En ole tuomari. On vain väärin syyttää vain ulkopuolista tekijää katsomatta, mitä itse olisi voinut tehdä paremmin. Pelissä on aina monta tilannetta, mistä olisi maalin voinut tehdä tai toisen estää. Yhden nostaminen muiden edelle (varsinkin kun se ei liity omaan tekemiseen) on sitä kuuluisaa huonoa häviämistä. Se ei myöskään kehitä omaa peliä, jos ei voi katsoa, mitä olisi pitänyt tehdä paremmin, vaan syytetään vain tuomareita. He ovat kuitenkin kentällä ainoat, jotka tekevät virheitä ja ratkovat pelejä.
En osta tulkintaasi. FBC Turkua ei tule tästä syyllistää. BC ei ole käsittääkseni täällä tai muuallakaan valittanut tuomiosta eikä siten esittämilläsi kriteereillä ole huono häviäjä. Ja minä satunnaisena, riippumattomana katsojana en saisi olla sitä mieltä, että se oli tuomarivirhe? Minun siis pitäisi keskittyä omaan tekemiseen ja kehittää omaa peliäni, koska olen huono häviäjä? Minusta myös BC:n pelaajat ansaitsevat oikeusturvan, että kaikista mahdollisista skenaarioista huolimatta he voivat luottaa siihen, että sääntöjenvastaisesti tehtyä maalia ei hyväksytä, vaikka sitä edeltävässä toimintojen ketjussa olisi pelaajille tapahtunut mitä tahansa epäonnistumisia puolin tai toisin.
Toivottavasti SPV ei edusta käsitystäsi, että katsoja on väärässä.
Viimeistä lausettasikaan en ymmärrä. Juurihan olit itse todistanut, kuinka paljon on muitakin tekijöitä, joihin peli ratkeaa.