Pääkallo.fi

Happee 2021-22

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615

Mahoney

Oikea asenne, rakkaudesta rahaan sitä pitääkin pelata. Tosin Kuinkahan paljon Heikkinen sitten rahaa rakastaakaan kun valinnut sählyn🤷‍♂️
 
Viestejä
687
Oikea asenne, rakkaudesta rahaan sitä pitääkin pelata. Tosin Kuinkahan paljon Heikkinen sitten rahaa rakastaakaan kun valinnut sählyn🤷‍♂️
Ehkä tarpeetonta mainita, mutta kyllähän rahasta puhuminen Happeen kanssa samassa jutussa on sarkasmia. Indiansista puhutaan joukkueena joka ei maksa pelaajille, mutta vielä suuremmin se ajatus istuu Happeeseen. Jyväskylän pojat pelaa kahvirahoilla vaikka ihan isoa tiliä olisi tarjolla muuallakin. Ilmeisesti Jyväskylässä elämän elementit on sitä tasoa laadukas paketti, että salibandyn palkkioiden takia ei lähteä haluta. Jyväskylän arvosta olemiseen ja asumiseen kertoo se kuinka moni pelaaja on vuosien ajan pelannut Seinäjoella, mutta eivät ole suostuneet kaupunkia vaihtamaan.
 

Mahoney

Ei mun mielestä ollut mun kommentin sarkasmi edes kovin piilossa, mutta näköjään oli. Tottakai mä tajusin Heikkisen läpän heiton, mihin mun mielestä oikeutettua heittää myös lisää läppää🤘
 
Viestejä
1,015
Ei mun mielestä ollut mun kommentin sarkasmi edes kovin piilossa, mutta näköjään oli. Tottakai mä tajusin Heikkisen läpän heiton, mihin mun mielestä oikeutettua heittää myös lisää läppää🤘

No se oli vähän sellainen saksalaisen kertoma vitsi. Yleensä niin vakavalla asialla, että vitsi meni ohi. ;)
 
Viestejä
687
Ei mun mielestä ollut mun kommentin sarkasmi edes kovin piilossa, mutta näköjään oli. Tottakai mä tajusin Heikkisen läpän heiton, mihin mun mielestä oikeutettua heittää myös lisää läppää🤘
Mä arvelinkin niin siksi vähän varovaisesti kommentin kirjoitinkin. Jos nyt olisi sattunut että läppä meni ohi. Ei mennyt ja niin arvelinkin.
 

Mahoney

Mitä lukenut sählyjengien budjeteista, niin ei kyllä taideta missään jengissä pelata puhtaasti rahasta. Itse arvostan todella korkealla sählyäijiä! Vaatii todellista rakkautta lajia kohtaan, että pelaavat noilla korvauksilla. Nykyään pitää vielä panostaa todella paljon, että pystyy liigassa pelaamaan hyvällä tasolla, mitä Heikkinen tekee. Heikkinen vielä pelannut pitkän uran ja ikääkin alkaa olemaan ja homma tuntuu futaavan tällä hetkellä paremmin kuin koskaan! Arvostan etenkin näitä kokeneita äijiä. Liigan taso olisi ihan eri, jos kaikki yli 3kymppiset lopettaisivat!
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615
Viestejä
70
Paul Kotilainen lopettaa. 18.9 keskisuomalaisessa asiasta. Jatkosopimus oli kirjoitettu keväällä. Sillä taisi olla kallocastin ennakossakin jatkavien joukossa.
 

joelsiltanen

Ylläpidon jäsen
Viestejä
5,615

FBI

Viestejä
181
Paul Kotilaisen liigaura näyttäisi olevan ohi:

Todella harmillista, mistä mahtaa johtua? Todellinen pelimies ja viime kausina vain parantanut peliään.
 
Viestejä
86
Nyt Jymy-pelin jälkeisissä tunnelmissa voi todeta, että Happee on ollut alkukauden onnistujia. Kaksi hyvin toimivaa viisikkoa ja kolmas viisikko, revitään kokoon kuin politiikassa konsanaan. Tunnetusti Happeessa tapahtuu kaikenlaista mm. pelikieltoineen ja loukkaantumisineen. Nyt kun Kauko on hypännyt penkin taakse, niin voi huomata, että hän on huomattavasti rauhallisempi siellä kuin oli pelaajana.

Ihan ok toimii toi Happeen ykkönen. Peter ei vielä oikein taivu pitkälle kantille, mutta maagiset syötöt napsuu lapaan. Jami pelaa täydellisesti kokonaisvaltaista peliä. Laasonen ok ja Lahti sekä Storgårds aivan mahtavaa all aroundia. Tänään Jymyä vastaan namuttelivat yllin kyllin ja maaleja jäi varastoon, vaikka sitten kovempia vastaan esim. OLS nyt tulevana sunnuntaina 😃. Nyt tuli mieleen Happeen loiston ajat. Silloin, kun oli nuoret Peter, Paul, Panu, Tikka, Junkka, Jokinen, Kotovaara sekä Pylsy kuin myös Hynynen, Heikkinen ja Kauko & co. Ai jai. 👋
 
Viestejä
86
Toivottavasti se Peter alkaisi jo innostua peleille MM-kisojen jälkeen. Onko kukaan huomannu syytä, miksi on ollut poissa lukuunottamatta Nokia-peliä ja siinä pelattua kahta erää? Kävikö kisojen loppuratkaisu liian koville?

Mielestäni kisoissa Suomen kakkonen oli kuitenkin se paras kentällinen ja Justus Kainulainen oli myös yksi harvoista onnistujista. Ei kannattaisi Peterin eikä kenenkään muun ruoskia häntä niistä lopun tapahtumista. Koko pelihän oli Suomelta ihan surkeaa koohottamista. Classicin ykkönen oli koko kisojen ajan ulapalla ja yhtä hyvin syyttävä sormi voisi osua heihin. Tämä teksti voisi kuulua myös maajoukkueosioon, mutta Peterin ja Happeen kannalta kirjoittelen tässä. Jostain kuulin, että juuri kisojen "epäonnistumisen" takia olisi poissa nyt. Olihan Peter silloinkin pitkään poissa kisojen jälkeen, kun valittiin MVP:ksi vuonna 2016. Jos näin, niin pelille vaan, aina tekevälle sattuu. Hän sentään yritti parhaansa ja onnistuessaan siinä olisi Suomi voinut voittaa ihan umpisurkealla pelillä, missä Kainulainen piti Suomea mukana kyydissä.
 
Viestejä
570
Toivottavasti se Peter alkaisi jo innostua peleille MM-kisojen jälkeen. Onko kukaan huomannu syytä, miksi on ollut poissa lukuunottamatta Nokia-peliä ja siinä pelattua kahta erää? Kävikö kisojen loppuratkaisu liian koville?

Samaa kyselin tuolla otteluketjussa. Joitain juttuja on kuulunut että olisi omilla teillään ollut ja näinollen joutunut sanktioiden piiriin joukkueessa.

Toivottavasti kerää itsensä. Happeen nuoriso-osasto on nostanut sen verran tasoaan ettei puolikuntoisena ole asiaa kokoonpanoon, täydessä iskussa ollessaan taas Peter on se joka nostaa Happeen jopa Clasun ykköshaastajaksi.
 

Salibandyn pelikohteet

F-liiga M
1X2
1X2
Oilers - Indians
18.30
1.624.803.80
Classic - Nokian KrP
30.3 17.30
1.764.703.30
F-liigakarsinta M
1X2
1X2
EräViikingit - Tiikerit
18.30
1.535.204.00
M-Team - FBC Turku
30.3 15.30
2.164.552.42
Näytä kaikki
>
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös