Tsekki voittaa toistamiseen!
Voidaanko sopia, ettei enää postailtaisi näitä spoilereita? Vie mielenkiinnon pelien katsomisesta. *Hymiö*
Äkkiseltään joku voisi kuvitella, ettei tätä ketjua siinä tapauksessa kannattaisi tulla lukemaan.
Mun mielestä sun käytös on ollut törkeää ja ala-arvoista täällä haukut toisia pelaajia et varmaan ole itse yhtään sen parempi esim Kuismaa syyttelit ihan turhaan kun ei ollut edes tehnyt mitään vaan laitettiin istumaan toisen rangaistusta et edes varmaan lukenut tekstiä loppuun ennen kuin kommentoit. Ja muutenkin Kuismaa haukuit mutta kuitenkin tänään hän teki tehoja 0+2Ruotsi kaatuu finaalissa 8-2! Kukapa olisi uskonut ennen kisoja?
Huikea esitys Tshekiltä!
Täysin ansaittu mestaruus; erittäin kurinalaista ja uhrautuvaa pelaamista joukkueena.
Ok. Pahoittelen jos erheeni meni sinulla tunteisiin.Mun mielestä sun käytös on ollut törkeää ja ala-arvoista täällä haukut toisia pelaajia et varmaan ole itse yhtään sen parempi esim Kuismaa syyttelit ihan turhaan kun ei ollut edes tehnyt mitään vaan laitettiin istumaan toisen rangaistusta et edes varmaan lukenut tekstiä loppuun ennen kuin kommentoit. Ja muutenkin Kuismaa haukuit mutta kuitenkin tänään hän teki tehoja 0+2
Ei pysty lupaamaan . Tosin ihan hirveen usein ei veikkaukset osu kohilleen, onneksi nyt osui!Voidaanko sopia, ettei enää postailtaisi näitä spoilereita? Vie mielenkiinnon pelien katsomisesta. *Hymiö*
Miksiköhän jutun mukaan Lund oli joukkueen tehopelaaja tehoilla 0+2, kun esim Kuismalla täsmälleen samat tehot 0+2...
Vähän näytti jo alkulohkon jälkeen, että Tshekki on kullissa kiinni ja tulihan ne. Onnitteluni!
Päivän naurut