Komppaan! Toivottavasti jatkatte, edes silloin tällöin.Toivottavasti tulee myös jatkossa. Jos juttua tai aikaa ei riitä joka viikolle jatkossa, niin vaikka kerran tai pari kuussa voisi olla toimiva, näin ehdotuksena.
Todellakin iso harmi. Itse olen kuunnellut luultavasti kaikki jaksotOlisi se harmi, jos enempää ei tulisi. En väitä kuunnelleeni kaikkia jaksoja, mutta varmasti reilusti yli 80.
Sama homma, suunnilleen kaikki jaksot kuunneltu. Kannatusmielessä olen käynyt uskollisesti Budget Sportin sivuilla tarkistamassa pantteriuikkarit, croksit ym suosituksetTodellakin iso harmi. Itse olen kuunnellut luultavasti kaikki jaksot
Ja kun ei ole edes kilpailevaa tuotantoa, johon voisi vaihtaa.
Onko vielä vahvistettu, että loppuuko Kallocast:it vai ei ? Ikävä on jo näitä podcastejä ja ne ovat tuoneet tärkeää näkyvyyttä ja kuuluvuutta huippusäbälle....
BB-talossa on myös muita salibandymiehiä, Miikka pelaa Länsirannikon M2divaria ja Marko valmentaa junnuja Suolahdella. Joten sieltä vaan podcastia tulemaan.Täten tiedotamme:
Tuottaja Tiiainen livahti BB-taloon - KalloCast pyrkii eroon kutinasta - Pääkallo.fi
Koko lämpimän kesän ajan on salibandykansaa, ja varsinkin KalloCastin kolmehenkistä tekijäryhmää kutitellut ikävästi. Salibandyn Bo Jackson Toni Lötjönen kertoo että juhannuksen tienoilla kutina kävi…paakallo.fi
Tärkeä tiedotus. Olin jo sormi liipaisimella perustamassa KalloCast-huhumaata, sekä äänittämässä omaa horinaa automatkojen ratoksi.Täten tiedotamme:
Tuottaja Tiiainen livahti BB-taloon - KalloCast pyrkii eroon kutinasta - Pääkallo.fi
Koko lämpimän kesän ajan on salibandykansaa, ja varsinkin KalloCastin kolmehenkistä tekijäryhmää kutitellut ikävästi. Salibandyn Bo Jackson Toni Lötjönen kertoo että juhannuksen tienoilla kutina kävi…paakallo.fi
Onko tulossa toista castia vielä ennen mm -kisoja, missä rakennatte/veikkaatte kisajoukkueen? Vai käyttekö seuraavan kerran valittuja pelaajia läpi?KalloCast: BB-extra - ”Odottaisin, että Rexa laittaa voittorahat KalloCastin uuteen studioon” - Pääkallo.fi
KalloCastin jaksossa numero 106 sukelletaan viihdemaailman kautta miesten salibandymaajoukkueen mukaan, jonka jälkeen käväistään vielä rapakon takana. Jakson kiinnostavin aihe on tietysti KalloCastin…paakallo.fi
Onko tulossa toista castia vielä ennen mm -kisoja, missä rakennatte/veikkaatte kisajoukkueen? Vai käyttekö seuraavan kerran valittuja pelaajia läpi?