Pääkallo.fi

Välieräsarja Classic-Nokian KrP (2024)

Finaaleihin menee

  • Classic

    Ääniä: 52 51.0%
  • KrP

    Ääniä: 50 49.0%

  • Äänestäjiä
    102
Viestejä
1,216
KrP:n somessa ollu ennen matsia Storyn puolella jo mainintaa. (Ainakin pitäisi olla somevastaavan mukaan, itse kun en tarkastamaan pääse9.
Ei mulla eikä varmaan monella muullakaan oo mitään Storyja mahdollista nähdä, ehkä oon liian vanhanaikainen😁
 
Viestejä
480
Ei mulla eikä varmaan monella muullakaan oo mitään Storyja mahdollista nähdä, ehkä oon liian vanhanaikainen😁
Joo en olettanutkaan että kaikilla mutta oletuksena että joku näkisi, ja voisi tänne salibandyraadille infota tilannetta ;). Toivotaan että kolmas erä saataisiin vielä yhtenäisenä pihalle ja että huomisen aikana Elisan verkko korjattaisiin..
 
Viestejä
1,216
Joo en olettanutkaan että kaikilla mutta oletuksena että joku näkisi, ja voisi tänne salibandyraadille infota tilannetta ;). Toivotaan että kolmas erä saataisiin vielä yhtenäisenä pihalle ja että huomisen aikana Elisan verkko korjattaisiin..
Näin toivotaan 💪
 
Viestejä
288
KrP:n somessa ollu ennen matsia Storyn puolella jo mainintaa. (Ainakin pitäisi olla somevastaavan mukaan, itse kun en tarkastamaan pääse9.
Aah. En oo kattonu KrP:n enkä kyllä muidenkaan stooreja, ne menee yleensä aina vähän ohi itsellä ku niitä on aina niin paljon enkä jaksa plärätä läpi. 😀 ja siis tarkennuksena että niitä on paljon ku seuraa niin montaa, eli ei ole KrP:n “vika”.
Nyt ilmeisemmin ainakin jollain tasolla on saatu tuolla puhelimen netillä lähetystä läpi täältä?
Mulla on pääosin sekä kuva, että ääni toiminut alkupelin jälkeen.
Joo sama täällä. Palasin ekan erän lopussa katsomaan ja sen jälkeen ainakin erien ajan toiminu moitteettomasti. Erätauoilla pätkiny mutta se ei oo niin justiina kuhan itse peli näkyy. 😀
 
Viestejä
288
Toki jos osaa kuunnella teidän puhetta niin silläkin asia selviäisi. Yksi vaihtoehto sekin, että on kuultu ja ymmärretty, mutta valittaa pitää valittamisen ilosta.
Niin no, onhan tässä sekin että jos ei vaikka ole jaksanut katsoa ekan erän ongelmien vuoksi ja sulkee lähetyksen ni uskoisin ettei silloin myöskään kuule selostajien puhetta… 😀
 
Viestejä
825
Classicin tasoitus oli kaunis. Mutta kieltämättä olisin vähän sitä ennen edes vaparin antanut Salon puujalkatilanteessa. Tilanteita tulee ja menee toki.
 
Viestejä
8,084
Hienosti pelattu jatkoaika KrP:ltä!
 
Viestejä
825
Oli hienosti molemmilta pelattu. Erikoismaininta Ukkolalle joka vilkaisi Hemerkaa kaksi kertaa ja sitten olikin kiire. Pakko kyllä sanoa, että en puhelimella kelaillenkaan nähnyt että tilannetta edeltänyt Lastikan veto olisi mihinkään osunut.

Myös Volelle taas hyvästä selostuksesta 👍
 
Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös