- Viestejä
- 514
Varmasti näin, kun sinä tiedät ohjeistuksen. Brändäyksen ideana onkin se, että mahdollisimman moni tunnistaisi, tuntisi ja/tai oppisi tuntemaan brändin, sloganin yms. Tässä yleensä toimii parhaiten se, että asiat toistetaan ja pyritään toteuttamaan samalla kaavalla ja noudatetaan tiettyä yhtenäistä audiovisuaalista identiteettiä yms.Ainakin ne ottelut mitä itse olen päässyt seuraamaan on vedetty läpi tällä F-liigan ohjeistuksella.
Brändin rakentamisen kahdeksan kulmakiveä:
1. Kiteytä brändin olemassaolon syy
2. Panosta ensivaikutelmaan
3. Kirkasta yrityksen missio
4. Viesti johdonmukaisesti
5. Astu asiakkaan saappaisiin
6. Palvele asiakkaitasi sisällöillä
7. Osallista työntekijät
8. Keskustele asiakkaittesi kanssa