Pääkallo.fi

Miesten liigaottelut 15.-22.1.

Viestejä
1,149
TPS:n peli ei erityisesti tänä viikonloppuna vakuuttanut, OLSilla olisi ollut todelliset saumat ottaa pisteitä. 6-0 pistejakauma ei kuitenkaan jätä hirveesti varaa selittelylle.

Seuraavaksi odotan TPS:n valmennukselta julkista anteeksipyyntöä huonosta käytöksestä.
 
Viestejä
516
Mäkelä valitti pressissä ettei tunne salibandyn sääntöjä. Näin taitaa olla. Wianderin maastapelaamisjäähy oli kuulemma väärin vihelletty, kun molemmat polvet ei ollut maassa. Mutta eikös kriteeristö täyty, jos toinen polvi ja käsi ( joka ei pitele mailaa) on maassa. Ja näinhän Wianderilla oli. Ja mistä Ervi haastoi sen yhden maalin, jota ei hylätty?
 

#68

Viestejä
146
Mäkelä valitti pressissä ettei tunne salibandyn sääntöjä. Näin taitaa olla. Wianderin maastapelaamisjäähy oli kuulemma väärin vihelletty, kun molemmat polvet ei ollut maassa. Mutta eikös kriteeristö täyty, jos toinen polvi ja käsi ( joka ei pitele mailaa) on maassa. Ja näinhän Wianderilla oli. Ja mistä Ervi haastoi sen yhden maalin, jota ei hylätty?
2-1 maalin Mäkelä haastoi. Itse on kyllä vieläkään tiedä mikä oli haaston syy. Mun mielestä siinä ei kyllä ollut mitään syytä jonka takia maali olisi pitänyt hylätä.
 
Viestejä
38
Pirteä & aktiivinen esitys Erviltä tänään. Tämä on ehkä se taso joka riittäisi sarjan keskikastiin hyvinkin...
Ulospuhallus Lasb pelin jälkeen antoi rauhallisemman lähtökohdan peliin- ja taso nousi heti? Vaikea sanoa, tuli vaan mieleen..
 
Viestejä
1,149
TPS:n hyvä vire tekee sarjataulukolle hyvää. Kotiedusta on edelleen taistelu käynnissä.

Varsin piristävää olisi, jos Jymy ottaisi huomenna SPV:stä yllätyspisteet. OLSin viimeisimmästä voitosta on jo yli kuukausi aikaa, mutta edelleen playoffeihin on tie menossa heittämällä. Kirittäjiä kaivataan.
 
Viestejä
490
Mäkelä oli kuin kesäteatterin koe-esiintymisessä koko ottelun - huitoi käsillä, välillä hyppi pitkin vaihtopenkkiä, välillä oli kontallaan ja repi hiuksia. Toki oli viihdyttävää katsottavaa 😆
 
Viestejä
1,177
Toimiko kaikilla ruutu normaalisti tänään, itsellä jostain syystä väitti että en ole tilaaja vaikka oon 😅
 
Viestejä
8,061
En muista olenko koskaan kuullut ruotsinkieltä presseissä. En muista edes ÅIF:n ajoilta tämmöistä. Eikä minulla mitään sitä vastaan ole, tuli vain yllätyksenä, että näin tehtiin.

ErViltä hyvä piste, joskin loppukausi on pelkkää valmistautumista karsintoihin. Vähän ikäväkin se, että kun joku LASB rallattelee 2 - 15 kotitappioita, niin niilläkään ei ole enää minkäänlaista merkitystä, kun hoitivat sen ErVi-pelin. Jos ErVi olisi sen LASB-pelin voittanut varsinaisella, niin ero olisi nyt neljä pistettä. Mutta ei voittanut, niin näiden (ja FBC:n ja Jymyn) osalta viimeinen kolmannes runkosarjasta onkin sitten täysin merkityksetön. Ja samaan nippuun voisi oikeastaan laittaa OLS:in, joka toki tekee parhaansa jäädäkseen playoffien ulkopuolelle, mutta ei vain riitä millään, kun Jymy ei suostu auttamaan tässä tavoitteessa yhtään.

Kaiken kaikkiaan surullinen tilanne, kun noin puolet joukkueista pelaavat täysin panoksettomia pelejä viimeisen kolmanneksen runkosarjasta. Pitäkääpä tuo mielessä kun pohditte, että miksei otteluissa käy väkeä.
 
Viestejä
337
En muista olenko koskaan kuullut ruotsinkieltä presseissä. En muista edes ÅIF:n ajoilta tämmöistä. Eikä minulla mitään sitä vastaan ole, tuli vain yllätyksenä, että näin tehtiin.
En muista oliko jo viime kaudella, mutta ainakin tällä kaudella ollut. Siitä ei ole mitään käsitystä, miten Rannikko-Pohjanmaan media on tähän tarttunut, mutta mielestäni hyvä juttu. Tai ei ainakaan mitään haittaa, kun vie vain pari minuuttia enemmän aikaa ja saman tien hyödyntää päävalmentajan natiiviruotsin taitoja.

Ainoa vierasjoukkueen koutsi, joka on suostunut ruotsiksi kommentoimaan, on Juha Kivilehto. :) Tai en minä ainakaan ole muita nähnyt.
 
Viestejä
8,061
En muista oliko jo viime kaudella, mutta ainakin tällä kaudella ollut. Siitä ei ole mitään käsitystä, miten Rannikko-Pohjanmaan media on tähän tarttunut, mutta mielestäni hyvä juttu. Tai ei ainakaan mitään haittaa, kun vie vain pari minuuttia enemmän aikaa ja saman tien hyödyntää päävalmentajan natiiviruotsin taitoja.

Ainoa vierasjoukkueen koutsi, joka on suostunut ruotsiksi kommentoimaan, on Juha Kivilehto. :) Tai en minä ainakaan ole muita nähnyt.
Jos tästä on tarkoitus tehdä NHL-tuote tai viedä ulkomaille, niin pitää ollakin vieraalla kielellä. Se, että onko se ruotsi, niin ihan sama, mutta vieraisiin kieliin mielestäni pitääkin tottua. Eli joo, samaa mieltä, on tämä askel eteenpäin.

Muutenkin SPV:lle iso hatunnosto presseistä. Asiallisesti hoidettuja ja itse ainakin seuraan mielenkiinnolla noita.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös