Pääkallo.fi

Huhumaa: Miesten Salibandyliigan siirtohuhut ja vahvistetut siirrot kaudelle 2020-21

Viestejä
13
Onko Aleksi Ahokkaasta jotain uudempaa tietoa? Mahtaakohan mennä
Lasbiin korvaamaan Jerkkua vai Turkuun taistelemaan mestaruudesta vai kenties jonnekkin muualle?
 

Säbantteri

Nyt kun käytännössä on varmaa se, mitä koko ajan on arvailtukin eli Eero Kososen lähtö Seinäjoelta on virallista ilmoitusta vailla. Niin, arvauksia kehiin, mikä on Eepin uusi osoite?
 
Viestejä
7,835
Nyt kun käytännössä on varmaa se, mitä koko ajan on arvailtukin eli Eero Kososen lähtö Seinäjoelta on virallista ilmoitusta vailla. Niin, arvauksia kehiin, mikä on Eepin uusi osoite?

Veikataan, että Kauppakatu 16 C 29.
 
Viestejä
7,835
Kerrotko vielä, että onko kyseessä Tampere, Jyväskylä, Joensuu, Varkaus vai Heinola? Itse olen asunut 80-luvulla Jyväskylässä osoitteessa Kauppakatu 16 :D

No sepäs sattui :) En koskaan asunut Kauppakadulla Heinolassa, mutta päivittäin siitä 16:sta tuli kuljettua ohi varmaan 10 vuoden ajan. Siinähän sijaitsee kaupungin ainoa elokuvateatteri.
 
Viestejä
275
Itse kuulin varmoja huhuja silloin kun Kosonen palasi Ruotsista että osote olis Ervi mutta olikin Seinäjoki joten itse ainakaan en hänen osaltaan enää luota minkään sortin huhuiluun.
 

Säbantteri

Itse kuulin varmoja huhuja silloin kun Kosonen palasi Ruotsista että osote olis Ervi mutta olikin Seinäjoki joten itse ainakaan en hänen osaltaan enää luota minkään sortin huhuiluun.

No joo ainahan nämä huhut ovat sellaisia, että eipä niistä oikein tiedä. Seinäjoelle tulo aikanaan oli sellainen julkinen salaisuus jo viikkoja ennenkuin se julkistettiin. Olisko nyt sen Ervin vuoro sitten? Vai onko Santtu lähdössä johonkin?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

Mahoney

Huhun olen kuullut että Stranbergi olisi johonkin menossa. Siinä tapauksessa varmasti voisi olla ihan realistinen skenaario.
Ei ois huono juttu jos noin menee. Kai se Kurre vielä jotain sponssidiilejä osaa tehdä😁 (ja siis ihan arvaus heitto toi. Perustelu, että tässä lajissa tuntuu sponssit olevan se tapa, millä staroille maksetaan palkka)
 
Viestejä
687
Ei ois huono juttu jos noin menee. Kai se Kurre vielä jotain sponssidiilejä osaa tehdä😁 (ja siis ihan arvaus heitto toi. Perustelu, että tässä lajissa tuntuu sponssit olevan se tapa, millä staroille maksetaan palkka)

No sponsseillahan noi maksetaan vai luuletko sä että Erän lipputuloilla yhtään laatupelaajaa saadaan hommattua? Ne on junnujen rahat tai Kurre kontakteineen kun pelaajat Erään hoitaa. Ja tuskin tänäpäivänä junnut enää edustuksia elättää.
 
Viestejä
419
Varmaan Strandberg halvempi kuin Kosonen. Nettisivuilla näyttäisi olevan Strandbergin sopimus katkolla, mutta luulisin että Strandberg Kainulainen kaksikko olisi ihan riittävä. Melkein laittaisin viime kauden perusteella Strandbergin Kososen edelle.
 

Säbantteri

[QUOTE="Jack Crow, post: Melkein laittaisin viime kauden perusteella Strandbergin Kososen edelle.
[/QUOTE]

Viime kauden perusteella Strandberg ehdottomasti Kososen edellä. Toki viime kausi ei ollut Kososella, kaksine loukkeineen, millään muotoa normaalin suorittamisen tasolla.
 

Mahoney

No sponsseillahan noi maksetaan vai luuletko sä että Erän lipputuloilla yhtään laatupelaajaa saadaan hommattua? Ne on junnujen rahat tai Kurre kontakteineen kun pelaajat Erään hoitaa. Ja tuskin tänäpäivänä junnut enää edustuksia elättää.
Joo tottakai luulen, että lipputuloilla maksetaan. Niinku myös fudiksessa luulen ettei Saudi arabit kiillota omaa kilpeään, vaan toimivat rehellisesti. Mulla ei mitään tietoa hoitaako Kurre diilejä yhtään, lienee ei samaan malliin kuin SSV:ssä kun ei vahvistuksia tule vanhaan malliin muualta.
 
Viestejä
687
Joo tottakai luulen, että lipputuloilla maksetaan. Niinku myös fudiksessa luulen ettei Saudi arabit kiillota omaa kilpeään, vaan toimivat rehellisesti. Mulla ei mitään tietoa hoitaako Kurre diilejä yhtään, lienee ei samaan malliin kuin SSV:ssä kun ei vahvistuksia tule vanhaan malliin muualta.

Kurre niitä edelleen hoitaa, mutta pelaajien korvaukset on nousseet ja kumppaneiden tuet laskeneet SSV:n ajoista, joten aika pienillä nyt joutuu menemään. SSV osti aina kenet halusi, mutta nyt joutuu oikeasti harkitsemaan ja neuvottelemaan. Eikä niihin Arena centereihinkään ihan hirveän montaa työntekijää voi ottaa ennekuin vanhat lopettaa.
 

yyz

Viestejä
653
Eikä niihin Arena centereihinkään ihan hirveän montaa työntekijää voi ottaa ennekuin vanhat lopettaa.
Sori, mutta mitä tekemistä Kurrella ja Arena Centerillä ja/tai AC:llä ja ErVin pelaajahankinnoilla on keskenään?
 
Viestejä
687
Ei mitään, eiköhhän se ole Hawks jolla siteet ARena Centeriin

Ihan vaan ajankuluksi selvitä keitä Arena centerillä on töissä ja miksi, ketkä omistaa Arena centerit ja löytyykö yhteys Kurreen. Toinen vaihtoehto on deletoida toi sun viesti niin et vaikuta niin jonnelta. Jonnet ei tiedä.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös