Pääkallo.fi

Nokian KrP - SPV puolivälierä 2023-2024

Viestejä
150
Pelaaminenhan tietysti selviää vasta pelissä. Tuskin halutaan antaa ennen peliä vastustajalle vihiä, että ei pelaa. Mutta ei kai olkapään muljahtaminen välttämättä niin vaarallinen ole, tietysti voi mennä uudestaan herkemmin.
En usko, että Hakanen olisi laitettu lehdistötilaisuuteen edellisen pelin jälkeen jos seuraava peli olisi vaarassa. Yleensä silloin kaikki mahdollinen aika käytetään huolto- /hoitotoimenpiteisiin.
 
Viestejä
535
Kyllä SPV teki toisen täplän ottamisen Krp:lle helpoksi.

Uninen, haluton ja tehoton. Sellainen oli SPV. Tuntuu siltä, että jo etukäteen olivat kotivoiton jälkeen alistuneet Raholakammonsa edessä. Puolella kaasulla olivat matkassa ja odottellivat, että pääsevät taas kotikentälle taistelemaan. Viime kerralla taisteluilme löytyi avaustappion jälkeen. Löytyykö perjantaina? Ja jos löytyy niin, ainakin kerran pitäisi onnistua Raholassakin.
 
Viestejä
362
Loppujen lopuksi ei ollut SPV:llä oikein mitään palaa, vaikka 5vs5-peli taisi mennä vain 2-1. Kovasen maali taisi tuli heti ylivoiman jälkeen. Peliveli varmasti parantaa perjantaina, mutta KrP on varmasti entistä vaikeammin voitettavissa jatkossa. Jos KrP voittaa perjantaina niin kyllä homma on sitten paketissa.
 
Viestejä
337
En katso usein Nokian pelejä, mutta ainakin eilen oli miellyttävä kuunnella selostusta. Kiitos! Minulle riittää hyvään laatuun jo aika pitkälle se, että analysoidaan vierasjoukkuettakin eikä huudeta niin, että mikki rätisee (minkä jälkeen pitäisi laittaa äänenvoimakkuutta hiljemmalle väliaikaisesti), mutta ei kuitenkaan selosta liian monotonisesti. Paljon muuta miellyttävää omasta näkövinkkelistäni pelissä ei sitten ollutkaan.
 
Viestejä
44
En katso usein Nokian pelejä, mutta ainakin eilen oli miellyttävä kuunnella selostusta. Kiitos! Minulle riittää hyvään laatuun jo aika pitkälle se, että analysoidaan vierasjoukkuettakin eikä huudeta niin, että mikki rätisee (minkä jälkeen pitäisi laittaa äänenvoimakkuutta hiljemmalle väliaikaisesti), mutta ei kuitenkaan selosta liian monotonisesti. Paljon muuta miellyttävää omasta näkövinkkelistäni pelissä ei sitten ollutkaan.
Samaa mieltä. Selostajille iso käsi 👍👏🏻
 
Viestejä
535
Samaa mieltä. Selostajille iso käsi 👍👏🏻
Selostuksesta posia joo, mutta Ruudun toteutuksesta ei niinkään. Molemmissa Raholan lähetyksissä on hetkittäin kuva ja ääni jostain syystä nykinyt. Onko tipu istunut langalla vai mitä? Eilen ottelun lopussa joku kai veti Raholan seinästä modeemin irti kun kuva pimeni kokonaan. No eipä tuossa SPV:n 6vs5-pelissä mitään näkemisen arvoista ollutkaan...🙂
 
Viestejä
337
SPV:n kakkoskentällinen saa tänään luvan herätä. Jos ei pysty Rantalan kenttää pitelemään ja tekemään itse niitä vastaan laisinkaan maalia, niin ei siinä mitään, mutta turha sitten on välieräpaikasta haaveilla. Nähtiinhän se jo viime vuoden puolivälierissä, ettei yhden kentän tehoilla pärjää pudotuspelisarjassa. Minä uskon kuitenkin, että potentiaalia on vielä jotain kehitellä tähänkin sarjaan.

Ylipäätään vain kuusi pelaajaa on tehnyt vähintään yhden tehopisteen SPV:stä näissä kolmessa ottelussa ja heistä neljä vähintään yhden maalin. Ja Haukkala ei tunnu nyt saavan mistään sisään, paikkoja kyllä on ollut.
 
Viestejä
535
SPV:n kakkoskentällinen saa tänään luvan herätä. Jos ei pysty Rantalan kenttää pitelemään ja tekemään itse niitä vastaan laisinkaan maalia, niin ei siinä mitään, mutta turha sitten on välieräpaikasta haaveilla. Nähtiinhän se jo viime vuoden puolivälierissä, ettei yhden kentän tehoilla pärjää pudotuspelisarjassa. Minä uskon kuitenkin, että potentiaalia on vielä jotain kehitellä tähänkin sarjaan.

Ylipäätään vain kuusi pelaajaa on tehnyt vähintään yhden tehopisteen SPV:stä näissä kolmessa ottelussa ja heistä neljä vähintään yhden maalin. Ja Haukkala ei tunnu nyt saavan mistään sisään, paikkoja kyllä on ollut.
Toki juuri Haukkala oli se, joka teki joukkueen ainoan maalin viime ottelussa. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Konstalla ei ole oikein sujunut tämän kevään peleissä. Hän on laukonut joukkueestaan selvästi eniten ja osunut kerran. Esimerkiksi Keskinen on laukonut puolet vähempi, mutta joka neljäs veto on mennyt sisään. Tehokkuutta tarvitaan lisää, mutta avainasemassa on Aution kenttä, jonka pitää pystyä pitämään Rantalan kenttä kurissa.
 
Viestejä
362
Voitto oli SPV:llä otettavissa, mutta ei auta. Eiköhän KrP lopulta juuri tuon verran ole edellä.. Ja epäilen, että sunnuntaina mitään Raholan ihmettä nähdään, joten eiköhän homma ala olla paketissa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös