Kyllä niitä tarvitaan lisää. Jos ei muuta tule, niin ainakin jäähyväisjakso.Vaikea sanoa. Tässä nyt oli siis toistaiseksi viimeinen jakso, joka saattoi olla koko KalloCastin päätösjakso. Sen enempää en osaa sanoa tällä hetkellä.
Kyllä niitä tarvitaan lisää. Jos ei muuta tule, niin ainakin jäähyväisjakso.Vaikea sanoa. Tässä nyt oli siis toistaiseksi viimeinen jakso, joka saattoi olla koko KalloCastin päätösjakso. Sen enempää en osaa sanoa tällä hetkellä.
Komppaan! Toivottavasti jatkatte, edes silloin tällöin.Toivottavasti tulee myös jatkossa. Jos juttua tai aikaa ei riitä joka viikolle jatkossa, niin vaikka kerran tai pari kuussa voisi olla toimiva, näin ehdotuksena.
Todellakin iso harmi. Itse olen kuunnellut luultavasti kaikki jaksotOlisi se harmi, jos enempää ei tulisi. En väitä kuunnelleeni kaikkia jaksoja, mutta varmasti reilusti yli 80.
Sama homma, suunnilleen kaikki jaksot kuunneltu. Kannatusmielessä olen käynyt uskollisesti Budget Sportin sivuilla tarkistamassa pantteriuikkarit, croksit ym suosituksetTodellakin iso harmi. Itse olen kuunnellut luultavasti kaikki jaksot
Ja kun ei ole edes kilpailevaa tuotantoa, johon voisi vaihtaa.