Pääkallo.fi

Miesten Salibandyliigan viides finaali Classic-TPS

Viestejä
712
Tuo rangaistustilanne sellainen, että jos lajissa olisi kypärä, niin tuskin tarvitsisi pelikieltoa antaa?
 
Viestejä
780
Tuo rangaistustilanne sellainen, että jos lajissa olisi kypärä, niin tuskin tarvitsisi pelikieltoa antaa?
Kypärästä ei ole kovin suurta hyötyä tuossa tilanteessa, ellei ole mallia NFL. Se suojaa leukaperät, häkki kasvot ja koppa iskut maahan. Kyseisessä tilanteessa kypärällistä tuskin edes olisi taklattu, kun olisi itselle tehnyt kipeää. Ja niskat tuossa retkahti, siihen kypärän lisämassa olisi vain lisännyt riskiä. Typerä teko, kakkua vaan.
 
Viestejä
712
Minulla koululiikunnasta sellainenkin kokemus että seurassa pesäpalloa pelannut varoitti siepparia väistämään tai tulee kohti. Ei väistänyt niin jalka murtui. Siinä mielessä monet urheilijat moneen tottuneet, mutta ikäviä nämä aina. Varsinkin laji-ihmiset vapaa-ajalla amatöörejä vastaan ehkä olisi syytä vähemmän tosissaan pelata. Nämä pelit finaalit ihan eri eli voi sattua ja tapahtua onneksi tuomarit ym.
 

#22

Viestejä
14
TPS:stä alkaa kasvamaan menestyksen myötä joukkue, joka tekee MITÄ TAHANSA voittamisen eteen. Pitäisi kuitenkin muistaa, että jonkinlainen kunnioitus toisia kohtaan pitäisi säilyttää.

Vaikka Family on jyllännyt sarjassa jo vuosia, niin näiden tepsiläisten sikamaisuuksien vuoksi itse toivon Classicin voittavan.
 
Viestejä
7
TPS:stä alkaa kasvamaan menestyksen myötä joukkue, joka tekee MITÄ TAHANSA voittamisen eteen. Pitäisi kuitenkin muistaa, että jonkinlainen kunnioitus toisia kohtaan pitäisi säilyttää.

Vaikka Family on jyllännyt sarjassa jo vuosia, niin näiden tepsiläisten sikamaisuuksien vuoksi itse toivon Classicin voittavan.
Voitko listata tepsin sikamaisuudet? Yhdestä tapauksesta ei saa listaa käsittääkseni.
 
Viestejä
780
Ja onko edes sitä yhtä. Kaksi kaveria juoksee tahattomasti päin toisiaan ja pienempi jää sinne makaamaan. Kurinpito osti sen, koska tämä pienempi oli maajoukkuepelaaja. Alan kallistua siihen, että tarvittaisiin kolmas tuomari. Ei kentälle vaan katsomoon. Tämä on ihan naurettavaa, että joka ottelusta viedään useampi tilanne kurinpitäjille.

Ja toki tehdään kaikki voittamiseksi. Seuraavaksi kai pitäisi alkaa ostaa Classicilta pelureita;)
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
712
Maalinestopeliä tämä myös. Minun aikaan siinäkin vähän erilailla tilanne estettiin kuin Kinnunen tuossa tilanteessa.
 

#22

Viestejä
14
Kaksi pelaajaa playoffsien aikana pidemmällä ”jäähyllä” (pr). Esimerkkejä löytyy ihan tarpeeksi todetakseni tämän. Joku mainitsi Stenforssin kapteeniksi, niin tuuletuksillaan ja toiminnallaan on tarkoitus enemmän yrittää ärsyttää vastustajaa ja muita, kuin juhlia oman joukkueen maaleja ja onnistumisia.
 
Viestejä
7,837
Yksi mikä minulle ei ole salibandyssa ihan auennut on se, että miksei keltaista korttia ole käytössä? Mielestäni se olisi todella looginen tuohon vitosen jäähyn yhteyteen, tekisi sen selväksi, että nyt tuli vitonen ja kahdesta vitosestahan lähtee ulos, eli ihan kuten jalkapallossa keltainen+keltainen=punainen
 
Viestejä
7,837
Suurin yllätys oli, että TPS onnistui voittamaan jo kolmannen pelin, muuten meni ihan kuten ajattelin.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös