Pääkallo.fi

Happee 2020-21

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Oikea asenne, rakkaudesta rahaan sitä pitääkin pelata. Tosin Kuinkahan paljon Heikkinen sitten rahaa rakastaakaan kun valinnut sählyn🤷‍♂️
Ehkä tarpeetonta mainita, mutta kyllähän rahasta puhuminen Happeen kanssa samassa jutussa on sarkasmia. Indiansista puhutaan joukkueena joka ei maksa pelaajille, mutta vielä suuremmin se ajatus istuu Happeeseen. Jyväskylän pojat pelaa kahvirahoilla vaikka ihan isoa tiliä olisi tarjolla muuallakin. Ilmeisesti Jyväskylässä elämän elementit on sitä tasoa laadukas paketti, että salibandyn palkkioiden takia ei lähteä haluta. Jyväskylän arvosta olemiseen ja asumiseen kertoo se kuinka moni pelaaja on vuosien ajan pelannut Seinäjoella, mutta eivät ole suostuneet kaupunkia vaihtamaan.

Ei mun mielestä ollut mun kommentin sarkasmi edes kovin piilossa, mutta näköjään oli. Tottakai mä tajusin Heikkisen läpän heiton, mihin mun mielestä oikeutettua heittää myös lisää läppää🤘

Ei mun mielestä ollut mun kommentin sarkasmi edes kovin piilossa, mutta näköjään oli. Tottakai mä tajusin Heikkisen läpän heiton, mihin mun mielestä oikeutettua heittää myös lisää läppää🤘
No se oli vähän sellainen saksalaisen kertoma vitsi. Yleensä niin vakavalla asialla, että vitsi meni ohi. ;)

Mä arvelinkin niin siksi vähän varovaisesti kommentin kirjoitinkin. Jos nyt olisi sattunut että läppä meni ohi. Ei mennyt ja niin arvelinkin.

Mitä lukenut sählyjengien budjeteista, niin ei kyllä taideta missään jengissä pelata puhtaasti rahasta. Itse arvostan todella korkealla sählyäijiä! Vaatii todellista rakkautta lajia kohtaan, että pelaavat noilla korvauksilla. Nykyään pitää vielä panostaa todella paljon, että pystyy liigassa pelaamaan hyvällä tasolla, mitä Heikkinen tekee. Heikkinen vielä pelannut pitkän uran ja ikääkin alkaa olemaan ja homma tuntuu futaavan tällä hetkellä paremmin kuin koskaan! Arvostan etenkin näitä kokeneita äijiä. Liigan taso olisi ihan eri, jos kaikki yli 3kymppiset lopettaisivat!

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.