Pääkallo.fi

Salibandyn livelähetykset, maalikoosteet ja muu videotuotanto

Mahoney

Ai eilen olisi ollut maaottelukin. Eipä näitä näytetä mainostavan yhtään! Tässä sitä "kasvun" pohjaa oikein parhaassa muodossa :). Vois nyt liitossa pikkasen olevan kiinnostusta markkinoida näitä kohtuu harvoin olevia tapahtumia paremmin. Mä nyt jonkun verran seuraan lajia ja silti meni miesten maaottelu ohi, sen tiesin että näitä u19/u23 maaotteluita oli, mutta ne ei lähtökohtaisesti itseäni kiinnosta kovinkaan paljoa.
 
Viestejä
275
Voi herranjestas menee tuohon Solidsporttiin jo nyt hermo. Selkeästi luettiin aiempia keskusteluita kun ruuvattiin tuota pakettien kattavuutta niin kuunnelkaapas tämäkin. Jos kirjoitan googleen "solidsport divari salibandy" tai "solidsport kirkkonummi rangers" niin arvatkaapa tuleeko linkkiä solidsportiin? No ei. Itse solidsport sivultakin kesti joku 40min löytää paikka josta voi kausipaketin tilata. Hakukenttään kirjoittaa joukkueen nimen niin tulee vain jotain junnupelien uusintoja. Painaa "tilaukset" nappia niin lukee "page is not configured yet" ja jos menee kauppa sivulle niin olet jossain ruotsinkielisellä sivulla jota ei saa edes enkuksi käännettyä. Muistutan yhä että tuo 49e kausi on aika kova hinta. Nyt palvelu myös hinnan tasolle sitten!
 

Mahoney

Just perussählyä, kaikki tehdään juosten kusten ja ihmetellään kun ei jengi osta tai katso lähetyksiä. Jos edes lajiniilot löydä tai ole tietoisia lähetyksistä, ulkopuoliset ei sitten varmasti ole sitäkään vähää...
 

Mahoney

Eiköhän nuo joukkueet tuota itse omat lähetyksensä kuten viime kaudellakin.
Veikkaan, että tämä korostuu naisten puolella. Viime kaudella tuli miesten puolelta joka matsi(fanikameroina jos ei muuta kautta tulleet). Itselleni se ainut sarja mitä seuraan kunnolla, muita sarjoja sivusilmällä joskus.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
No niin. Viime viikon tiedonkatkon vuoksi nämä menivät meillä liian aikaisin julki.

Joka tapauksessa voidaan tässä samalla todeta, että VeikkausTV-ennakon konseptia on uudistettu monen vuoden jälkeen. Se tulee jatkossa olemaan allekirjoittaneen ja Toni Lötjösen välinen WhatsApp-ennakko. Eli vähän kepeyttä, mutta myös asiaa VeikkausTV:n otteluista.

VeikkausTV lähettää 26 runkosarjan ottelua kaudella 2019-2020 – tässä lista
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Viestejä
304
Btw ton Veikkauksenki homma on tehä voittoa ja jakaa sitä kaikenmaailman saamelaisjärjestöille. Silloin niiden liikevoittoa auttaa jos livevedossa on miesten sählyä eikä naisten. Yle näyttäs noita naisurheilu almuja jakelevan, joten sinne kaikki rukoukset.
 
Viestejä
7,837
Btw ton Veikkauksenki homma on tehä voittoa ja jakaa sitä kaikenmaailman saamelaisjärjestöille. Silloin niiden liikevoittoa auttaa jos livevedossa on miesten sählyä eikä naisten. Yle näyttäs noita naisurheilu almuja jakelevan, joten sinne kaikki rukoukset.

Eiköhän sinne naistenkin pelejä saada, kunhan markkinat osoittavat olevansa kiinnostuneita.
 
Viestejä
7,837
Veikkauksesta ja näkyvyydestä puheenollen, osaako joku arvioida, että kuinka selvästi urheilutapahtuman katsojamäärä (mukaanlukien tv jne.) ja siihen liittyvän vedonlyönnin liikevaihto korreloivat keskenään? Luulisi, että aika hyvin (enemmän katsojia, enemmän vetoja), mutta miten tämä oikeasti menee?
 
Viestejä
304
Toki näinkin on tehty. Mutta kyllä tälläkin raadilla on merkitystä, kun puhutaan yleisesti naissalibanyn arvostuksesta (tai sen puutteesta).
Salibandyliittohan on melkoinen edelläkävijä. Toki huuhkajien miljonäärit suostu antamaan vitsirahoista puolet naisille, mutta mulla ei esimerkiksi ole hajuakaan missä helmarit pelaa, keitä siel pelaa ja missä sarjassa ne pelaa.
Salibandyliitto tekee aika kattavia uutisia myös naisten maaotteluista.
 
Viestejä
304
Kuitenkin minun kriitikin keihäänkärkenä oli tässä tapauksessa kuitenkin valtion omistaman Veikkauksen toiminta.
Jos Veikkauksen ongelmia kävisi läpi, niin naissalibandyn näyttäminen ei olisi ensimmäinen ongelma. Muuten jos Reija haluaa, niin ruutu+ kautta seuraamaan naisten salibandyliigaa ja ehkä someenkin voisi tuoda sieltä sisältöä. Jos kiinnostusta on, niin tyhmä on se joka ei sitä sarjaa halua itselleen ostaa.
 

Jussi Koivunen

Tämä ongelmahan ei ole ainostaan salibandyn, vaan myös Suomen ykköslajin eli jääkiekon. Kyllä, itse olen seurannut myös naissalibandyä ja onhan siellä runkosarjassa ajoittain sellaista höntsyä että ei sen näyttäminen esim. VeikkausTV:ssä varmasti arvostusta nostaisi. Toki uusi sarjajärjestelmä tuo tasaisempia pelejä ja mielenkiintoa tätä myöten lisää. Ja olihan viime kevään Koovee-PSS välieräsarja ihan huikeaa viihdettä.

TÄSTÄ LINKISTÄ juttuun joka koskee Naisten jääkiekkoliigan avaustapahtumaa.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
29.3 18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
29.3 18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös