Koska tuomarit eivät joudu esiintymään kentällä nimet selässä ja pelin tuoksinnan aikana en jaksanut käyttää enempää aikaa nimen selvittämiseen. Myöhemmin kyllä löysin sen tilastoja katsellessa.Miksi tätä tuomaria pitää nimittää naistuomariksi? Ihan kelpo tuomarointia tuomariparilta mun silmään.
Miten olisit itse erotellut heidät? Lyhyempi tuomari? Vai tuomari jolla on pidemmät hiukset? Vai olisiko minun ollut korrektimpaa käyttää naisoletettu tai jotain muuta ehkä ajalle uskollisempaa "nimitystä"?
Tältä pidemmältä tuomarilta (miestuomari, hui kauhea!!!) en ollut tuohon mennessä huomannut samanlaista otetta kuin tällä toisella tuomarilla, joka oli siis lyhyempi ja jolla oli pidemmät hiukset. Enkä halunnut myöskään siinä vaiheessa arvostella heitä yhdessä "parina".
Kyllä me täällä puhutaan niin nais- kuin miespelaajistakin. Kertoo mielestäni vain ja ainoastaan lukijan ajatusmaailmasta, jos onnistuu viestistäni samaan jotenkin vastakkainasettelua sukupuolten välillä. Ja vaikka olisin jaksanut selvitellä hänen nimen, tuntuu mielestäni korrektimmalta olla arvostelematta täällä nimillä. Vaikka saavathan pelaajatkin rapaa ihan omilla nimillään..