Pääkallo.fi

Naisten F-liiga 2022-2023

Tarvitaanko naisten liigapeleille edelleen oma viikoittainen keskusteluketju?

  • Kyllä

  • Ei


Results are only viewable after voting.
Viestejä
236
Pakko vähän kompata säbähullua - mietin, miksi tää voittoisa Tps ärsyttää ja jouduin hylkäämään tämän kateuspointin ja todeta, että näistä huokuu tietynlainen ylimielisyys tuomareita, vastustajajoukkueita ja toisia pelaajia kohtaan...
 
Viestejä
143
On ollut kyllä aivan karmea tuomarilinja ekat pelit Turun sarjassa. Ekan pelin ekan erän linjahan oli kuin jostain 12-vuotiaiden sarjasta ja nyt selvästi poukkoillaan taas. Ei tämä miltään playoff-sählyltä ainakaan keltaisten suunnasta näytä..
 
Viestejä
326
Hohhoijjaa🥱… Puolueettoman näkökulmasta peliä seuranneena en voinut välttyä Tps pelaajien jokaikisen tuomiosta valittamiselta. Henkinen taso useimmilla vierasjoukkueen pelaajilla oli samanlainen kuin nuorella 15-vuotiaalla teinipojalla, joka ei saa lähikaupasta naistenlehteä. Jokaikisestä tilanteesta jaksettiin kitistä ja märistä. Suurinpina esimerkkeinä Noora ”muuri” Vuorela sekä Meri-Helmi ”puukäsi” Höynälä.

Selvennyksenä Juha; en luule, ettei kukaan muu ”piekse” suutaan tuomareille. Muut eivät sitä tee, kuten ilmaisit ”pieksimällä” vaan asiallisesti sekä kuuntelevat loppuun saakka asian sekä eivät kesken keskustelun poistu ylimielisin elkein.
Hassua, että sorrut itse lapselliseen haukkumiseen. Se vie pohjan kommenteiltasi.

Sekin on hassua, että täällä valitetaan tuomariparin toiminnasta, mutta samaan henkeen valitetaan siitä, että pelaajat valittivat siitä.
 

juhasiltanen

Selvennyksenä Juha; en luule, ettei kukaan muu ”piekse” suutaan tuomareille. Muut eivät sitä tee, kuten ilmaisit ”pieksimällä” vaan asiallisesti sekä kuuntelevat loppuun saakka asian sekä eivät kesken keskustelun poistu ylimielisin elkein.
Juu, niin varmasti. Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Eipä tuollaista kukaan kehtaisi muuten kuin anonyymin nimimerkin takaa työntää ilmoille. Hyvin sä vedät.
 
Viestejä
54
Hassua, että sorrut itse lapselliseen haukkumiseen. Se vie pohjan kommenteiltasi.
Topi. Osaisitko käynnistää lukulasisi uudelleen ja lukea viestini vielä kerran hitaasti ja tarkasti. Hassua, että sen jälkeen voisit selventää minulle, milloin sorruin lapselliseen haukkumiseen.

Tuollainen syyttely, ilman perusteluja on naurettavaa. 😭
 
Viestejä
25
En tiedä voiko 10-2 päättyneen pelin jälkeen syyttää tuomareita. Sarjan 2 ekaa peliä on maalierolla 18-5. Ehkä nyt on vaan todettava että parempi nämä pelit voittaa tällä hetkellä oli sielä tuomareita tai ei…
Kyllä voi.

Tps on ollut koko kauden ylivoimainen, ei siinä enää apuja tuomareilta tarvita…
 
Viestejä
54
Asiaton kommentti.
Juu, niin varmasti. Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Eipä tuollaista kukaan kehtaisi muuten kuin anonyymin nimimerkin takaa työntää ilmoille. Hyvin sä vedät.
En sanonut viestissäni, että muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Foorumin ideana taitaa olla se, että erilaisia nimimerkkejä saa käyttää ellen ole ihan täysin ymmärtänyt väärin. Äidinkielen opiskelu ei ole tainnut sujua osaltasi ihan mallikkaasti alakoulussa saatika sitä korkeammilla asteilla. Keskustelu on turhaa, jos toinen osapuoli ei osaa vastata vastapuolen argumenttiin, vaan keskii itse väitöksiä toisen suusta. Ala-aste ikäisten väittelykerhossa voisit oppia argumentoimaan. Tsemppiä äidinkielen kertailuun Juha.✌🏻
 
Viestejä
17
TPS ja Loiston pelissä näkyy miten naiset pärjää paremmin ja pikkutytöt juoksen kentällä välillä päättömästi.
Näinkö naissalibandy kehittyy haluttuun suuntaan? Olisko parempi laittaa ikäraja naisten pääsarjaa, jotta saadaan taso nousemaan.
Vois olla vaikka että alle 18v pelais vielä tyttöjen pelejä.
 
Viestejä
326
Topi. Osaisitko käynnistää lukulasisi uudelleen ja lukea viestini vielä kerran hitaasti ja tarkasti. Hassua, että sen jälkeen voisit selventää minulle, milloin sorruin lapselliseen haukkumiseen.

Tuollainen syyttely, ilman perusteluja on naurettavaa. 😭
Tässä kohtaa:
”Henkinen taso useimmilla vierasjoukkueen pelaajilla oli samanlainen kuin nuorella 15-vuotiaalla teinipojalla, joka ei saa lähikaupasta naistenlehteä. Jokaikisestä tilanteesta jaksettiin kitistä ja märistä.”
 
Viestejä
550
Hohhoijjaa🥱… Puolueettoman näkökulmasta peliä seuranneena en voinut välttyä Tps pelaajien jokaikisen tuomiosta valittamiselta.
Ja säpähullu on kyllä ihan oikeassa.
Tepsukoiden suu kävi joka välissä. Jopa silloin, kuin saivat itse vaparin.
Pakko vähän kompata säbähullua - mietin, miksi tää voittoisa Tps ärsyttää ja jouduin hylkäämään tämän kateuspointin ja todeta, että näistä huokuu tietynlainen ylimielisyys tuomareita, vastustajajoukkueita ja toisia pelaajia kohtaan...
Kompattava se on täältäkin suunnalta, sillä ihmettelin samaa jo ottelusarjan ensimmäisessä ottelussa, ja sama näytti jatkuvan myös toisessa.

Liitän itse tämän ilmiön joukkueen/seuran toimintakulttuuriin ja arvoihin, koska pelaajat edustavat ensisijaisesti seuraa. En kuitenkaan tiedä Tepsin arvoja seurana, tai sen enempää joukkueen sisäisiä arvoja, joten vaikea arvioida, onko pelaajien käytös niiden mukaista vai ei.

Olipa niin tai näin, niin nykyisellä rosterillaan Tepsillä ei olisi mielestäni mitään tarvetta nähdyn kaltaiseen - voittanevat kyllä kaikki ottelunsa muutoinkin.
 
Viestejä
54
Tässä kohtaa:
”Henkinen taso useimmilla vierasjoukkueen pelaajilla oli samanlainen kuin nuorella 15-vuotiaalla teinipojalla, joka ei saa lähikaupasta naistenlehteä. Jokaikisestä tilanteesta jaksettiin kitistä ja märistä.”
Vau. Kehityt oikein silmissä. Osaat jopa liittää ja kopioida. Kaipaisin Topi sinulta vielä perusteluja, miten tuo kommentti, jonka omilla pikku kätösilläsi sait liitettyä, loi sinulle ajatuksen, että se olisi jollakin tavalla lapsellinen.
 
Viestejä
326
Vau. Kehityt oikein silmissä. Osaat jopa liittää ja kopioida. Kaipaisin Topi sinulta vielä perusteluja, miten tuo kommentti, jonka omilla pikku kätösilläsi sait liitettyä, loi sinulle ajatuksen, että se olisi jollakin tavalla lapsellinen.
Mun kyky tunnistaa kielirekisteri on sen verran edistynyttä, että katson viisaammaksi jättää tämän väittelyn tähän. Nautinnollisia playoff-sarjoja vaan sullekin!
 
Viestejä
54
Mun kyky tunnistaa kielirekisteri on sen verran edistynyttä, että katson viisaammaksi jättää tämän väittelyn tähän. Nautinnollisia playoff-sarjoja vaan sullekin!
Sitä samaa Tavallinen_Topi. Toivottavasti mustavalkoisen lempiseurasi kevät ei veny liian pitkälle, jotta ehdit kesän aikana hukuttamaan murheesi.
 
Viestejä
47
Tämähän on virkistävää, kun aamulla avaa pääkallon keskustelupalstan ja naisten liigan sivulla on näin monta kommenttia. Jatkoon!!
Täytyy itsekin kommentoida, että jos tepsukoiden pelejä on yhtään seurannut, niin pakostakin sen näkee, että joka vihellyksen jälkeen ainakin Saariolla on asiaa tuomarille. Ehkä kapteenin ominaisuudessa tätä on häneltä vaadittu mene ja tiedä, mutta onhan se vähän katsojaa häiritsevää. Ovat niin ylivoimaisia sarjassa, että ehkä sen voisi jättää vähemmälle.
Mielestäni ’ylimielistä’ käytöstä näkyy joka vuosi niissä joukkueissa, jotka ovat parempia kuin muut. Paremmuus taitaa aina nousta joillekin vähän hattuun.
 
Viestejä
236
Ylläpidolle - aina silloin tällöin ja pleijareissa olen kurkannut noita miesten keskusteluja ja tämä on aika kesyä niihin verrattuna... toinen jo päättikin sanailun. Tässä vähän värikkäästi kuvailtiin toisen kirjotustaitoja, ei muuta. Olisiko syynä ollut se, että kohde oli suurin ja käynein Tps turuust...
 
Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti.
Näin yleisesti:
  • Jos voitat ja käyttäydyt huonosti niin olet huono voittaja.
  • Jos häviät ja käyttäydyt huonosti niin olet huono häviäjä.
Mutta se, että on huono häviäjä eikä tarkoita etteikö voisi olla huonoja voittajia ja päinvastoin. (Oma) Käytös ja teot ovat ne jotka ratkaisevat onko huono voittaja/häviäjä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös