Pääkallo.fi

U19 poikien maajoukkue

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,613
Viestejä
116

Näkeekö joku muu Auvisen top-4 maalivahtina kuten majuvalkut vai onko tämä taas perinteistä Classic etua Hernekosken avulla? Itse en ole nähnyt kyseiseltä maalivahdilta huippupelejä, lähinnä heikompia sellaisia ja maalilta pois vaihtoja.
 
Viestejä
447
Näkeekö joku muu Auvisen top-4 maalivahtina kuten majuvalkut vai onko tämä taas perinteistä Classic etua Hernekosken avulla? Itse en ole nähnyt kyseiseltä maalivahdilta huippupelejä, lähinnä heikompia sellaisia ja maalilta pois vaihtoja.
Itse olisin laittanut Rantaniemen Auvisen edelle. Voi kyllä olla jotain loukkejakin, mene ja tiedä.
Classic on kyllä vähän "yliedustettu" valinnoissa kuudella pelaajalla. Muilta osin jakauma aika tasainen seurojen suhteen.
 
Viestejä
1,103
Ketäs tästä ryhmästä on tippunut kun vertaa edelliseen? Tenhoset, Wikström, Piironen, onko muita?🤔
Uusi-Laitila ainakin.

EDIT: uutisen perusteella loukkaantumisia on. Nopeasti vaikuttaisi ensimmäisen leirin perusteella oudolta, mikäli Tenhoset ja Uusi-Laitila olisi tiputettu pelillisten syiden puolesta. Ainakin omaan silmään pelasivat solidisti.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Viestejä
239
Myös Steelersin Pyry Kauppinen puuttuu listalta. Ainakin profeetat piti hänen paikkaa joukkueessa saletissa.

Samaa ohutta mieltä liian isosta Classic kiintiöstä.
Tuo sama Auvinen meni kaikkien -01 veskareiden edelle, kun ne vielä mahtui U19-ikäluokkaan.
 
Viestejä
64
Myös Steelersin Pyry Kauppinen puuttuu listalta. Ainakin profeetat piti hänen paikkaa joukkueessa saletissa.

Samaa ohutta mieltä liian isosta Classic kiintiöstä.
Tuo sama Auvinen meni kaikkien -01 veskareiden edelle, kun ne vielä mahtui U19-ikäluokkaan.

Kun tässä Classic pelaajista on puhetta niin kenet pudottaisit kenttäpelaajista ja kuka tilalle? Auvisen tilalle itse ottaisin Rantaniemen, jos ei loukkaantumisia nyt ole.
Hieman itseänikin ihmetyttää ettei Kauppinen ole tuolla mukana, menisi omissa papereissani Junnilan edelle selvästi.
 
Viestejä
239
Kun tässä Classic pelaajista on puhetta niin kenet pudottaisit kenttäpelaajista ja kuka tilalle?

En tunne ko. ikäluokkaa, joten Härmä ja muu valmennusryhmä on tehnyt valintoja.

Ylempänä vain kyseltiin keitä aiemmista leirityksissä olleita ei nyt ole mukana.

Tuo mun Classic juttu liittyi nimenomaan tuohon mv-valintaan.
 
Viestejä
447
Milloin joukkue julkaistaan? Olisi kiva kuulla missä kunnossa leiriryhmä oli, vaikka peli näyttikin kyllä ihan hyvältä. Fysiikkatestejä kaiketi tehtiin myös kesäkuun leirillä?
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga N
1X2
1X2
TPS - FBC Loisto
18.30
1.465.504.60
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös