Pääkallo.fi

KalloCast

Viestejä
321
KalloCast 164:
- SPV:n cup-farssi
- F-liigakatsauksessa kuumia ja kylmiä
- Milloin Kivilehto saa potkut?
- Yleisömäärien vuosi nolla
- Onko maajoukkueen kokeilut kokeiltu?
- Q&A:ssa mm. suomalaiset ulkomailla

Palatakseni Kallocastiin ni mikä siinä Lötjösen mikissä oli vikana tässä uusimmassa jaksossa? Välillä ääni "katosi" niinku olis pitäny mikkiä taskussa tms.
 

Fox

Viestejä
104
Aivan sama tilanne. Vaikka olisit myynyt miljoona kausikorttia (tai lippua) ja 3 ihmistä tulee paikalle niin yleisömäärä on 3.
Silloin ei kannata sanallakaan vertailla lajien yleisömäärä keskenään... Tai lajia muihin yleisötapahtumiin joissa laskenta perustuu myytyihin lippuihin.

Täysin samaa mieltä, että paikalla olevat on se oikea yleisömäärä, mutta en koe että säbällä on lajina voimaa vaikuttaa muiden lajien käytäntöihin ja joskus on vaan parempi hyväksyä faktat ja mennä virran mukana asioissa joihin ei itse pysty vaikuttamaan.
 
Viestejä
321
Silloin ei kannata sanallakaan vertailla lajien yleisömäärä keskenään... Tai lajia muihin yleisötapahtumiin joissa laskenta perustuu myytyihin lippuihin.
Ei niitä oikeastaan tarvitsekaan vertailla.
Täysin samaa mieltä, että paikalla olevat on se oikea yleisömäärä, mutta en koe että säbällä on lajina voimaa vaikuttaa muiden lajien käytäntöihin ja joskus on vaan parempi hyväksyä faktat ja mennä virran mukana asioissa joihin ei itse pysty vaikuttamaan.
Säbä voi vaikuttaa siihen miten se itse ilmoittaa yleisömääränsä. Ei meidän muiden lajien ongelmia tarvitse ratkoa. Hoidetaan me omat hommat kunnolla ja järkevästi, muut kyllä sitten seuraa perässä jos seuraa, ja jos ei seuraa ni sitten ei seuraa, ihan sama.

Ymmärrän toki tässäkin asiassa sen, että yrityksille myynti tms. voi olla hankalampaa mutta tämänkin asian voi kääntää voimavaraksi ja myyntivaltiksi jos olisi haluja.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös