oo mitään Storyja mahdollista nähdä, ehkä oon liian vanhanaikainen😁
Itsellä ei kuulunu kyllä mitään puhetta että vaikea oli siitä päätellä😁Toki jos osaa kuunnella teidän puhetta niin silläkin asia selviäisi. Yksi vaihtoehto sekin, että on kuultu ja ymmärretty, mutta valittaa pitää valittamisen ilosta.
Näin toivotaan 💪Joo en olettanutkaan että kaikilla mutta oletuksena että joku näkisi, ja voisi tänne salibandyraadille infota tilannetta . Toivotaan että kolmas erä saataisiin vielä yhtenäisenä pihalle ja että huomisen aikana Elisan verkko korjattaisiin..
Tänne kuitenkin pääset ilman nettiä🤔KrP:n somessa ollu ennen matsia Storyn puolella jo mainintaa. (Ainakin pitäisi olla somevastaavan mukaan, itse kun en tarkastamaan pääse9.
Pääosan pelistä toiminut ok.Nyt ilmeisemmin ainakin jollain tasolla on saatu tuolla puhelimen netillä lähetystä läpi täältä?
Mulla on pääosin sekä kuva, että ääni toiminut alkupelin jälkeen.Itsellä ei kuulunu kyllä mitään puhetta että vaikea oli siitä päätellä😁
Aah. En oo kattonu KrP:n enkä kyllä muidenkaan stooreja, ne menee yleensä aina vähän ohi itsellä ku niitä on aina niin paljon enkä jaksa plärätä läpi. 😀 ja siis tarkennuksena että niitä on paljon ku seuraa niin montaa, eli ei ole KrP:n “vika”.KrP:n somessa ollu ennen matsia Storyn puolella jo mainintaa. (Ainakin pitäisi olla somevastaavan mukaan, itse kun en tarkastamaan pääse9.
Nyt ilmeisemmin ainakin jollain tasolla on saatu tuolla puhelimen netillä lähetystä läpi täältä?
Joo sama täällä. Palasin ekan erän lopussa katsomaan ja sen jälkeen ainakin erien ajan toiminu moitteettomasti. Erätauoilla pätkiny mutta se ei oo niin justiina kuhan itse peli näkyy. 😀Mulla on pääosin sekä kuva, että ääni toiminut alkupelin jälkeen.
Niin no, onhan tässä sekin että jos ei vaikka ole jaksanut katsoa ekan erän ongelmien vuoksi ja sulkee lähetyksen ni uskoisin ettei silloin myöskään kuule selostajien puhetta… 😀Toki jos osaa kuunnella teidän puhetta niin silläkin asia selviäisi. Yksi vaihtoehto sekin, että on kuultu ja ymmärretty, mutta valittaa pitää valittamisen ilosta.
Hallin katkeileva wifi ja läppäri oli hyvä yhdistelmä, mutta en kyllä läppärillä kesken pelin ala instaa pläräämään 🤣 Jos nyt aivan pakko oli tuohonkin takertua ja saada vastaus 🤣Tänne kuitenkin pääset ilman nettiä🤔