Nyt kun vielä virtaa riittää, niin otetaanpa vielä Lammisen caset käsittelyyn...
Sanon heti alkuun, että mikäli Classic menee tästä ottelusarjasta jatkoon, niin tulen henkilökohtaisesti viemään KRP:n valmennusportaalle rantapallot ja hamekangasta. Mikäli näihin saa vielä Classicin logon brodeerattua/painatettua, niin se tulee sitten vielä kaupan päälle.
Sain taannoin nimimerkiltä Jippii sukupuolimoraalisen kannanoton yo. kirjoitukseeni, jossa otin kantaa KRP:n valmennuksen yritykseen saada Classicin paras puolustaja Janne Lamminen tuomiolle (pelikieltoon). Tämä olisi tasoittanut puntteja kummasti KRP:n eduksi. PIdin tätä tekoa playoffhengen vastaisena, varsinkin siitä syystä, etteivät tuomarit ko. tilanteissa rikettä nähneet/viheltäneet ja pidän kantani edelleen. Tuo hamekangas-sana oli vain värittämässä kannanottoana ja oli osa tuota isompaa kannanottoni kokonaisuutta, mutta joku herkkähipiäinen sitten tarttui siihen ja sai jopa tukun peukutuksia👏👏Ihmettelin tuolloin itse, ettei tuo käyttämäni rantapallo-sana loukannut ketään...
Olen sanojeni mittainen ja jatkan tätä idiottimölyäni (=ylläpidon linjauksen mukaan on ihan käypä termi) ja kysynkin nyt raadilta, että minkä värinen hamekangas tuota KRP:n valmennusjohtoa parhaiten pukisi? Rantapallon värin olen jo valinnut
PS tämä piti laittaa, kun valtaosa palstalla on anti-Classic (suom. Classicin vastaista) väkeä ja syynä on se, että Classic on hallinnut lajia AIVAN LIIAN PITKÄÄN. Olen itse ollut tämän viim. 5-6 vuotta sitä mieltä, että Classic on itse rakentanut asemansa suomalaisen huippusalibandyn tasonmittariksi ja tehnyt lajille todella tärkeää työtä Suomessa. Tätä tasonmittaa pitää sitten muiden TAVOITELLA, jotta huippusalibandymme taso kehittyy ja laajenee. Jos muut eivät tässä onnistu, niin vika löytyy peilistä... KRP on päässyt todistettavasti jo yllättävän lähelle ja onnittelut heille upeasta taistelusta sekä tasonnoususta👏👏👏👍