Hassua, että sorrut itse lapselliseen haukkumiseen. Se vie pohjan kommenteiltasi.Hohhoijjaa🥱… Puolueettoman näkökulmasta peliä seuranneena en voinut välttyä Tps pelaajien jokaikisen tuomiosta valittamiselta. Henkinen taso useimmilla vierasjoukkueen pelaajilla oli samanlainen kuin nuorella 15-vuotiaalla teinipojalla, joka ei saa lähikaupasta naistenlehteä. Jokaikisestä tilanteesta jaksettiin kitistä ja märistä. Suurinpina esimerkkeinä Noora ”muuri” Vuorela sekä Meri-Helmi ”puukäsi” Höynälä.
Selvennyksenä Juha; en luule, ettei kukaan muu ”piekse” suutaan tuomareille. Muut eivät sitä tee, kuten ilmaisit ”pieksimällä” vaan asiallisesti sekä kuuntelevat loppuun saakka asian sekä eivät kesken keskustelun poistu ylimielisin elkein.
Juu, niin varmasti. Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Eipä tuollaista kukaan kehtaisi muuten kuin anonyymin nimimerkin takaa työntää ilmoille. Hyvin sä vedät.Selvennyksenä Juha; en luule, ettei kukaan muu ”piekse” suutaan tuomareille. Muut eivät sitä tee, kuten ilmaisit ”pieksimällä” vaan asiallisesti sekä kuuntelevat loppuun saakka asian sekä eivät kesken keskustelun poistu ylimielisin elkein.
Topi. Osaisitko käynnistää lukulasisi uudelleen ja lukea viestini vielä kerran hitaasti ja tarkasti. Hassua, että sen jälkeen voisit selventää minulle, milloin sorruin lapselliseen haukkumiseen.Hassua, että sorrut itse lapselliseen haukkumiseen. Se vie pohjan kommenteiltasi.
Kyllä voi.En tiedä voiko 10-2 päättyneen pelin jälkeen syyttää tuomareita. Sarjan 2 ekaa peliä on maalierolla 18-5. Ehkä nyt on vaan todettava että parempi nämä pelit voittaa tällä hetkellä oli sielä tuomareita tai ei…
En sanonut viestissäni, että muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Foorumin ideana taitaa olla se, että erilaisia nimimerkkejä saa käyttää ellen ole ihan täysin ymmärtänyt väärin. Äidinkielen opiskelu ei ole tainnut sujua osaltasi ihan mallikkaasti alakoulussa saatika sitä korkeammilla asteilla. Keskustelu on turhaa, jos toinen osapuoli ei osaa vastata vastapuolen argumenttiin, vaan keskii itse väitöksiä toisen suusta. Ala-aste ikäisten väittelykerhossa voisit oppia argumentoimaan. Tsemppiä äidinkielen kertailuun Juha.✌🏻Juu, niin varmasti. Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti. Eipä tuollaista kukaan kehtaisi muuten kuin anonyymin nimimerkin takaa työntää ilmoille. Hyvin sä vedät.
Tässä kohtaa:Topi. Osaisitko käynnistää lukulasisi uudelleen ja lukea viestini vielä kerran hitaasti ja tarkasti. Hassua, että sen jälkeen voisit selventää minulle, milloin sorruin lapselliseen haukkumiseen.
Tuollainen syyttely, ilman perusteluja on naurettavaa. 😭
Hohhoijjaa🥱… Puolueettoman näkökulmasta peliä seuranneena en voinut välttyä Tps pelaajien jokaikisen tuomiosta valittamiselta.
Ja säpähullu on kyllä ihan oikeassa.
Tepsukoiden suu kävi joka välissä. Jopa silloin, kuin saivat itse vaparin.
Kompattava se on täältäkin suunnalta, sillä ihmettelin samaa jo ottelusarjan ensimmäisessä ottelussa, ja sama näytti jatkuvan myös toisessa.Pakko vähän kompata säbähullua - mietin, miksi tää voittoisa Tps ärsyttää ja jouduin hylkäämään tämän kateuspointin ja todeta, että näistä huokuu tietynlainen ylimielisyys tuomareita, vastustajajoukkueita ja toisia pelaajia kohtaan...
Vau. Kehityt oikein silmissä. Osaat jopa liittää ja kopioida. Kaipaisin Topi sinulta vielä perusteluja, miten tuo kommentti, jonka omilla pikku kätösilläsi sait liitettyä, loi sinulle ajatuksen, että se olisi jollakin tavalla lapsellinen.Tässä kohtaa:
”Henkinen taso useimmilla vierasjoukkueen pelaajilla oli samanlainen kuin nuorella 15-vuotiaalla teinipojalla, joka ei saa lähikaupasta naistenlehteä. Jokaikisestä tilanteesta jaksettiin kitistä ja märistä.”
Mun kyky tunnistaa kielirekisteri on sen verran edistynyttä, että katson viisaammaksi jättää tämän väittelyn tähän. Nautinnollisia playoff-sarjoja vaan sullekin!Vau. Kehityt oikein silmissä. Osaat jopa liittää ja kopioida. Kaipaisin Topi sinulta vielä perusteluja, miten tuo kommentti, jonka omilla pikku kätösilläsi sait liitettyä, loi sinulle ajatuksen, että se olisi jollakin tavalla lapsellinen.
Sitä samaa Tavallinen_Topi. Toivottavasti mustavalkoisen lempiseurasi kevät ei veny liian pitkälle, jotta ehdit kesän aikana hukuttamaan murheesi.Mun kyky tunnistaa kielirekisteri on sen verran edistynyttä, että katson viisaammaksi jättää tämän väittelyn tähän. Nautinnollisia playoff-sarjoja vaan sullekin!
Näin yleisesti:Kaikki muut käyttäytyvät aivan täydellisesti.